Ale, ale. Že by nás soudruzi a naši nejlepší přátelé, kteří nás tak milují a my je,
že by nás chtěli podvádět? Není to náhodou nějaká proruská dezinformace? Foltýne, pozor! Nepřítel poslouchá!!!
Aha a to myslíte Turky, Rusy, Bělorusy a nebo kluky z Balkánu? Protože to jsou národnosti co tam šmelí auta.
Kolik bylo Konečné roků v roce 1989? Takový komunista Pavel na Hradě vám vy pokrytci nevadí? Když nemám argumenty, tak tahám věci před rokem 1989, že? Ale, abych se zamyslel nad samotnou podstatou věci, to mě nezajímá. Jděte s vaší ideologií novodobí soudruzi někam. Mimochodem, viděli jste trapné vystoupení paní Pavlové na setkání dam v Kyjevě? Za takovou reprezentaci che 90 000 Kč navíc měsíčně?
Soudružka Konečna včetně náhrad a diet bere měsíčně as 520 000 a taky si ji platíme z daní.
Vse o 40% drazsi nez by melo pro zakaznika byt. Ale to se tyka dnes v evrope vsech novych aut. Takhle budeme u nas za chvili na dvaceti letech prumeru stari aut. Vysledek evropske zelene politiky. Lepsi cisty novy naftak nez stary kourici krap. Jedine co tomu muze zabranit je zakaz provozu. Mozna ze i k tomu dojde jinak tyhle nesmyslne predpisy jsou kontraproduktivni protoze jenom zvysujou cenu a lidi jezdi se starymi krapy.
Ale to dělají schválně, protože o ví, že Evropan to zaplatí. Byl jsem se podívat v Bangkoku v autosalonu a Thjasko je trh, kde na sebe tvdě naráží Japonské Čínské a Evropské automobilky a předhání se tam o zákazníky. A tam i blbá Honda jazz, Toyota yaris a nebo mazda dvojka mají v základu kůži a automat.
13
Sledujících
0
Sleduje
13
Sledujících
0
Sleduje
Každopádně si myslím, že by o věcech týkajících se dopravy měl rozhodovat člověk, který má řidičák. 🙂
11 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Přesně, Šemík místo Habecka by Německo neposlal do takových ho ven.