Já asi budu zastávat nepopulární názor, ale popravdě, na Karvinsku se neustále nadává na nezaměstnanost. Jestliže tam někdo chce přinést pracovní místa, je podle mě vedlejší, kdo a jak si na tom nakapsuje. Ta krajina staré Karviné je prakticky vylidněná a zarostlá. Ano, zajatecký tábor by si zasloužil pietní připomínku, ale to lze řešit pamětní deskou. Nevidím v tom důvod, proč tam nestavět. Za války bylo celé Horní Slezsko plné pracovních a zajateckých táborů, na místě většiny z nich se dnes bydlí nebo pracuje, aniž by to místní tušili. Kdyby v prostoru tábora před zahájením stavby proběhl archeologický výzkum, není podle mě důvod, proč tam potom nestavět.
Poněkud zjednodušený pohled. Zaprvé, o přehradě se už na konci 40. let psalo, že bude stát do pěti let. Nezvládl to minulý režim, stejně jako ten současný. Důvodů k tomu bylo více. Svádět dnes všechno na současné "aktivisty" je alibismus.
Zadruhé, stavba přehrady v Heřminovech neřeší řeku Opavici, která se u Krnova vlévá do Opavy a která zde tvoří státní hranici. Dále se do Opavy vlévá i Moravice - na té jsou dvě přehrady, přesto včera vytopila část opavských předměstí. Přehrada v Heřminovech by snad pomohla, ale určitě by nebyla samospasitelná.
"Vracíme se do totáče?". To by mě zajímalo, jestli by někdo mohl před rokem 89 v médiích veřejně říct, že žijeme v totalitě. Tohle je neskutečně trapná ubohost i na Davida! A že proti totalitě bojoval? Jak jako? Proti totalitě bojovali Patočka, Trochta nebo Kryl, rozhodně ne upocení kolotočáři a interpreti spartakiádních šlágrů.
Já chápu snahu o identifikaci významných postav odboje. Ale v tom článku mi trochu chybí zmínka o tom, že v těch hromaných hrobech je pohřbena řada dalších lidí, kteří byli také něčí příbuzní. Exhumovat kvůli výzkumu stovky mrtvých a hledat mezi nimi parašutisty je z etického i právního hlediska docela problém, který může narazit na odpor pozůstalých. Nemluvě o tom, že neexistuje žádný písemný důkaz, že jsou parašutisté skutečně pohřbeni v Ďáblicích.
Pardon, ale tohle je dost ubohý mix malé lidské závisti a bolševické rétoriky. "My se dřeme", tedy chodíme do práce jako většina lidí. A najednou vidíme, že někdo jiný vydělá víc než my. Tak ho hned začneme shazovat, že nedře tolik jako my, že bohatne neprávem nebo dokonce na náš úkor. I když o jeho práci víme kulové.
Youtubeři nebohatnou na náš úkor. Jejich popularita neopak tkví z velké části právě v tom, že sledování videí na youtube je zadarmo. Bohatnou z reklam a marketingu. Pokud nějaký youtuber žádal lidi o posílání peněz na nějaký účet, těžko to byl jeho hlavní zdroj příjmů. Jelikož autorka (úmyslně?) neuvádí, o koho šlo, asi to jen těžko ověříme. Jediná smysluplná mylenka článku je, že by děti měly být vedeny k finanční gramotnosti. Jinak je to jen hate speech o ničem.
Tak tenhle článek je klasickou ukázkou jednostranné demagogie, kdy se všichni názoroví oponenti hážou do jednoho pytle a paušálně se jim podsouvají iracionální argumenty. Podobné škatulkování a dehonestace lidí s odišným názorem "demokratické diskuzi" rozhodně neprospívá.
Mezi odpůrci Green Dealu jistě jsou takoví, jaké pan Gabal popisuje. Ale ne každý kritik Green Dealu je populista, extremista či blbec. Ona existuje řada ekonomických, ekologických a dalších argumentů, kterými se pan autor vůbec neráčil zabývat. Namátkou se lze bavit o (ne)možnosti ekologické likvidace elektromotorů, stále nedostatečné síti dobíjecích stanic a v neposlední řadě o prostě cenové neostupnosti moderních aut, bez ohledu na pohon, pro řadu občanů. To neznamená, že se Green Deal musí odmítnout, ale že by se měl zavádět postupně a šetrně.
Páně Gabalův hysterický výkřik je pouze další mutnou ukázkou toho, jak dnešní společnost ztrácí ochotu vést věcnou a slušnou debatu.
Z tohoto a dalších článků mám pocit, že amatérský žurnalista užívající pseudonym "Frustrovaný mileniál" se skutečně vyžívá v tom, že může být frustrovaný, a hledá si marginální důvody ke kritice.
V dopravě, a to nejen na kolech, se neohleduplně, neopatrně nebo s prominutím "hovadsky" chová kdekdo. Házet to jen na seniory je naprostý nesmysl. Neměli by podle stejné "logiky" dělat testy způsobilosti naopak i mladí začínající cyklisté? A co teprve cyklisté příležitostní, kteří si dnes běžně půjčí kolo z půjčovny, aniž by na něm uměli jezdit a znali pravidla provozu?
Kupříkladu můj děda jezdil na kole denně do 88 let a za celý život si možná párkrát otloukl koleno, jinak nikdy neměl žádný karambol. Daleko častěji vídám havarovat právě různé "frustrované mileniály" na elektrokoloběžkách.
To už je několikátý článek, který tvrdí, že vedení fakulty nebylo informováno. Přitom policisté mluvili se dvěma proděkany, jednoho ostatně citujete i v článku. Oba proděkani následně mluvili s děkankou. Co by se změnilo, kdyby policisté došli děkance osobně říct to, co už slyšela od proděkanů. Začíná to působit jako cílené hledání chyby na straně policie.
Nejsem si úplně jistý, zda je řešení skutečně v prodlužování rodičovské, nebo naopak v tom, aby zaměstnavatelé konečně začali po vzoru západních zemí zavádět opatření, která by umožnila skloubit rodičovství s prací na zkrácený úvazek (podnikové jesle apod.), aby si rodič/ka i při péči o dítě udržel/a kontakt s děním v oboru.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A co pro ochranu před povodněmi udělala městská a krajská zastupitelstva? Kdo schválil třeba takový obchvat Krnova bez vodních propustí? Ale proč to všechno nehodit na Prahu, že?
1 odpověď