1,3 mil. automobilů je spousta voličů, kteří platí daně a mají nárok na nějaké služby. Samozřejmě většina z nich zároveň používá i MHD a občas někdo z nich třeba jede i na kole. Ale přesto je neomluvitelné, že město za poslední 3 volební období rozhodlo, že bude podporovat jen MHD a cyklisty, případně pěší chůzi. Pro řidiče nic, spíše naopak klacky pod nohy. Tohle by mělo skončit.
Souvisí to s tím, že dopravu převzaly ideologická sdružení zaměřená proti řidičům (teď Piráti, předtím Praha Sobě, ovšem ANO sice není formálně proti řidičům, ale za Krndy se chovalo stejně, to byla také paní z neziskovky, původně, asi k té ideologii měla blízko).
Dále to souvisí s faktem, že už dlouho dopravu nevedl nikdo, kdo se narodil v Praze a žil tam celý život. Můžete se ptát, proč Pražané takové lidi volí. K tomu dvě věci: volit je možné z toho, co se nabízí. A už je načase, aby lidé využívající auta, začali důsledně volit podle svých zájmů a ne podle celostátní politiky a stranického trička.
On dopravu nevede jen magistrát, jsou to také městské části (dost často ANO a ODS), mluví do toho DPP a také policie.
Můžou za to Piráti a místní samosprávy typu Praha Sobě, které zničily průjezdnost Prahy a parkování.
Jediná čtvrť, kde je to v pořádku jsou snad už jen Vinohrady, jinak např. na Letné se na každý roh naistalovaly sloupky nebo balisety.
Musel jsem se smát, když se nedávno na Letenské partě nějaký aktivista rozčiloval, jak je to možné, že se ještě dá na Vinohradech normálně parkovat a že se to tam má asi ze solidarity s Letnou zničit stejně jako na Letné.🤣🙈
Nesmysl
Já už nechodím ani po "slavné " lávce v Holešovicích. Tam je to teprve nebezpečné pro všechny ! Cyklista může jet a také jede. Ostatní se jen bojí, kdy jim cyklista "sestřelí" dítě, kočárek nebo psa ( i na vodítku). Co na to vy aktivisté z Prahy době a Piráti?
Cyklisté jen používají infrastrukturu, které jim město postavilo. Není jejich chyba
Když byl primátor, jeho náměstek pro dopravu tuneloval (Dozimetr). Když on sám je teď náměstkem pro dopravu, tak jemu podřízený DPP je opět tunelován. Hřib je buď slepý/hloupý/neschopný a nebo v tom jede. Přikláním se k první variantě. Hřib zužuje dopravní cesty, Hřib toleruje chaos jednostopých vozidel, kola/motocykly/koloběžky jezdí v protisměru, po chodnících, po přechodech, nerespektují nic a nikoho, policie dělá, že nevidí. Hřib nijak nepostoupil ve výstavbě vnitřního okruhu, i pokrok ve vnějším okruhu (spolupráce se Středočechy) je málo znatelný. Metro "D" se zmítá v žalobách/soudních sporech a má obrovské zpoždění. Došlo k výstavbě několika km tramvajových tratí, na okraji města, to je dobře, ale zacpanost Prahy to neřeší.. Baranďák, to je obyčejná údržba.
Byl někdo z nich za dozimetr trestně stíhán ? Nebyl. Městskou policii která má dohlížet na pořádek jednostopých vozidel má na starosti primátor, ne Hřib. Na vnitřní okruh nejsou peníze, těžko se může stavět. Metro D má problém, to souhlasím. Zacpaná Praha bude vždy, je tu prostě moc aut a bude jich ještě víc.
S x měsíčním omezením dopravy a rozhrabáním navazujících komunikací, takže každý den pražský kolaps. Zužování výpadovek do jednoho pruhu, což je úplná katastrofa. Neustálým odkládáním propojky z D1 na Běchovice (hradeckou dálnici), odlehčení Štěrboholské radiály.
Nemusím být odborník, ale pokud tři dálnice (přivaděče) naženu do dvou proudů, tak se nemůžu divit, že mně stojí kolony 20 km od Prahy, na druhé straně do Berouna !! Že jezdí kamiony prakticky až do centra a přes Spořilov na D1 mu as nevadí.
A na závěr, proč se nestaví zbytek severního okruhu Prahy ?
Hřibv je skutečně diletant, škůdce, arogantní, ješitný neschopný politik !! Měl by se vrátit škodit do vesničky na Moravu.
Nejdřív si nastudujte, kdo ten okruh staví a pak to zkuste znovu 😉
Hřib je vládce Prahy? Vy jste si nevšimli vašeho senilního primátora, milí pravičáci? Ten reprezentuje vás, svým lhaním, žvaněním a nicneděláním.
Fakt mne baví tahle personifikace pro hloupější voliče. Spoustu těch opatření dělají nebo vetují městské části, ale za všechno může Hřib.
jj jednodušší lidi si myslí, že v Praze je Hřib nějaký druh diktátora který o tom rozhoduje. Ale v dopravě je to kombinace městských částí, DPP a policie která na to pak dává razítko
Na opravy Barandaku nema osoba Hriba vubec zadny vliv, Barandak at se opravi, vadi me ty nekoncepcni veci a to, ze aktivne vystupuje proti autodoprave a misto aby pomahal, tak skodi s jasnym cilem = zneprijemnovat zivot, aby snizil pocet aut. Je to presne ta retorika jako pana Doupeteho v reakci na me = aut je moc, musi jich byt mene...
Já teda v Praze žiju celý život a autem taky jezdím. Ale ano, aut je čím dál víc, za to Hřib nemůže, to je prostě taková politika města bez restrikcí. Každý si může v Praze autem přijet kam se mu zlíbí. Je to velká svoboda ale má to své nedostatky: ve formě kolon
Ano jsem téhož názoru cyklostezky v místech, kde je silná automobilová doprava to umí vymyslet jen Pirát. Například Modřanská ulice a při tom souběžně vede cyklostezka u Vltavy.
Ten cyklopruh tam ničemu nevadí. Cyklostezka po celé části nevede, třeba před ledárnami. Tam je to pro kola když jsou tam koncerty špatně průjezdné. Teď navíc byla oblast uzavřená při povodních. Takže se cyklopruh využívá 👍
Tak popište, čím to "peklo" a "výrazné rozšíření přechodů" podle vás zhorší provoz v daném místě. Odborné argumenty. Já je totiž neznám, tak se nechám poučit. A taky chci vědět, jakým způsobem pomůže vnější okruh přebujelému cílovému automobilismu v centru.
Žádné peklo to samozřejmě není. To je jen takovej automobilistickej blud. Okruh tomu nepomůže, protože po magistrále jede asi 10% tranzitu. Budoucnost magistrály jsou dva pruhy v každém směru, přechody, cyklostezky a více zeleně. Je potřeba z ní udělat normální silnici, ne to co tam je teď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Obchvat Prahy, snaha vytlačit auta z města pruhy pro cyklisty, slabá kapacita parkovišť u koncových stanic metra, souběh = špatné naplánování velkých oprav, politici co si myslí, že dopravě rozumí, ale vzdělání k tomu nemají....
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A není to prostě že je moc aut ? 🙂
1 odpověď