Voliči Ano,SPD a jim podobných - si neuvědomují - že pokud Kreml - začne dosahovat svých cílů - ONI budou Ti ,kterých se to dotkne jako prvních a nejvíce - v tom nejhorším slova smyslu.
Zatím platí za naši ,,pohodu" a možnosti podobných gaučových diskusí-- Ukrajinci svými životy.
Až budeme platit MY - budeme muset rukovat - naši synové,otcové-blízcí - až nám 1 raketa vezme třeba někoho z nejbližších,
majetek na který jste celý život šetřili a
třeba spláceli hypotéku - až budeme utíkat dál od fronty,až se i z nás stanou uprchlíci-pak bude možná pozdě si vzpomínat--že jsme si vlastně žili ,jak čuníci -v tom žitě.
Jaké zaučení potřebujete pro kydání hnoje? Myslím, že stačí instruktáž typu "Tenhle hnůj naberete vidlemi do kýblů a vynesete jej na hnojiště, které je tam." Nebo to vidíte na polodenní školení, jak držet vidle a nosit kýbl?
Nejste vy náhodou jeden z těch tří brigádníků?
ovšem školení musí být s kafeterií -- občerstvením a canabisfrendly
No a kde je problém? Tak montáci budou dělat někde jinde. VW grup nemá šanci nabídnout to co Tesla, MG nebo BYD za takovou cenu tak jde z kola ven. Podobnej produkt má VW za vyšší cenu, v menší užitné hodnotě a ještě na tom prodělává. Dál jsou jen úspěšnější a to VW není. To je evoluce.
Ono jde o to jestli opravdu někdo chce být tak úspěšný a prodávat to co výše zmíněné firmy.
Pokud ta elektromobilita nepůjde cestou EVOLUCE -nýbrž REVOLUCE - a Liberálokracie nám začne říkat co si máme koupit - že si to vlastně koupit chceme a ještě o tom jen nevíme - o tom co si máme myslet - že si to vlastně myslíme -jen to nechápeme-
Tak to nemůže dopadnout dobře.
Nikomu nic nenutím, naopak jsem rád, že konečně máme na výběr - po desetiletích ropné nadvlády. Mimochodem víte, že na zpochybňování vlivu ropného průmyslu na změnu klimatu šly miliardy dolarů stejným PR agenturám, které brzdily povědomí o škodlivosti kouření?
Co se týče emisních nároků EV vs. spalováků, tak i kdyby byly srovnatelné,tak z hlediska doby užívání jsou na tom EV lépe, protože čím déle jsou v provozu, tim vice škodlivin ušetří. U spalováků je to naopak.
+Můžete prosím jmenovat dané agentury?? a jejich kampaně na cigarety a potom na zpochybňování vlivu ropného průmyslu??? Můžete řici kolik která agentura dostala milird???? 3 PR agentury budou stačit.
Podobné ,,poznávání" spolužaček a vůbec druhého pohlaví v tomto věku -nebylo koncem 70 - a začátkem 80 let nic zvláštního.
Neříkám že to bylo pravidlo - ale mnoho z nás již ze ZDŠ odcházelo s podobnou zkušeností dále a co se dělo na vyšším stupni SP3 Učilištích-internátech brigádách atd. by možná dnešní generace nevěřila.
Nikomu to myslím neublížilo - ,Nebylo tolik příležitostí - a toto byla taková ,,lidová" varianta jak se pobavit a trávit volný čas.
Jsem na tom podobně, Teslu Y LR jsem pořídil, protože už mě nebavilo se spalováky parkovat v servisu. Nedělám si ale iluze, na českých silnicích budou mít elektroauta se svojí váhou problémy s podvozky a koly, Tesly také s brzdami, pokud používáte to jednopedálové řízení, kdy se brzdy prakticky nepoužívají a tím ztratí funkčnost (a získají rez).
Vždycky, když se mě někdo ptá na dojezd a životnost baterie, musím se smát. S nafťáky jsem měl potíže s bateriemi neustále, teď nic nemusím řešit. Dojedu všude, kam potřebuju. Filozofie nabíjení je dost jiná než u tankování, prostě to není tak, že jednorázově "dočerpáte" celou nádrž a pak jedete až na dno jako se spalovákem, ale nabíjíte po částech tak, jak můžete a potřebujete - tu doma, tu u Lidlu během nákupu, tu na ulici během schůzky ve městě. Otrokem se rozhodně necítím, naopak jsem mnohem svobodnější, protože na rozdíl od předchozích aut si užívám jízdu a nestarám se o to, kdy se rozsvítí další kontrolka "závady motoru."
Také mne baví ty neustálé stížnosti na dotace. Nikdo kupodivu neřeší, jak moc jsme dosud dotovali špinavou energetiku v přímých dotacích (na provoz uhelek a jejich záložní kapacity, na provoz dolů, rafinerií, plynovodů a další infrastruktury, na které se různě podílel stát) a nepřímo každý rok v nákladech na zdravotní péči a ušlý zisk z předčasně ukončených životů kvůli znečištěnému prostředí (podle studie Karlovy univerzity jde asi o 50 miliard Kč ročně). Děti našich dětí nad tím jednou budou kroutit hlavou, jako už se dneska dá podivovat nad tím, jak kdysi bylo normální kouřit v místnosti plné lidí.
Ano máte pravdu -exhalace a všechna ta energie při výrobě aut na baterky jsou opravdu extrémní - to nemluvím o energii ,kterou potřebujete na ježdění-
Ale pokud Vám to vyhovuje--- prosím -nikdo Vám v tom nebrání - jen prosím své Evangelium nevnucujte ostatním.
Mám Octavii cng 1,5 tsig 4g orig z fabriky- po dálnici nenaloženej se dostávám na 3,8 - po okrskách pod 3,5 kg cng/100 km- po městě se dá jezdit kolem 4,4 přes den v zácpách-- v noci pod 4 kg.
oproti předchozím modelům je spotřeba nižší cca o 0,6kg - jezdil jsem i s Passsatem variant- orig cng-- tam byla spotřeba cca o 1 kg vyšší--ale to bylo spíš váhou celého vozu..
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Vy jste nějakej chytrej. Jestli vám to ušlo,tak to není naše válka.
Tak se do toho nemáme montovat.
Ostatně,každý,kdo má potřebu válčit,může jít na UK okamžitě
bojovat. Tak se přihlaste.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
V Rusku jsem žil a pracoval mnoho let - znám i celkem dost lidí z tamní věrchušky - a přímo od nich jsou informace-že po Ukrajině jsou na řadě další státy na západ od hranic Ukrajiny.
Co se týká Ukrajiny a Vašeho doporučení - tak jsem zde již 2rokem.
Jaké máte osobní zkušenosti s Ruskými barbary Vy???
Rád se nechám poučit a případně i přesvědčit.