Jak jsem zde psal dříve, zde je vyjádření pana Daniela Štangla:
Jedna pravda o vozu Alfa Romeo Karla Gotta
Vážení příznivci klasických vozů,
všichni dlouholetí a renomovaní profesionálové z oboru klasických vozů a veteránů dlouhá léta vědí, že - tu pravou Alfu Romeo 2000 GT Veloce po Karlu Gottovi, koupila v roce 1973 po DN přímo od pana Karla Gotta moje rodina, resp. osobně můj otec (byl druhý zájemce, první je také stále mezi námi). Otec ji také po nehodě opravil i díky tomu, že v té době byl do servisu v Roztokách u Prahy (Fiat, Renault) dodán nový rovnací rám od fy Celette. Italští partneři zajistili i originální nahrání díly nutné na profesionální opravu. Následně dále vůz cca 2 roky užíval…. Část z tehdejších pamětníků je činných ve veteránech ještě dnes…. Mimo jiné, to není žádné tajemství, tato fakta byla zveřejněna na soc. sítích již v roce 2019.
Rozhodl jsem, a to po konzultaci s mým otcem, zveřejnit tento fakt, ale i seznam dezinformací (pro potencionálního kupce) i pro mladší ročníky a především pro opravdové milovníky klasických vozů.
Současně bych rád potvrdil, že se já a ani mně blízká osoba nezúčastníme aukce vozu s položkovým. č.8……
Tyto kroky činím ze dvou důvodů. Morálně se mě dotýká způsob jak se mediálně deformují fakta zřejmě za účelem zisku a prioritně pro ochranu trhu klasických vozů, kde se bohužel původní láska a úcta ke starším vozům mění ve spekulativní prostředí s vidinou rychlého zisku……
Zamyšlení nad doprovodnými informacemi k vozu
A) V žádném existujícím dokladu – TP a OTP vozu nebo jiném
dokumentu k vozu není
A jeho tatínek říká něco jiného. Neukazujte tímto na svou hloupost že kopírujete něco co jste někde zaslechl ale ani vteřinu jste se nad tím nezamyslel.
Největší sranda je, že tohle není vůbec to auto, co Gott vlastnil a naboural. Vysvětloval a dokládal to na FB pan Štangl. Jedna nafouknutá a vymyšlená fikce pana Kroutila. Bohužel pán majitel nalítl no.
A vy jste nalitnul tomu co se psalo na fb 😅 neverte všemu co se tam pise. Pan Štangl měl pouze a jenom nějakou nouzi a napsal to co napsal. To že jeho tatínek zná nového majitele a vše mu potvrdil a to že mu předal další informace o autě se ale na fb nedozvíte, a nedozvíte se ani to že Daniel Štangl tohle všechno ví 🙂 ale děkujeme za komentář a posíláme klíčenku
Protože to byla blbost a každý a naprosto každý kdo takový vůz chtěl pořídit to obešel. Jak? Na vůz podepsal operativní leasing. Na rok. Měsíčně hradil za pronájem 500.000,- a odpočet DPH si nárokoval. Ve smlouvě byla možnost odkupu za zůstatkovou hodnotu 2 miliony - takže koupil vůz za 2 miliony.
Blázen si myslel že to něco řeší.
Byl to čistý populismus. Znám dokonce lidi z politické strany co to prosadila a letos si pořídili Lambo či Maybach
Přesně. A jinak lidově řečeno, takto to je vlastně ještě výhodnější, než si koupit nové auto za plnou cenu na firmu, ale to ty co furt kňučí a závidí naštěstí si neumí dopočítat 😅
Proč ne, pokud bude dodržovat všechna daňová pravidla, což je i používání vozu výhradně pro pracovní účely a soukrome využívání řádně dodanit! Jenže tady je to A a B už není…
A co když majitel firmy je i jednatel a daří se mu? Takže to že na to auto stojí všechno mnohonásobně víc než na TDi a i z toho platí daň, víc tankuje, má dražší gumy atd je vlastně co? Jaký A a jaký B? 😅 nebuďte závistivec a přejte to lidem. Přej a bude ti přáno platí. Stejně tak jako karma je zdarma…
Za bouranej, padesát let starej krám, je to až dost. Karoserie pobouchaná, prahy jsou rozkvetlý jak jarní zahrada, podlaha bude to samý, bude mít štěstí jestli jí neprošlápne.
Přijďte se podívat a klidně si vezměte šroubovák. To je jen popraskana vestva kitu co tam české šikovné ručičky tehdy nanesly aby to v roce 88 přelakovali na hnusnou škodováckou oranž. Není to rez ale kit a že ho tam je. Ale chytrý v diskuzi můžou být lidi až za roh.
Z těch pár fotek je patrné, že oprava nebyla zrovna kvalitní a ohánět se něčím jako ultrazvukem čištěný karburátor mi příjde jako zoufalost, protože zbytek auta vypadá, že to nejlepší má dávno za sebou a o pravidelné údržbě si
mohl nechat jen zdát. A čistě mezi námi, lakovat karoserii, která je v tak katastrofálním stavu už od pohledu je prasárna nejhrubšího zrna. Tohle auto měl nejdřív vidět šikovný a poctivý autoklempíř a až potom lakyrník.
Dělalo se to v roce 88. Teď je po servisu plně funkčním. Auto se dá po mechanické stránce uplně v klidu dát dokupy. Řekl bych že mnohem lépe než nějaké střepy se slepicí na kapoťe které už z pásu sjížděli špatné. Zoufalost mi přijde hodnotit něco, o čem nic nevim :)
Přesně tak, to je totálně zbastlené, 350 tisíc bych za to nedal, protože na tom bude paradoxně víc práce, než kdyby to nechali po bouračce v původním stavu. Dělali jsme kdysi s kamarádem Mercedesa W115 a byl po podobné tragické "opravě". Neskutečné, jak někdo dokáže tak krásné auto takhle zprasit.
To bude tím že to opravoval a lakoval někdo v roce 1988. To auto je kupodivu plně funkčí a v lepší kondici než auta po 10ti leté renovaci. To jak auto vypadá je bohužel práce “šikovných ručiček” kdesi z Brna. Je to nakitované na původní barvě a přestříkané nějakým chytrákem. A jelikož jsem s tim jezdil a svezl i další lidi a Vy jste to nebyl tak asi nemůžete přesně vidět v jakém je stavu takhle od klávesnice. A věřte mi že za rok vystřídám přes 150 veteránů a tohle na svoji renovaci z dané doby až v překvapivě dobrém stavu. A narovinu pokud chcete se přesvedčit, přijďte se podívat a nemusíte tu plácat nesmysle 🙂
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak doufam že tam bude všude těch 150kmh. Tam totiž bude malej provoz jako směr Budějovice.
1 odpověď