Neslyšel jsem nikdy o autě tolik závad a hodin strávených v servisu jako u Insignie. Neříkejte že v garáži o tomhle nevíte, že to tu vychvalujete jako ojetinu.
Konkrétně? To, že jste něco někde slyšel, nebo neslyšel, je vcelku irelevantní, protože jak víme "lidi toho nakecaj". Insignie jsou 4 verze. První od roku 2009, 2014/15 přišel její facelift, takže druhá. Pak tady máme tuto, která je v pořadí třetí, po faceliftu čtvrtá "generace". A jestli jste něco někde slyšel o této testované, tak pochybuji o tom, že to byla pravda. Za těch pár let, co ji vyráběli, než to PSA zařízl, se jich u nás moc neprodalo. A jelikož se tak nějak v Opelech pohybuji, přesně tuto testovanou variantu bych s klidným svědomím doporučil, protože pokud bude dotyčný jezdit delší trasy (do města tyhle typy aut moc nejsou) tak není skoro nic, co by se na tom autě mohlo pokazit dřív, než opotřebením z běžného provozu.
To je zase článek plný nepravd! Řidič kamionu nikoho nepředjížděl. Objížděl překážku silničního provozu a pokud při tom nikoho neohrozil, jednal zcela legálně. Objíždění překážky je situace, kdy se plná čára, i dvojitá, smí přejet. U nehody již byly záchranné složky, tak pokud nikdo neřídil provoz, mohl nehodu objet.
Nevím, že by se překážka směla na silnici pohybovat, třeba jako ta Fabie a vozidlo PČR, které rozhodně tím pádem překážkou nebylo. Překážka není cokoliv, co jede pomaleji, než Vy uznáte za vhodné.
A co je na tom divného ? Já mám najeto přes 1,2 milionu kilometrů. Ono se to vážený pane konkrétně u mně za 45 let nasbírá.
Divné nejsou ani ty km, jako spíš to, že je přežil, když mu brzdový pedál přidává plyn🤣 To by snad zvládla jedině Tesla, kde je všechno úplně jinak. Normální auta mají mechanické brzdy a ty vám určitě plyn nepřidají, aby místo brzdění auto přidalo.
Nemohlo jít o technickou závadu na brzdách? U stejného typu auta mi při prudkém brždění, na kruhovém objezdu mi nedala přednost bílá dodávka, vozidlo místo aby brzdilo ještě přidalo. Odnesl naštěstí pouze ráfek odřený o obrubník. Autorizovaný servis mi při sdělení toho co se stalo nejprve tvrdil že jsem si spletl plynový a brzdový pedál, což s mým nájezdem přes jeden milion kilometrů vylučuji, a až se mi to stane znovu že mám vozidlo přivést ke kontrole na diagnostice.
Jako vtip dobrý, jinak bych chtěl ten váš milion km vidět 😄
Když něco k něčemu upevnuji,tak si nejdříve zkontroluji jestli není věc ke které něco upevnuji poškozena! Takže plnou vinu nese onen řidič!
Určitě si před každou jízdou kontrolujete i správnost dotažení šroubů kol, každý šroub nejprve vyšroubujete, dáte pod mikroskop, jestli v něm nejsou trhliny a pak šroubujete a utáhnete na předepsaný moment zpátky, že? ...
Eurooil ma benzin i naftu bez bioslozky. Zalezi to ale od závozu. Třeba Kyjov ma ted BA98 Super Plus 0%
To sice zní hezky, ale ta nádrž, když tam přijel závoz, nebyla úplně prázdná a jestli tam před tím byl benzín s biosložkou, tak i po závozu čistého, tam nějaké procento biosložky bude. Naftu mají vždy bez bio, benzín dost málo a je to víceméně náhoda, narazit na jejich čerpačku, kde byl poslední závoz 0% bio a stejně, jak jsem psal, ty nádrže nebyly prázdné.
U ojetiny je víceméně náhoda, kdy se co rozsvítí a rozbije a čím víc to má km, tím větší sázka do loterie. Já jsem z bazaru naposledy koupil starou vránu, jako náhradní, kdyby něco. Astra H 2007, najeto 230tkm, v celkem slušné výbavě, za týden ji končila technická, sem tam trocha rzi, ale všechno fungovalo. Najezdí to do 10tkm ročně maximálně a po vesnicích. Na emisích všechny hodnoty na minimálních, na technické taky neměl problém, bylo vidět, že se o to někdo docela dobře staral. V létě jsem prověřoval auto tchýni, vybrala si Astru K, 80tkm najeto, 2017, jednom nejmenovaném bazaru od E... Tomu autu naprosto nic technicky nebylo, jen sem tam nějaký škrábanec na kastli. Protože to byl stejný bazar, jako u toho háčka, dostal jsem naprosto totožnou kupní smlouvu, podle které je to vlastně soubor náhradních dílů a ne pojízdné auto...
já se na jednu stranu ani tomu řidiči z osobáku nedivím, veze ženu do porodnice, chce aby byla v pořádku a takový magor ještě k tomu dělá tohle a zdržuje a ohrožuje je. Řidič autobusu by měl být profesionál a chodit na psychotesty a ne aby ohrožoval ostatní... Mě někdo něco takového udělat, tak bych volal Policii, vše jim vysvětlil a ukázal video, ať si toho "hrdinu" chytí a řeknou mu, koho ohrožoval....
Že by pan řidič osobáku bydlel v Polsku a vezl tam těhotnou přítelkyni do porodnice? Nebo že by bydlel v Čechách a jezdili do Polska do nemocnice (porodnice) ? A nebo bydlí v Polsku a jel do Čech do porodnice 😄 Ve videu je jasně napsáno "Ahoj, posílám video z Polska...on se na mě a moji těhotnou přítelkyni..." Těhotná neznamená, že bude rodit. Do porodnice se jezdí rodit, těhotná bývá žena dokonce až 9 měsíců 😄 No a abych si jen nedělal srandu, tak kdybych měl vézt ženu do porodnice, jako že už by to měla za pár, tak by mě nějaký autobus vůbec nedojel. Nedělám si iluze, že ho panáček v tom autě při předjíždění nějak zprasil a toho autobusáka to jen namíchlo, tak mu oplatil stejnou mincí. Nemělo by se to, ale pro mě je to vcelku pochopitelné. Též jsem se už párkrát neudržel a nechal spapkat to druhé jelítko jeho vlastní medicínu.
Kecy. Jsou dva druhy DSG, se suchýma spojkama( bez výměny oleje) a s mokrýma( s vyměnou). Je to podle typu motoru, dle krouťáku
Jasné 😄 Víte vůbec, jak vypadá převodovka a co znamená, když se u DSG řekne "suché spojky a mokré spojky" ? Ty převodová kola se tam točí asi na dřevěném klacku, že. Teď Vás zcela jistě překvapím, ale i mechatronika (jestli vůbec víte co to je a k čemu to patří) má svoji olejovou náplň. Vajíčka si taky smažíte celý život na stejném oleji? Asi těžko, že.
No schválně, jakou mají výplatu? Ale nejdřív se podívejte na statistické údaje.
Jasně... Já sním kuře celé, Vy nebudete mít nic, ale oba dva jsme snědli půlku kuřete. to jsou ty statistiky, průměry a nic neříkající tabulky. To je asi jako plat krajského ředitele a řadového policisty, pokud teda nebouchá svátky, přesčasy a není u Policie alespoň deset let v poměru. Práce s lidma je to nejhorší co může být a tím spíš, pokud na sobě máte uniformu.
Servisní interval nastavený pro fleetovy program dodržuje opravdu jen blázen nebo firma, která ví, že se auta po třech letech zbaví a vymění za nové.
Normální člověk mění olej každých 15 tisic. Pokud jezdí víc po městě, tak ideálně ještě častěji. Měnit olej po 30 tisících je nesmysl.
Stejně jako se často uvádí, že převodovka má doživotní náplň oleje. Přitom každý ten olej nechá vyměnit nejpozději po 60 tisících a když se zeptáte firmy, co ty převodovky opravuje, tak vám řeknou jasně, že ideálně po 30 tisících.
Proto bych si nekoupil fleetove auto, protože vím, že bude mít totálně zanedbaný servis a bude to skrytá past čekající na problémy.
Převodovka má skutečně "doživotní" náplň... Když na 150tkm zakuká, tak právě dožila i s tou první náplní 😄
No lepší srazit srnku, jinak nikdo nevěří. Já jednou srazil srnku, jenže v malé rychlosti, tak to odneslo světlo a ona odběhla a přišel policajt, zkoumal chlupy, žádné nenašel a bez chlupů neplnila ani pojišťovna.
Mě neplnila ani s chlupama... teda do té doby, než jsem jim napsal, jestli si náhodou ze mě nedělají * a že jim přivezu záznam z kamery v autě, tím autem přímo do kanceláře. Najednou se střet se zvěří prokázal.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Tak ESA půjčí, potřebují prodat skladovou zásobu o kterou nikdo nemá zájem....drahá auta na likvidaci...tak šup hezký článek a ono to půjde, podráždí to zároveň škodovkáře 🙂 🙂 🙂 ještě mohli přidat do testu Mondeo ať se všichni porvou 🙂 🙂 🙂
2 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
To si úplně nemyslím. Jednak jich mají v nabídce asi 8 kousků, oproti 43 Superbům a pak taky se poměrně rychle prodávají normálně a nemusí o nich nikdo psát sáhodlouhé články...tento je jen srovnávací a za mě, má ve všem pravdu. Automat lepší, jízdou pohodlnější, LED světla paráda, infotainment na tu dobu v ničem horší, kufr skoro stejný a hlavně, je o dost levnější a hezčí.