Automat není špatný, ale popojíždění v koloně taky nechce. A je potřeba měnit olej, i v případech, kdy to není předepsáno.
Nejlepší byly staré třírychlostni americké.
Automat není jen jeden typ převodovky. Ty vaše "třírychlostní staré americké" jsou v dnešní dobbě klidně i osmirychlostní a jsou ještě po staru s hydroměničem. Těm popojíždění v kolonách nevadí, oproti uskákaným DSG, robotům a kdoví čemu ještě. To jsou vlastně jen upravené manuální převodovky, kde řadí za řidiče nějaký pohon a mnohdy dost necitlivě, takže to zničí setrvačník raz dva. Hydroměničová převodovka je sice pomalejší, ale mnohem plynulejší a zbytek komponent tak nedostává tolik zabrat.
Jakože destičky vydržely 200k a jsou sjeté na polovinu? Nevěřím!
Věřte...sice "na půl" asi nebudou, spíš skoro u konce, ale je to o stylu jízdy a použitém materiálu. Já jsem u skoro 2t kombíka zadní kotouče i s deskama měnil poprvé, když to mělo cca 250tkm, přední kolem 200tkm. Spojka mi vydržela 480tkm, než to začalo vzdávat ložisko, takže komplet výměna a nová značková spojka je v podobném stavu, jako byla ta stará ke konci a to najezdila sotva 40tkm...takže jsem z toho tak trochu mírně nas...protože to stálo dost peněz a nevydrží to ani polovinu toho, co ta původní.
U téhle nehody bude jistě předmětem šetření , který úkon byl prováděn jako první = levá směrovka u renaultu, nebo byl první úkon předjíždění s levou směrovkou u fordu ? ? Asi se také bude zjišt'ovat rychlost fordu.
Možná se pletu, ale v místě nehody je asi bílá souvislá čára.
U této nehody je hlavní to, že odbočoval na místo ležící mimo pozemní komunikaci a tam jsou jasně dané podmínky, které evidentně nedodržel. Směrovka tam roli hrát nebude, maximálně okrajově.
No. Rozhodně nikdy nepředjíždím nikde, kde se dá odbočit doleva.
Takže vlastně nepředjíždíte nikde, krom dálnice a kdoví jestli vůbec... Odbočoval na místo ležící mimo pozemní komunikaci, to může být kdejaká polní cesta, cokoliv a to by jste tedy s vaším tvrzením nepředjel skoro nikde, aniž by jste v pohodě mohl...
Je otázka, zda odbočující vozidlo použilo blinkr. V poslední době je tento nepochopitelný nešvar velmi rozšířený, mameluci to odůvodňují tvrzením, že v zajmu bezpečné jízdy nemají čas na to, aby jejich ruka opustila volant.
Protože odbočoval mimo pozemní komunikaci, je úplně jedno, jestli dal, nebo nedal blinkr. Měl dát hlavně přednost všem vozidlům a to i těm, kteří jedou za ním...
Regeneraci můžete přerušit tím že vypnete motor. Po nastartování chvíli trvá než se znova pustí. Občas to dělám když vjedu do obce kde je zácpa.
To neděláte vůbec dobře. Pokud budete popojíždět v koloně, regenerace se stejně přeruší. Tím, že vypínáte motor, blbnete akorát řídící jednotku a ničemu nepomůžete.
Ok, dovzdělal jsem se a ano máte pravdu. Ovšem, na volnoběh je to jen taková nouzovka s malou efektivitou, jelikož správné teploty dosáhnete až při otáčkách nad 2000/min.
Však taky u nucené regenerace, která se spouští jedině diagnostikou, má motor klidně i 3000 otáček, někdy i více. Při delším stání na volnoběh se běžná regenerace přeruší, neproběhne, to jste napsal správně.
Protože za působení jisté party strážníků, hlavně teda jednoho...to byla jen banda, co buzerovala okolí kvůli naprostým zbytečnostem a stále si dokazovali, že jim asi město patří, nebo nevím, ale jednou jsem s nima měl tu čest, když jsem jen projížděl a to co předvedli, bylo na pěst a potvrdilo to, co se o nich všude psalo.
Navzdory tomu jistě žila krásný život. Osud je sviňa!
Poslední roky asi jen navenek... Prý měla zdravotní problémy a při vzpomínání v rádiu říkali, že loni na koncertě v zákulisí brečela bolestí. Tak kdoví, spekulovat nemá smysl, ale když vidím, jak náš táta trpí se zádama, kolegyně u přítelkyně v práci to samé, léky nezabírají, léčba žádná účinná a k tomu ty vánoce... .
Jj jsou i ty různé reklamy na zadním okně, nebo některé dodávky maji zadní okna zakryta vším možným, nebo je sklo nahrazeno plechem. Tak proto jsem to hledal. Jediné co jsem zatím našel, že nesmí být zakryté třetí brzdové světlo.
Místo skla plech, mají dodávky a pickupy od výroby. Pokud by si to chtěl někdo navařit místo skla doma, bude to zásah do konstrukce vozu, protože to dané vozidlo odjelo z fabriky se sklem ve dveřích. Vše, co se dodatečně montuje na vozidlo, musí mít příslušnou homologaci, takže i ty děrované fólie s reklamou na zadních sklech apod, mají v rohu štítek s číslem schválení. Ono se to schovává spíš v technickém stavu vozidel, než propustnosti skel, ta je jasně daná, ale musíte hledat různá nařízení a homologace.
Muflon neni urcen na dodavani masa do obchodnich retezcu. Veprove maso naopak ano, abyste si z nich doma qudelali rizky, nebo neco jineho.Co je na tom tak tezke pochopit? Muflon mohl dal zit svuj zivot, nebyt trofeji pro myslivce.
Obchodní řetězce prodávají jen sajrajt. Jasně že tam primárně mufloní maso nepůjde, i když i tam by se dalo někdy koupit. Měl by jste navštívit normální řeznictví a přišel by jste na to, že se zvěřina běžně prodává a světe div se, dělají se z ní i různé výrobky, Ten blivajz v obchodních řetězcích nechce ani pes žrát.
Mám jen morálku, nedělám rozdíly, měřím stejným metrem a vážím si života.
Nežerte maso, rostliny, ani žížaly...vlastně nežerte nic, protože tu kytičku zabijete taky, když ji utrhnete. A ano, když něco málo zaplatíte, nechám Vás zastřelit klidně slepici na mém dvorku 😄 To maso se z něho nejspíš jen tak nevyhodilo a takové klobásy z muflona, hezky vysušené, aby dlouho vydržely, lehce okořeněné...ňamka, kupuji vždy od řezníka, když jedu okolo, cestou na Moravu.
Uf, budu si muset konečně nainstalovat tu palubní kameru, lidi jezdí jak blázni. Jinak je těžko představitelné, že by si někdo nárazu do jiného auta ani nevšiml. Osobák není kamion...
Když kameru, tak investujte do dražších, které mají kvalitní obraz i v noci. Ty levnější jsou k prdu i za šera. Divím se, že ještě někdo tu kameru v autě nemá, protože to co se děje poslední dobou na silnicích, je jedna velká tragédie a dokud bude naše slavná Policie jen umět měřit rychlost, nic se nezmění.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak v plno domech je elektrika stará . V hlíně . Kdoví jak zapojena leckdy
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Není problém v hliníku, ale v tom, že to nikdo nekontroluje a lidé jsou schopni dát do jedné zásuvky vše co zrovna potřebují a příkon neřeší. To pak nedá ani nová zásuvka s přívodem v mědi.