Poškrábal to váš kluk vám. Tady mají škodu úplně cizí lidé. Lopatku o ně těžko přerazí. A je s tím starost. Trochu jiná situace. Co z nich asi bude?
mam tak male deti a samozrejme to udelali ze sve neznalosti toho, ze se to nesmi, jsou to proste male deti...spis nez nad tim, co z nich bude (co se stejne v tuto chvili a v dobe jejich veku neda nikdy rict a myslim, ze to jejich dalsi vyvoj a zivot vubec novlivni ani ve spatnem nebo dobrem smyslu), bych se pozastavil nad tim, proc byli tak male deti 4 hodiny odpoledne bez dozoru rodicu na akci, kde je dle informaci tisice lidi....
Tak to těch profesionálních řidičů na těch školení řidičů, asi nedává vůbec pozor.
to, ze se nekde zarazuji jinak, nez my s osobakama neznamena vzdy, ze to je naschval, oni se taky vsude nemusi vejit kvuli obrubnikum, svodidlum atd, takze musi treba v krizovatcce prejet 2 pruhy, aby mu naves vysel do sveho a kdyz vedle nej porad nekdo jezdi a nepustiho, tak to i na zelenou musi treba zastavit a stat a cekat, dokud nebude misto, ne vzdy je to vyreseno dobre, aby se vsude vesli, viz treba kruhaky atd...
kam na tyhle informace chodíte? Zásadní změna je v pneumatikách, jinak je to pořád stále 130LR! Auto musí podle pravidel plnit nějaké regule a aby se mohlo přihlásit do Dakaru, muselo se účastnit buď Dakaru, nebo MS v rallye, ale pro účast v Dakaru musí být určitá benevolence, protože zkrátka největší problém loňského ročníku byla nejen nedostatečná světlá výška, ale především v rozměru 13palců se nevyrábí žádné pneumatiky, vhodné na tento typ soutěže a posádka měla strašných defektů. Také motor byl naladěn spíše na výdrž, ale pořád je to ona slavná třináctistovka. Kdyby se účastnilo Dakaru v 80tých letech, nejspíš by vypadalo asi tak nějak jako teď.
Měli 15"kola...
Jinak auto s originální řadou 742, co spousta lidem stala v garáži, mělo společného jen tvar kastle, to co jelo na Dakaru nebylo jen "pár"úprav, tam jela 100% závodní speciál 130LR, to nejvíc, co v 80 a 90 letech jelo + úpravy za těch 30 let dále vyvíjenych po závodech, když už dávno fabrika jela úplně jiné vozy, takže na Dakaru nejela obyčejná škodovka s pár upravama, to byl naprostý Tally speciál upravený na Dakar!
Motor ve Favoritu je ze Škody 130, přidali mu nové zapalování a hliníkovou hlavu, co se jezdila na soutěžích. Ten motor se montoval i do Felicie a po malé úpravě i do Fabie.
Malé úpravě do fabie? Viděl jste to někdy? To je, jak kdyby se řeklo, že motor že stovky je po malé úpravě ve favoritu...
Jinak motor v této škodovce by měl být škodovácky OHV.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
jsem v klidu, vzhledem k neresenemu obrovskemu podstavu klasické policie bude tento pseudourad zase jen nahanet lidi, nez zacnou neco delat 🙂 Navíc emise aut jsou kapicka v mori...letadla a lode nechame, to by bylo prece omezovani lidske svobody...a pritom na Machaci je tak krasne