“obranných letounů”? Co to je za bláboly?
Jestli je tenhle letoun i něco jinýho, než cvičný letoun, tak bitevní/útočný, což je útočná/ofenzivní činnost. Jako obranná činnost letounu je odepření přístupu nepřítele do vzdušnýho prostoru, což je úkol pro stíhací letouny/stíhačky, což jsou logicky nadzvukové letouny, což tenhle letoun neni.
Takže to shrňme: podzvukový cvičný letoun vybaven jistými útočnými schopnostmi, který se absolutně nehodí na obrannou stíhací činnost se zde nazývá “obranným letounem”.
Ta tyhle nesmysly s dezinfa bych zavedl pokuty.
Ukrajinci ho rozhodně vehementně nechtěj, protože by to byl zas unikát a měli by okolo něj víc práce než užitku. To někdo naopak chce vehementně zaplatit jeden vrtulníku a zviditelnit se.
Celá ta sbírka na tenhle vrtulník je číčovina. Za ty prachy by mohly mít vyvavení na zničení 500 rusofašounských tanků.
Video plný chyb, omylů a nepřesností..
Začnu od začátku:
Tiger nebyl nová zbraň v bitvě u Kurska. Tiger se už rok a půl dávno proháněl bojištěma. Pouze Panther byl nový tank na scéně.
Ferdinand nebylo samohybné dělo, nýbrž stíhač tanků. Což naprosto jasně dokazuje i jeho název „Panzerjäger Tiger (P) Ferdinand (později Elefant)“
Focke-Wulf se fakt nevyslovuje „fakr vulf“, ale normálně německy „foke vulf“. Stačí, že Tigerovi někdo řiká „tájgr“. Nemršte výslovnost i dalších mašin, prosím.
A to jsou jen první minuty videa..
Ale jinak krásný záběry, byť všechny nejsou z Kurska.
Článek plný kňourání rozpohodlnělého autora, kterému se zřejmě biblicky snížila kvalita života díky víčku připevněnému k lahvi. Docela mu závidim, jeho zřejmě bezstarostný život, když dokáže napsat esej stížností a nespokojení o takové blbosti, tako jsou 2 mm plastu někde. Mnohem víc ho ale lituju.
Chtělo by to, aby pan křehký autor občas zašel ven. Aby zašel na ulici a jestli bude mít repelent, Analergin a pro strach uděláno, tak aby zašel i do lesa a koukal nikoliv do smartphonu a hledal něco dokazující studie, ale aby čuměl pod nohy a kolem sebe. Víčka nejsou většina bordelu, ale je jich zkrátka kolem nás dost. A jestli může nějakej bordel kolem mě přestat přibývat jen díky 2 mm plastu někde na něčem a že kvůli tomu budu otevírat/zavírat PETku o půl vteřiny déle, tak to bych musel být úplný 1MB3C1L, abych proto tomu něco měl a psal eseje.
Ale kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde.
- první vzlet F-16: 1974
Přestože je F-16 ještě o pár let starší než MiG-29, tak ukázala, ukazuje a ještě nějakou chvíli zřejmě ukazovat bude, že ačkoliv oba letouny procházely vývojem a dnešní verze jsou těm prvním na galaktické roky vzdálené, tak je F-16 mnohem zdařilejší konstrukce, která má mnohem větší modernizační potenciál. F-16 má mnohem větší kvalitu draku, motoru a dalších dílů a i díky tomu se vyplatí modernizovat. MiG-29 má smůlu, že vznikl tam, kde vznikl a vždy byl brán jako jakýsi spotřebák, ve srovnání se západními stroji.
Koneckonců po nejmodernějších F-16 je ve světě (a to i bohaté a ohrožené země) stále hlad a objednávky se kupí, což se u MiGu-29 říct rozhodně nedá.
Nicméně MiG-29 je mnohem krásnější, než F-16 a vždycky bude v mojí TOP 5 co se týče vzhledu proudových letounů :)
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
RuSSové tedy konečně mají v moderní době moderní BVP.