pane autore, jsem velkým fandou seznamZpravy, ale to co z Vás vypadlo je naproste dno! sam řídím autobus! krom toho, ze oplyvate mimoradnym žargonem a darem slova, vlastně jen provokujete a za mne jde on druhořadý škvár! mezi nama, delate, z nas, ŘA debilni nymandy, kteří nutně svym jednanim, a v pojeti Vaseho sloupku to vypadá , ze všichni, omezují nějakým způsobem, platící!, cestující veřejnost! to mne vytocilo, protoze de facto lžete! dal, ze nekdo sedi a cumi do mobilu? - to jsou přesně ti, co nevědí kam jedou, ze? ne! to jsou ti co se zvednou ze sedačky az kdyz zazní zvonek! - a všechny zdržují, protoze, najednou, ted hned, vystupují! takto budou bdeli a ready k vystupu! dal, tlačítka a nemožnost zmáčknout??? vozy, zejména ty novější jsou obsypane tlačítky, az skoda materialu! takže další nesmysl!
napadlo Vas někdy, ze by třeba cestující mohl i spolupracovat?? ze to pomůže vsem?? ze kdyz mate sekeru, tak spoustě lidem se povede stihnout prestup, schůzku, rande atd, protoze ridic nezastavuje a je prostor to srovnat? mate nějakého kámoše co řídí MHD? nechal jste mu to přečíst?? asi ne, proroze se snažíte urážet všechny ty, co tu práci dělají pro lidi! je mi Vas lito, protoze jste zvolil tema, které jde naprosto mimo Vaše vnímání sveta!
ps: mam sluchátka, nebo aspoň jedno, rádio a ještě s tim obsahem co tam kolik krat je, mi fakt nechybí! 😉
za mne - nemůžu nez souhlasit! bydlím de facto naproti RaDOSti a taky to tam zije! a ano vstavam, třeba zitra, ve 3.45 asi když to vypnou ve 22 tak musím říct, ze se moc nevyspim, nemluvě o dopravním provozu hned pod okny... přesně jak pise autor, je to jistý kompromis, chci zit tady, vse mit pri ruce, tak platím dan! (...a smeju se těm, ktere ráno vozim do práce, ze skaceme v kolonach a zatímco ja to mam placené, oni koukaji na hodinky - ale spi v klidu, v tichu, v satelitech Prahy)
jedna z nejuzasnesich staveb 20. stoleti na uzemi ČR. neskutecne nadcasova, majestátní uvnir i navenek. skvělé reseny interier, dekorace atd... proste za mne top 1 a moc mne těší, ze se rod. Valova rozhodla o tento dum pecovat, je totiz potřeba si uvědomit, ze tato péče opravdu neco stoji. moc diky za clanek! - mne vzdy srdce poskočí radostí, kdyz se o teto stavbě nekde pise! 😊
nedocel jsem do konce, ale musim hned reagovat, necekam totiz nějaké rozhreseni na konci!
důrazně se ohrazuji protit nějakému značkování! mam auto, mam ho v os. vlastnictví, bydlim v centru, vydelavam (rekneme velmi slusne), nejezdím autem, jen opravdu, kdyz to je potřeba. zasadne využívám veřejnou MHD a ne jen z cesty z/do krcmy ale i pri cestě do práce! tvrzení ze metro, jehoz barvy ani nezname, využívají studenti a cizinci, je absolutně zavadejici! narážka na nizke podhledy v Barcelone s tim, ze to "asi neni podle EU" je vic nez trapná! prekopeme to spolecne?? co? vemu ze sklepa lopatu!
proste, metro slouží vsem a všichni napříč společenského spekra jej využíváji! proc? protoze je presne a rychlé (=vysoce spolehlive) a to všude!
byl jsem v metru jak Barceloně tak v Londyne, zejmena Londýn, uzasna Jubilee, architektonický skvost spojený s umem a preciznosti. nechápu, proc hned začátku člověka predpruzite?! kde na to berete argumenty?
úplně nechapu smysl těchto idei, k cemu to?
napad uzasny, jen se trosku bojim te silove distribuce, zrejme i proto zmena blize k evropskemu kontinentu. jinak super, potreba stabilniho zdroje a ne jen el. energie, ale rovnez vodiku, bude potreba. Umim si predstavit, ze staty jako Maroko, Alzir, Tunis a pod. budou proste zit z prodeje techto komodit na oplatku zas pro ne bodou penize na realizaci nakupu surovin pro tamni zivot, kterych zrejme drive ci pozdeji tak ci onak bude pro ne potreba. pro stary kontinent by toto byl stabilní zdroj energie, pro ne zas stabilni moznost zustat ve sve zemi.
tak jo, znameni a kočárky, dobrá argumentace, ale v praxi absolutně nedorzovana. co se týče tlačítek, tak si myslim, ze zbytečná starost, i starsi a hure mobilní lidi s taskou na koleckach i když vedi, ze ridic o nich vi (primeske linky, zname se atd) tak si tu stopku zmáčknou. se slabozrakými rovněž problém neni, vse je o domluvě a komunikaci.
jedine co jsou kocarky, ty ani ne, ale jejich doprovod, myslim ze to je jediny problém cele integrace! arogance a nulova tolerance v komunikaci s prověřenou osobou, způsobuje problémy a stresové situace, čekání, proluky a pod. - všechna čest výjimkám, kterych je ale fakt minimum!
zastávky na znameni, jsou z mého pohledu výborným napadem vedoucím, kromě úspor i bdelosti a komunikaci ze strany cestující verejnosti! 🙂
panekolego? vite co je to 690000litru? a vite co je to toto za den? nechci byt hnidopich, ale neprehahnejme a při průměrné spotřebe 50l/100km je pro zmíněných 290 linkospoju 2,2tis litru/den a tyden teda 14tis litru (pisi v pracovní dny (jen))
co mne ale trapi je vec jina a ve Vasem příspěvku nezaznela. ocekaval bych ze co človek to kufr, nebo aspoň zavazadlo, nebo aspoň vic nez obvykle, preci jen jde o "šipku" na letiste. muj problém ktvi v tom, ze ten kufr není kam dat. do ulicky se sice vejde, ale lockne ji a kdo jezdi MHD, vi jak lidi premysli, kde je první zidle, tak se sesune i s kufrem/taskou a je mu úplne jedno jak se pres nej někdo dostane. tento problém je i zde! vlastně se snažím rict ze od samotného pocatku se mohlo, mělo pocitat s tim, ze by ve valne časti vozu byly jednosedacky, právě proto aby vznik prostor pro zavazadla, které, obvykle, chceme mit u sebe.
ve zbytku se asi shodnu, jen pridam, ze je to kus lidského umu a technologie, zejména v elektrické casti to je uzasne!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
tak pan David je moralni chudak uz dlouhodobě a nejde jen o UA. navic jeho produkce jen de facto těží z jeho polopularity, coz odpovida dalším aspektum. uz by mohl do důchodu, pravda
1 odpověď