Technicky prostě nejde 100% rozlišit, kdy je volání o pomoc nutné a kdy ne. Hodí se říct, že než telefon začne volat o pomoc, tak začne nejdřív opravdu hlasitě, jako malá siréna, zvonit, aby kdyžtak probral zmíněného vlastníka telefonu z šoku po havárii. Takže pokud nejsem trubka, tak slyším, když na mě telefon vyloženě řve. A ne, není to jenom hlasitý zvonění. iPhony mají opravdu hodně výkonej reproduktor a jde fakt o malou sirénu, která je opravdu, ale opravdu dobře slyšet.
Nicméně tahle funkce je v iPhonech už alespoň 2 roky a zatím to nezakázali, takže evidentně to víc životů zachraňuje, než kolik to dělá falešnejch výjezdů a ve výsledku to za to stojí. Zkuste třeba napsat článek o tom, kolik lidí to zachránilo.
Kdyby to Apple udělal tak, aby se to aktivovalo méně často, tak naopak budeme všude číst články o tom, jak je ta technologie naprosto nespolehlivá a bla bla bla.
Chyba Applu je jenom ta, že to je velká firma, a tak se novináří snaží najít jakoukoliv chybu, jenom aby si mohli hodit pomyslné shnilé rajče a trhli trochu na reklamě. Lidi totiž rádi nadávají na velké korporace obecně. :)
Jestli to měl v plasovým barelu a batohu tak to mohl přeslechnout... holt stane se
Za tyhle falešné poplachy by měla následovat samozřejmě úhrada výjezdu vlastníkem dotčeného telefonu, plus pokuta za to, že si telefon, resp. volání zpět od hasičů neohlídal.
Následně si to může zkusit vymáhat po Apple, ale to už je jeho problém.🤣
Když se ta funkce aktivuje telefon začne vydávat dost hlasitý signál ať má zapnuté vyzvánění nebo ne. Jestli měl telefon v barelu a ještě třeba v batohu a neslyšel to tak je jasný že ani telefonát neslyšel... Kdyby to svolal schválně neřeknu ani popel, má si to zaplatit...
Co to je zase za pseudokauzu? Auta politiků mají modré majáky právě z tohoto důvodu. Ano, můžeme diskutovat, zda je to potřebné a správné, ale pokud je to dovoleno, tak není nic špatného na tom, když to podle práva využije?
S vaším názorem souhlasím, jediné co je otázkou je to "podle práva". Měl pracovní povinnost - výstup v televizi živě z domova. Nikde ale není informace kdy se to stalo, jestli by měl i přes čekání v koloně dostatečnou časovou rezervu, doslova se ostatním vysmál do obličeje a jel domů...
Aneb jak se vysmát prostým lidem do obličeje... Ty majáčky slouží v případech jako např. důležité jednáni kde nemůže chybět... V tomhle případě se spíš jedná o zneužití, jako kdyby takhle přeskočil kolonu policista ve služebním tajném superbu, co si v civilu mimo pracovní dobu jede nakoupit.
Jediný za mě akceptovatelný důvod je, pokud měl velmi naléhavé neodkladné jednání v porcelánové jednací místnosti a nechtěl mít hnědý trenky... :D
V článku mi trochu chybí informace v kolik hodin to bylo. Jestli jel domů "tak tak" aby stihl ten vstup do televize a najednou stojící kolona... Potom by se dalo říct že se jednalo o pracovní záležitost a vše je v pořádku.
Jo nedávno se srazilo v tunelu v Praze jedenáct aut. Přesto Pražácí jsou nejlepší borci. To jeden takhle tvrdil jak jsou všichni mimopražtí lempli za volantem a druhej den se jich na nějakým tom jejich okruhu srazilo 65. Trošku sněžilo. ....a u muzea čtyři....
Mohl by jste mi vysvětlit jak ti "nejlepší borci" můžou za nehodu, při které najede kamion do kolony stojících aut a natlačí jich 10 do sebe?
Záleží na tom, kde jel cyklistika jestli po silnici nebo na chodníku . Pokud jel po chodníku a vjel na přechod přes silnici ,tak se bohužel není čemu divit . Bohužel takhle jezdí většina cyklistů a ostatní všelijakých novodobých prostředků. Pokud jel po chodníku ,tak záleží jak byl náklaďák daleko .Zda cyklista sesedl z kola a použil povinnosti chodce . Bohužel povinnosti chodce nezná 90% chodců co všechno musí udělat než přejdou přes přechod pro chodce . To platí pro cyklistiku,který jede po silnici a chce použít přechod . V každém případě je škoda lidského života.
To kolo se sešrotovaný vedle cyklopruhu a stopy na silnici vedou směrem na přechod, takže je v celku jasné kudy jel... máte pravdu, že je to škoda života
Na takové trase nemá cyklista co dělat. Už by se měli zodpovědní trochu zamyslet. Jezdím na kole hodně, ale tudy ani ze srandy.
Proč by neměl co dělat na trase kde je pro něj vyhrazený cyklopruh? Cyklisti nesmí být na dálnici, riskujou ti co jedou na hlavním tahu, ale kde jste přišel k myšlence že nemá co dělat na silnici kde má doslova pruh určenej k tomu aby tam jel?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
"Šéfe, mě se asi něco nepovedlo..."
1 odpověď