To jsou zase argumenty... Na kterém autě odejdou brzdy po 20 tisících km ??? A výměna oleje za 15 tisíc?? Zase populistický článek na podporu elektro nesmyslů, .. a když už někdo píše o ,, výhodách,, tak proč nenapíše třeba o výši pojistky a jak rychle díky váze odcházejí gumy ?? A o propadu ceny vozu za 3 roky o 50% ani nemluvě
Ukažte mi Teslu, která po třech letech stojí polovic a hned ji jdu koupit, díky
Tesla je předražený šunt.
Můj známý má Teslu. Po třech letech provozů, z uváděných 450 kilometrů Tesla má dojezd pouze 80 kilometrů, na jedno dobití.
Za třetinové peníze si můžete koupit stejný šunt z Číny.
Tak to buď musel za ty tři roky nalítat milion kilometrů nebo jste si to celé vymyslel. Na baterii jsou dost široké záruky, takový pokles v jejich mezích není možný a pokud ano, váš imaginární kamarád má nárok na reklamaci.
Auta to nejsou stejná, jsou min. násobně dražší, využitelnost je menší (karavan, střešní box násobně zvyšují spotřebu), a jako 6-8 letá ojetina většinou skoro bezcenná. Sice se to nikdy nestane, ale pokud by byl počet el. aut cca 50% tak nastane peklo i na dálnicích i na sídlištích.. Už si konečně uvědomme , že toto je celý nesmysl, které díky zelených politikům táhne celou Evropu ke dnu, celý průmysl - jediná věc, která byla v Evropě ještě na úrovni.. Z Evropy bude schudly skanzen. Emisím to nepomůže ani o 1 gram, ty se budou nadále zvyšovat pokud budou rozvojové země a čína stavět uhelné leketrárny a dokud nebudou na naši úrovni.. Ty stovky miliard euro se mohlí dát na výzku fúzního reaktoru ap.. čistý zdroj energie skoro zadarmo a ne to vyházet do kanálu a zatěžovat životní prostředí - viz. hořící lodě s el. auty -ekologická katastrofa. I politici na to kašlou, kdo z nich jezdí doma i v práci v el. autech - nikdo ale nám kázat budou. Pokud bude stát malé el. auto do města kde to dává jedině smysl - dojede 400 km a bude stát 450 tis Kč a bude velikosti Fabie tak si ho koupím..ale obrovské 3 tunové SUC typu Volvo přece nedávají žádný smysl v ničem...
Najděte mi "bezcennou 6-8 let starou EV ojetinu". I první generace Renault Zoe nebo Nissan Leaf stojí 2x tolik co stejně starý spalovák.
Nákupu tohodle auta by měla předcházet i prohlídka u psychiatra. Jestli se to někomu hodí na práci někde na farmě, tak fajn, to se dá pochopit, ale že si to lidi kupují i do města, to mi prostě hlava nebere. V Praze jsou už velké problémy s běžnými SUV a teď si tu lidi začínají pořizovat i tyhle obludy. Fakt díky.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No a co, mám na VW e-up 83000 km bez servisu.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zdravím, napište nám na redakce@obnovitelne.cz a můžeme napsat i o vašich zkušenostech (stav e-upu po takovém nájezdu by mě upřímně zajímal). Díky
1 odpověď