Jenže auto které nemá z výroby DPF a má jen Kat. při prudké akceleraci nebo vytočení do vyšších otáček vždy udělá černý obláček, protože se vlivem vyššího tlaku ve vyfukovem potrubí "vyfouknou" saze, ale tím nemám samozřejmě na mysli že za autem nejde vidět na 5m, to je už špatně.
Ale samozřejmě mi teď budou někteří oponovat že to tak vůbec není, apod..
Moc to nechápu. RJ vyjede z hl.n. a na prvním semaforu má signál, že další bude červená. Projede vybibku Cargo, který ale měl postavenou vlakovou cestu na jiné koleji. To projel RJ vybibku natvrdo??? Že nevykolejil. .... Dívám se , jak to.vypada v reálu, a fakt pokud na vyhibce Cargo měl uhnout na jinou kolej, tak RJ to vzal natvrdo....
Nebo je to jinak? Může mě to někdo vysvětlit??
Výměny jsou konstruované tak aby na nich vlak nevykolejil.
Rj jel tzv. "po hrotu", výměnu tzv. "střihnul", tzn. že ve výměnovým mechanizmu (motoru) dojde ke střižení bezpečnostního koliku a násilnému přestavení.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
10/10 asi si ještě těch 30 let po škole něco pamtuji 😄