Je super, kolik lidí tu řeší dojezd, že prý min. 1000+ km, a přitom drtivá vetsina Čechů nenajde více jak 40 km denně. Ale chápu, ono toho už moc nezbývá, co bychom po Česku zkritizovali. Snad jen eko, ale ony už i baterie se recyklují, tak nic, no.
nabíjím jednou týdně na zahradě a jsem úplně v pohodě.
těch vypálených rybníků už jsme od japonských a korejských automobilek měli zažít asi deset. Jsou to super auta, ale rybníky pořád existují.
Pak je tu závěrečná hláška "znalce" ohledně dovozních cel. Jde o to, že vývoj a výroba EV jsou v Číně silně dotované vládou. To je v pořádku, ale výrazně to znevýhodňuje naše výrobce. Tak se to musí někde dorovnat - buď jim poskytneme stejné subvenční podmínky anebo přirazíme clo na dumpingovou cenu z dovozu. Jestli to "obejdou" výstavbou továren v EU, tak jedině dobře. To je totiž cílem onshoringu.
Doplnil bych autorku, že na projektu výroby zeleného vodíku a následně e-methanolu se významně podílí česká společnost 2JCP z Račic. Společně se Siemens Energy dodává do Kasso zařízení pro elektrolýzu zvané Silyzer. Letos jde do pilotního provozu, od příštího roku na zelený (potřebná energie je z větru) methanol budou jezdit první zaoceánské lodě Maersku. Ta věc už se děje, neni to jen nějaká vize.
Profesor, to byl dříve pojem. Dnes když vidím kdo všechno se "honosí" tímhle titulem, třeba nedostudované jelito s naušničkou, tak je to urážka těch, kteří si ten titul právem zasloužili. Takový pan Heyrovský kdyby se dožil toho jak se tenhle titul znesvětil, musel by se pozvracet.
Dobře, takže máme Knížáka jako umělce, který nemohl za bolševika vést odpovídající akademickou kariéru. Můžu poprosit o další v řadě “kdo všechno”? To jsou vždycky bláboly tohleto…
Co je nezodpovědného a sobeckého na tom,že do sebe dobrovolně necpu experimentální humus?
Trapný. Čet jsi ten text? Nevěříš ani jedné z těch sester, ani doktorovi? Pak umři. Ale sám a neotravuj v nemocnici. Jděte si všichni lehnout do lesa, zkuste se tam untubivat bolševníkem a zachraňte se mátovým čajem, hrdinové dneška. Jste slabí, bojácní, nerozhodní. Na vás kdyby stála obrana téhle země, tak radši rovnou spáchejme sebevraždu…
Néchápu, proč očkovaní mají neustály strach o nás neočkované ?? Oni po dvou dávkách tzv "polobohové" se nemusí obávat o své zdráví, takže ?? Chápal bych, kdyby zároveň přesvědčovali kuřáky "nekuřte" víte kolik lidí ohrožujete kouřením ve svém okolí a kolik nás vaše léčba bude stát peněz.
Nic jiného než propaganda, propaganda a zase propaganda....expirace na vakcínách končí a musí se udat.
prachy? Je v tom textu takový odstaveček…
“Mohli mít vakcínu za pár stovek a nemuseli tu vůbec ležet. Takhle jim dáváme stokrát dražší monoklonální protilátky a omezení péče odnášejí běžní necovidoví pacienti,“ konstatuje primář.
Od začátku směšná kauza. Fiktivní obvinění prý několika poškozených, o kterých nikdo nikdy neslyšel, nikdo nic nemůže ověřit. A vede to paní z asociace za práva žen.
DeníkN si trochu naběhl. Že by model Nečas? Nicméně po roce policie zjistí, že nikdo kromě příhod z mejdanu vlastně nic nemá, a odloží to. Co jiného může dělat. Že Feri odstoupil, bylo správné, neměl vůbec šanci se kampaně zúčastnit, ani jedna debata by se bez toho neobešla.
K holkám se nechoval dobře, to je fakt. Ale že tady tepláková lůza volá po vazbě, je nadmíru komické.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ty peníze nejsou nějaká pokuta ale zdroje na transformaci energetiky a mobility. Když necháme firmy vydělávat, je to teoreticky dobře, ale TDI neopustí nikdy. Takže ke změně taky nikdy nedojde. Máme tedy dvě možnosti, vykašlat se na to a jet v dieselech dalších padesát let, anebo to prostě změnit. Samy automobilky to nezvládnou a ani neudělají, je to politické rozhodnutí a podpora. Stejně jako třeba u elektrifikace, plynofikace nebo výstavby železnic - bez silného tlaku a podpory vlád by k tomu došlo o dekády později nebo vůbec.
Nebuďme hysteričtí, ty peníze, ať se berou z třílitrových SUV nebo jinde, jsou stále v našem evropském rozpočtu, nikdo je nešlohnul.
9 odpovědí