Tohle je fail, bezpochyb.
Nicméně Jaguár už dlouhou dobu jde z kopce a težko říci proč. Ty jeho modely se "trefovaly" mezi Bmw, Merc, atd. Ale tak nějak neslaně.. spíše blíže k mainstreamu, ovšem ne cenově. Jako jo, tvary ok, jasně definovatelný, motor 2.0d, ZF automat.. taková klasická skládačka.
Přišli o ducha. Byly to auta pro manažery. Nic víc.
Jaguar by asi vážně měl být něco pro gentlemany. Něco opulentního, drzého, ale zároveň elegantního.
Tak uvidíme. Třeba to sebevražda nebude.
Ale trochu se bojím, že ano.
Hele Vy jste fakt Švejkové.. Když se tu začínají prodávat silně zadotovaná Čínská auta, frkáte, že to zlikviduje náš průmysl.
Když se dají cla.. frkáte, že to je špatně a že izolace..
Izolace a cla jsou špatné, ale v tuto chvíli jsou nezbytná, jelikož Čína uplatňuje promyšlený systém, kdy cíleně likviduje celá konkurenční odvětví a dělá to fakt dobře.
V tuto chvíli to není o šikovnosti a invenci.. V Evropě, s cenami materiálů, energií a platy není možné konkurovat na volném trhu, navíc v elektromobilech, kdy stojíte proti vertikálám stylu BYD. No chance. Něco si o tom přečtěte.. než začnete frkat
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dobíjení při cestě Pha-Bno. Ok, teď relativně v pohodě..
Uvědomujete si, co by nastalo, kdyby elektrik bylo třeba jen 50%?
I přes rychlonabíjení bude u těch HUBŮ fronta, kde i dvacet minut u pěti aut před Vámi zcela jistě překope Váš časový plán. To vážně chceme?