A koho chceš volit, když není koho! Jsou (jsme) všichni stejní. Jen hrabat a hrabat, ale to my všichni! Pokud tam budu já, nebo Ty, nebo kdokoliv jiný, bude a budeme hrabat jen pro sebe také. Tyto generace musí postupně vymřít a dorůst musejí generace, které budou chtít makat pro lidi a ne se balíkovat. A to bude trvat hooodně dlouho. Ale jinak se s těch sr.ček nedostaneme. Taková je realita.
A když ty děti.. co to mají spasit jsou naše děti a to hrabání směrem k sobě u nás vidí od mala, jak se to může změnit? To mi není jasné.
Rozumím též podnikám, ale mám možnost nabíjet přes den což je velká výhoda.
LFP baterie by to řešili ale jsou drahé. Vanadiové baterie by též šli použít ale nejsou moc dostupné.
Alternativa mě napadá vyčkat s nákupem baterií až ještě poklesnou a případně využívat spotové ceny a dobíjet přes noc.
Případně o víkendu, ale tam by nabití na celý týden asi nepostačovalo.
Pokud jste plátce DPH tak nakoupit na firmu a nárokovat si zpětně DPH a baterii dát do nákladů.
Pokud FVE nemáte stát nyní dává slušné dotace i podnikatelům a firmám ( někde jsem četl že proplatí až 50% baterií, ale přesné podmínky současných dotačních titulů neznám.
Díky moc za info.
Co se zkusit domluvit se zaměstnavatelem na sdílení Vašich přetoků z FVE a následně, že by jste si dobíjel v práci?
Případně dnešní velikosti baterií a jejich dojezdy jsou natolik velké že průměrnému Čechovi stačí nabíjet jednou týdně až 14 dní a vystačí si s tím. takže třeba o víkendech.
Výhodou přímého dobíjení je že neplatíte energii ani distribuci. U sdílení platíte distribuci.
Raději jsem se přizpůsobil a nabíjím doma.
Nemám zaměstnavatele. Podnikám. Ročně najedu cca 40 tis. km. Doma jsem až kolem cca šesté. Odjíždím brzy ráno.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V lese se tu a tam pro dřevo vyskytnu a tedy, klobouk dolů slečno!!!!