Jednoduchý. I vrak má VINkod, ten si v kdejaky policajtsky Octavce prolustruju, když mi majitel souhlasí s doklady v kabelce, je svědectví cestujících z autobusu už jen formální doplněk a jde se na jisto. SPZ, odmítnutí liznout a zakaz řízení je už jen k pritizeni...
Borka má dnes blbej den no 😁
Zodpovědnost za vůz nese vždy majitel/ka.
Jsem mladej (cítím se tak 😄 ) ale i když moje 28 let starý auto (podotýkám pečlivě udržovaný) umí jet 205 / hod. tak za poslední 4 roky poznalo max. +/- 100 km /h ... rychleji to z logiky věci ani nejde. A ono prostě není potřeba. Čas nenažene nikdo, naše země je každý 3. kilometr okresek obec a každý 3 metr okresek díra, kdo dobrovolně a proč jak pošuk pořád zrychluje a brzdí na takovéto machrovací rychlosti?
Vesměs každý ho..do co mě nutně někde předjede dojedu na křižovatkách, kolonách v obcích apod. Pak je mi to opravdu k smíchu.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Já se dodnes nedokážu dopočítat "zelenosti" elektroaut ... podle mě je ekologičtější udržovat starší a spolehlivější vůz v bezvadném technickém stavu. Auto Euro 2-3 bez poruch a bez kouřivosti je mnohem přívětivější, než elektrokára zásobovaná elektřinou z uhelného zdroje, popř. plynu. To mi prostě pořád nevychází... a to nemluvím o zátěži při výrobě baterie. A to nemluvím o její výdrži z hlediska budoucnosti.... A to vůbec nemluvím o zbytku světa. (Indie, Čína, Afrika, USA, CCCP ... ) ... o co tady teda jde?
1 odpověď