Parkují, kde se jim zlíbí, na STK nemusí, pokuty pro ně jsou velmi vágní, až vaginní, tak co by ještě chtěli? Snad ne, aby u každého auta s ukrajinskou SPZ stál jeden z PČR ?
Bohužel máte pravdu. Když do vás narazí Ukrajince auto tak od něj nedostanete ani korunu ale když vy sejmete Ukrajince auto tak se nedoplatíte....
Je to článek o ničem popisuje jak je čina super že vše z činy je lepší než jinde atd. Nejsou tam žádné konkrétní informace. Baterie se nabije za 10 minut jo ale nabíječka má příkonu 500kw... Auto ujede 1000km na rovným oválu stejnoměrnou rychlost... Kapacita baterie jen 205Wh/kg takže elektromobil spotřebovává 15kw/100km takže hmotnost baterie by měla být cca 750kg 🤨😅
No za mne víc jak 3/4 prukazek invalidy jsou přidělovány vychxxnkům kteří v tom buď umějí chodit nebo prostě to dobře zahrají .. za mne až se tento systém konečně jednou zpřísní tak pak ať někdo moralizuje nad parkovaním neoprávněně na těchto místech zbytek jsou jen kecy a můžete to zdůvodňovat vozíčkářema a babičkama a kýmkoli . Stačí jeden vyxxcánek a už jim to místo s tímto označením nechcete z principu ponechat a o tom to je
Z té fotky tam nechal dost místa ta pro invalidu co by přijel aby se mohl postavit za nej. Řidič toho porsche byl dost ohleduplný aby tam případnému invalidovi nechal dost místa na parkování a určitě kdyby se za něj invalida postavil tak by počkal až odjede než by sám odjel...
Nemá smysl nad tím přemýšlet je jasné že osobní auto budou mít jen lidé z bohaté třídy střední a nižší třidy obyvatel si ho nebudou moci dovolit budou se muset spoléhat na hromadnou dopravu proto nabíjení na sídlištích nebude problém. A pravdou je že tento článek je dost mimo mísu i EU už přiznala že konec spalovacích aut v roce 2035 zřejmě nebude. Pravděpodobnější je že cena benzínu se dostane na hranici kdy si ho nebude mnoho lidí dovolit 100kč za litr nebo i více...
Hmm před asi týdnem mi bouchnul chladič na kamionu zustal jsem stát na D5
Zapnutý varovky a mlhovky aby bylo auto co nejvíce vidět. Trojúhelník mi kamiony odfokli ani ne za minutu nakonec jsem stav v reflexním oblečeni asi 300 metrů za autem aby bylo vidět samozřejmě za svodidly. Šipka dorazila za 30 minut pak už mě kamiony nemijeli na vzdálenost několika centimetrů.
O nedostatečném zajištění tady asi nemůže ani být řeč, viděl bych to na totální absenci jakéhokoliv kotvení, což je bohužel velkým nešvarem spousty řidičů osobních aut s vozíkem, které denně potkávám u nás. Rozdíl mezi kontejnerem a harampádím je sice značný, ale krizovou situaci může způsobit i deska polystyrenu.
Rodinka měla obrovský kus štěstí. Dobře tak!
Ale ten čumil na skútru, jak nehne ani brvou, to nepochopím...
Jaké nedostatečné jištění. Diť tam neměl nic. Měl to položeny jen na korbě. Vše na jištění měl hozený ve předu na korbě. Jestli tam měl tak jen na posun dopředu a dozadu na boční posun nebylo vidět nic. A pak řízne zatáčku jako by jel prázdný je jasný že náklad spadne. Skoro bych věřil že chtěl to auto zrušit...
Jezdím už 8 let. Na mezinárodní nemám zkoušel jsem to ale vydržel jsem asi jen dva měsíce asi jsem si vybral tehdy špatnou firmu tam opravdu byl řidič kamionu póvl co jen posloch rozkazy bylo zakázáno jezdit po dálnici kvůli šetření poplatků ješte dnes se třesu když si s pomenu kolik zákazů jsem tenkrát projel. Skončil jsem tam po té co jsem vyjel limit 90 hodin za měsíc a dispečer nedokázal pochopit že odečet je až v neděli v 23 hodin chtěl abych udělal 24 hodinou přestávku a pokračoval v jízdě i když ve Francii v té době za každou přejeto hodinu byla pokuta 100eček a hrozba vězení. Od té doby dělám vnitro závazek jsem krámy jako Billa Lidl a Penny. To nebyla špatná práce sic jsem tam byl pořad turnus byl 6/2 ale dalo se. Dnes jezdím pro stavební společnost se sklapečkou po stavbě sic se mi stejská po silnici Denim nájezdu aspoň 400km ale jsem každý den doma. Platové jsem na průměrné platů v ČR a vše na pásce. Ve vozidle je dnes spousta elektroniky šofér dnes muže vyměnit tak pýchnuté kolo dolejt oleje se zbytkem musí do servisu navíc je vše zatavené do plastu takže mění celé segmenty je jednotlivé rozbité části jako dřív. Je taková doba nedá se stim mnoho dělat. U nás ve firmě jsou lidi co vozu v autě spoušť nářadí a dokáží si poradit s mnoha situacemi na silnici ale to mohou být jen lidé co mají dlouhodobě přidělené jedno auto znají na něm každý šroubek vědí jak se chová na silnicích ne jako já co jezdí na všech vozech firmy a pokaždé když jde na další auto obíhá ho s klíčem na kola aby dotáhl šrouby a doplnit oleje do aut o které se jejich šoféři moc nestarají...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To věděl že vlak z tohoto směru stojí na přejezdu tak mu stalo takhle riskovat aby tam nečekal dalších 5 minut?!?