Jdete už s tím někam nechci být sprostá, lidi nemají kde bydlet , všude chudoba do toho potopy , a vy tady vyhazujete miliony , z lidí děláte blb... . Někoho by měli za to zvřít pro pár jedinců . I lidi na vesnicích to nechtějí , aby to přes jně jezdilo . Je třeba při volbách to změnit . .
Milióny to sice stojí, ale zase to podpoří cestovní ruch a spoustu podnikatelů v oblasti pořádání. Smlouva byla navíc podepsaná dlouho před aktuálními povodněmi. Ne všude jsou lidi na vesnicích proti, a spousta lidí tento sport miluje.
Navíc těch několik desítek milionů na naší chudobě nebo nedostatku bydlení nic nezmění.
Verstappen má sice smlouvu na několik let dopředu, ale prý je v ní nějaký dodatek, který by mu umožnil smlouvu ukončit dříve v případě, že tým přestane být konkurenceschopný. To se aktuálně bezpochyby děje, otázka je, jakou mají definici konkurenceschopnosti. Na druhou stranu, Stroll má pravděpodobně dost financí na to, aby jej z kontraktu vykoupil. Změna pro rok 2026 je možná, Lance Stroll pravděpodobně zůstane, uvidíme co Fernando Alonso, zatím to ale nevypadá, že by se chystal do důchodu. Pokud k tomu nebude přinucen.
A pak se v USA najdou magoři, kteří si ta auta ještě zvedají a dávají na to obří kola. To by měli zakázat úplně. A celkově ta auta zmenšit, na výšku, šířku i délku. Kdo je moc tlustej aby se vešel do normálního auta, ať chodí pěšky.
Jasně, chodci musejí dávat větší pozor taky, ale v každé zemi se najde spousta lidí, co jezdí jako magoři. V USA tipuju, že je jejich počet poměrně velký, vzhledem k délce a náročnosti řidičského výcviku a nižší věkové hranici pro řízení motorových vozidel. Když takový člověk sedne do takové velké krávy, tak je to jen krůček od katastrofy, zvlášť když se mu k autu připlete třeba dítě, které řidič nemá šanci vidět.
Na druhou stranu, už chápu, proč ty své pickupy nazývají trucky, kolikrát se to dnes blíží velikosti nákladního auta.
Vzhledem k tomu, s jakými okruhy a zeměmi soupeříme, o tom teda dost pochybuju. F1 teď stále více navštěvuje bohaté země na východě, a navíc jsou zde tradiční okruhy, které se mermomocí snaží udržet v kalendáři i přes nedostatek financí. Ale představa je ho hezká.
Hlavně doufám, že se u nás podaří udržet WRC i do budoucna. Nemusí tu být vyloženě každý rok, je spousta dalších rally, které v kalendáři WRC chybí. Na střídačku s jinou zemí, jako to budou mít třeba Estonsko a Litva, by to bylo fajn.
A samozřejmě Barumka coby součást ERC, to musí zůstat!
Tohle se jim zatim vubec nepovedlo. Ukazali vlastne jen zrneni u casu 0:9:5. Treba jeste sokuji nejakym odhalenim pro nas fanousky toho patyho zari. Jinak velmi spatny marketing...
Vždycky dělají něco takového. Když netrollí, tak je to hádanka, hra, hledačka nebo něco podobného. Nikdy to není hned, fanoušci musí pár dní pátrat, spekulovat. To zrnění se pak objevilo víckrát a podařilo se rozluštit nejen datum, ale i čas oznámení. Členové fanklubu už dostali pozvánky na live event v Los Angeles, kde se vše dozvíme (pro ostatní bude live stream).
Naopak bych řekl, že marketing je to geniální. Takhle se o tom bude víc mluvit. Mluvíme o tom, a to se vlastně ještě nic neděje. A věřte mi, že pokud by to nemělo být něco velkého, tak okolo toho nebudou takhle chodit jako okolo horké kaše, a nebudou pořádat live event. Když letos vydali nový singl a kompilaci hitů, tak nic takového nepořádali, takže tohle bude něco mnohem většího.
Jak nic nevydali nebo neudělali? Měli pár koncertů kde místo Chestera Byl Eminem, Jay z a další. Po té video kde zkoušeli zpěvačku a nevidět video tak si myslím že to je skoro Chester
Nevím, kde jste na tohle přišel. Jay Z s nimi naposledy hrál snad v roce 2008, možná ještě o pár let dřív. O Eminemovi nevím vůbec. A pokud zpěvačkou myslíte Kiiaru, tak to bylo v roce 2017, ještě před Chesterovou smrtí. Po jeho smrti odehráli jeden koncert na jeho památku, kde se k nim přidala řada hudebníků z jiných kapel. Od té doby vydali pouze živé CD z turné k albu One More Light, výroční edice Hybrid Theory a Meteory a letos kompilaci největších hitů. Mike Shinoda sám vydal sólo album a vyjel na turné, poté vydal pár dalších písní, ale to je všechno.
Asi moc koukáte na nějaké AI videa.
Marketing dobry, vsude se o tom ted mluvi a pise, ale nastvali tim nejtvrdsi fanouskovske jadro, tisice lidi z tech vic jak 50 tisic lidi na live streamu vcera psaly, ze si treba kvuli oznameni vzali lidi volno z prace a podobne a oni s nama takhle vybehli. Plus dalsi miliony lidi, kteri cekali, ze se dneska doctou nejake novinky 😁
To nejtvrdší fanouškovské jádro už si mohlo zvyknout na to, že Linkin Park něco podobného vždycky dělají. Když to není takovýhle "troll", tak je to obvykle nějaká hra, hádanka, hledačka či něco podobného.
A je tomu tak i v tomto případě. Poté, co se odpočet vynuloval a začal jít znovu nahoru došlo v určitých časech ke glitchům časomíry. Z těchto glitchů fanoušci správně vyluštili, že k oznámení dojde 5. září, pravděpodobně v 9:15, tedy ve chvíli, kdy časomíra doběhne zpátky do 100 hodin a pak znova na nulu. Na tento den už jsou do LA pozvaní členové oficiálního fanklubu na živý event, kde se setkají s kapelou a dozví, co se chystá. Pro nás ostatní předpokládám bude k dispozici livestream.
Lidi to nesmí brát tak vážně.
Bohužel s ním tam jen zametají 🙁.. měl by se na to vykašlat a jít jezdit jinam. Třeba WEC, DTM nevím, cokoliv. Raději ho uvidím v jiné sérii za volantem, než aby zbytečně stál vedle Tota během závodů F1..
Vždyť letos závodí ve WEC za Alpine. To je možná i ten důvod, proč nebude jezdit za Williams, kalendář WEC a F1 se prý ve zbytku sezóny kříží.
Linkin Park jsou moje oblíbená kapela, takže jsem zvědavý, co přijde. Ať to bude jak chce, rád je uvidím znovu na pódiu nebo ve studiu. A co se nového zpěváka týče, jestli našli/najdou někoho, kdo se k nim bude hodit, bude to super. Za mě to není potřeba, Mike zpíval ve studiu i na naživo hromadu písniček, ať už s kapelou nebo pro své sólové projekty, a fungovalo to. Už kolikrát dokázal sólo odrapovat a odzpívat hodinu a půl dlouhý koncert, takže pokud by nebyl proti, tak není problém.
Navíc mám osobně pořád radši i ty "měkčí" alba a dokážu se smířit s tím, že Hybrid Theory, Meteora a The Hunting Party už jsou uzavřená kapitola. Výkony s Chesterem stejně nikdo nepřekoná, takže nevadí, že většinu těch písniček už naživo hrát nebudou. A u nutných hitů jako Crawling, In The End nebo Numb můžou zahrát jen instrumentál se zpěvem diváků nebo to změkčit/zahrát akusticky jak už to dělali dříve i s Chesterem.
Potrestán už bohužel je, ztratil osobu sobě nejbližší.
Ale vyšetřování samozřejmě musí být, ač se v rally jezdí rychle, tak samozřejmě platí určitá pravidla. Je vždy nutné prověřit zda náhodou nešlo o záměr, zda řidič nebyl pod vlivem alkoholu či drog, zda bylo vozidlo v pořádku po stránce technické i bezpečnostní či zda byla správně zabezpečena trať. Je nutné zjistit příčinu nehody. Kolikrát to na rally není ani chyba řidiče či navigátora, ale třeba diváka který špatně stojí, nebo dokonce vozidla, které se neoprávněně dostalo na trať (že je to zavřené ještě neznamená, že tam nějaký nevědomý blbec nevjede i přes pásky a značky). Někdy neukáznění diváci i připravují pasti, třeba položí na trať velký kámen nebo ji v zimě polejí vodou, aby zamrzla. I v takovém případě může dojít k vážné nehodě. Viníka je vždy třeba najít. Zda bude potrestán určí pravidla.
A kampak se poděli ti staří gondoliéři? Nebo proč o to nemají zájem místní, když je to tak zlatý důl? Ty Benátky jsou vůbec poslední dobou zvláštní. Vyhánění turistů skrze poplatky a vysoké ceny a teď toto... 😄
V článku nebylo řečeno například to, že gondoliér by měl umět mluvit několika jazyky. Tedy pouze italština a angličtina nestačí. To je myslím pro zájemce ta největší překážka.
A kam se poděli ti staří gondoliéři? Stárnou a odcházejí do důchodu.
No tohle je model už do kategorie bugin a nebo by měla být kategorie speciál, tohle přeci už s žádným autem, které běžně potkám na silnici nemá nic společného a proto by v kategorii automobilů být neměl.... ale ať závodí....
To už tak je snad 20 let, když vzpomenu třeba na dakarský Volkswagen Touareg, ten se tomu silničnímu taky vůbec nepodobal, a ten závodil na Dakaru ještě když se jezdilo v Africe.
NASCAR sice nesleduju, ale tohle mi jde proti srsti. To křídlo mi přijde nevkusné a na auto této kategorie se nějak nehodí. Karoserie se vymyká tradici (i když to se dalo říct třeba i v rally, když tam začalo pronikat stále více hatchbacků, až všechno ostatní v podstatě zmizelo). Elektřina je ale v tomto případě asi krok vedle, navíc teď, když už se od ní mnohé automobilky stále více odvracejí.
Na druhou stranu, samotný šampionát má v názvu, že jde o závody tzv. Stock aut. Už dávno o stock (neboli sériová) auta samozřejmě nejde, jde o čistokrevné závodní speciály, ale asi by i tak měly odrážet současnou situaci na silnicích a na automobilovém trhu. Už dávno nejsme v 60. letech, kdy muscle cary v USA dominovaly prodejům. Dokonce bych řekl, že dnes patří mezi méně oblíbené kategorie (prodeji je v USA předčí nejen SUV a pickupy, ale pravděpodobně i běžná rodinná a malá městská auta). Chápu tedy, proč muscle car není ideálním tvarem v očích pořadatelů, a zároveň i docela chápu, pro tam chtějí cpát elektřinu (elektromobily jsou prostě mezi lidmi populární a jejich počty na silnicích to dokazují). I tak je to za mě chyba.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ten začátek v Praze si mohli odpustit, když to loni tropilo problémy. Loni jsem to chápal, je to u nás poprvé, tak to odstartujme s prezidentem na Pražském hradě, ale letos to mohli přesunout třeba do Plzně nebo Českých Budějovic. Je to zbytečně dlouhý přejezd, když zbytek české části se odehrává v Jižních Čechách.
Snad se to už obejde bez zrušených RZ. Loni mě právě tohle zklamalo, jeli jsme přes celé Česko až z Jižní Moravy, přespali tam, ráno šli na RZ, ta projela v pořádku, pak jsme tam asi tři hodiny seděli v dešti a čekali na druhý průjezd, a po pěti autech nám to zrušili. To pro nás byl konec a nám nezbývalo, než sednout do auta, jet domů a doufat, že za rok to k nám přijede zas. Letos nakonec vynechám, ale příští rok jsem tam!