Koukám, že neznáte zákony - chodník je určen výhradně k pohybu chodců a cyklista na něm nemá co dělat. Výjimkou je situace, kdy mu to dovoluje dodatková tabulka. Takže je to přesně naopak, než si myslíte: Odkaz
Tak si to laskavě najděte rozhodnutí nejvyššího správního soudu z 21.12.2023.
Znovu říkám, že mluvím o situacích, kde to nezakazuje značka, například cyklisté vpravo a podobně.
Jinak máte pravdu, napsal jsem to obráceně než jsem myslel. V Německu pojedu po silnici a vedle je cyklopruh - pokuta. V Čechách ne.
Cyklisti jezdí po chodníku, protože mají na výběr, že je buď někdo zabije na silnici, nebo poruší zákon. Nechci omlouvat ty, co na chodníku jezdí bez ohledu na chodce, ale pokud jezdí krokem a opatrně, proč ne.
Žádné porušení zákona. Pokud tam vyloženě není značka zakazující kola, tak můžete jet v ČR po chodníku, ikdyž je vedle cyklostezka. Těch článků o vyhraných soudech tu bylo dost, tím neříkám, že to schvaluju.
Ale pozor v zahraničí, v Německu je povinnost použít stezku pod pokutou.
Doplňuji, že píšu o kolech, ne o nesmyslech co mají mít SPZ.
Copak to na nás zase zkoušejí?Čistý Marburg se objevil kdysi v 70. jen jeden pripad.Pak zmizel a....a v Kongu se za pár let objevila Ebola kdy virus vypadá téměř identicky,jen má vyšší úmrtnost....A neřekl bych, že zmutovala sama od sebe.
Někdy před pár lety v Africe očkovali tuším "Lékaři na hraně" proti Ebole, výsledek bylo cca 3000 onemocnění.
Vůbec tam nezkoušeli novou mutaci Eboly....
Podívejte se laskavě na stránky WHO a nešiřte tu kraviny. Jen tak mimochodem, nejvěší epidemie Marburgu byla zatím v Angole v roce 2007 - 329 mrtvých z 374 nakažených.
To nám ještě scházelo.
Doufejme že to nedopadne nějakou katastrofou.
Protože tenhle virus je brutálně nakažlivý. Pokud přiletěli letadlem na letiště ve Frankfurtu a už v letadle někoho nakazili tak jsme v háji.
Nejsme, nešíří se vzduchem, ale tělními tekutinami.
Může se to sice naučit, ale to evolučně nějakou dobu trvá a hlavně k tomu musí být virus nucen, aby ho to evoluce naučila.
No nwm ale letecké společnosti velmi dobře vědí že tam probíhá konflikt a stejně přes tu oblast létají... Letecké společnosti mohly už na začátku eskalace započatou masovou vraždou izraelských civilistů na festivalu rukama palestinských hrdlořezů samy přerušit letecký provoz v té oblasti a nemusely by si pak stěžovat že konflikt ohrožuje jejich letadla... Jenže to by se letecké společnosti musely smířit s finančními ztrátami v zájmu bezpečnosti cestujících a to se jim vůbec nechce... Radši budou dál vydělávat a přitom naříkat na ohrožování letadel...
Vždyť bylo i pár případů, kdy si to v nedávné době střihli nad Ukrajinou...
Teď na nějaký čas je pro dopravní letadla lepší se Blízkému východu vyhnout. Připoomenutí pro komentující, co občas ztrácí paměť, když se to hodí.
A že to bylo po tom, co Íránci zaútočili na USS Stark, že pilot neodpovídal na volání na mezinárodním kanálu, to už se nehodí zmínit, co? Ano špatně ho identifikovali, byl pokládán za F14, bohužel startoval z letiště, které bylo i vojenské. A velitel lodi jednal agresivně.
Civilní letadla, v historii, už sestřelil kde kdo (Čína, Bulharsko, Francie, USA, SSSR, Severní Korea, Izrael a ještě určitě další).
Stàlo by za úvahu instalovat ve městech kamery, na které by měla přístup policie. Mohli by tak vysledovat, kam podezřely vůz míří a mimo město, nebo někde, kde není nebezpečí pro občany , zasáhnout. Bez honiček. Docela se divím, že je dosud tak málo malérů.
A když ten tuningář ohrožuje ostatní účastníky? Zapomínáte i na feťáky, kteří i bourají a v klidu jedou dál. Takže PČR by ho měla zastavit až u něho před barákem... super nápad.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
On v lese nebyl, to mu nasbíral Nacher.
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Je nízkej, tak se mu to hledá 👍