Odpověď jednoduchá jak facka.
Největším zpracovatelem mléka jsou:
Mlékárna Hlinsko. především Tatra a vůbec největší je Olma.
Tyto firmy zpracovávají výrazně přes polovinu všeho mléka v ČR.
No a ne-vlastníkem je kdo?
Ano, správně, nenasytný neSTBák Babiš.
Výrobky z těchto firem začaly zdražovat jeko první,
ostatní je zdatně dorovnávají.
Takže by stačilo,
aby ne-vlastník nařídil snížit ceny, místo aby žvanil za pultíkem.
Proč to neudělá?
Zákon o provozu na pozemních komunikacích stanovuje, že vozidla vjíždějící na silnici musí být předem očištěna tak, aby ji neznečišťovala. Přistižený řidič může v příkazním řízení (dříve blokovém) na místě od policisty nafasovat až 2000 Kč pokuty, nebo 1500 až 2500 korun ve správním řízení.
V případě, že znečišťovatel bez průtahů neodstraní jím způsobené znečištění místní komunikace, ani neprodleně místo takového znečištění alespoň provizorně neoznačí nebo neprodleně takovou závadu neoznámí vlastníku (správci) pozemní komunikace, může se jednat o přestupek, který může projednat příkazem na místě obecní policie nebo Policie České republiky. V případě, že je tento přestupek prokázán, může být uložena sankce až do výše 300 tisíc korun. Přestupek bude projednáván obcí s rozšířenou působností, která je v tomto případě příslušná.
Ano, architekt Vladimír Kružík osekal původní koncept celého komplexu, pod provozně únosnou mez. Původní návrh který vznikl na základě portugalské architektonické kanceláře Contemporânea Lda, který respektoval potřeby provozu moerního divadla byl ignorován, vše se podřídilo politickým manýrům.
A teď se Radnice snaží alespoň malou část dluhu splatit.
Nehoda jednou za půl roku,
smrtelná jednou za pět let.
To je ledaskde častější a kradar tam není.
Tak tam dali kradar, který jim vydělal cca 7 mega
Jako pravý důvod tu bude jako ve většině případů tučný příspěvek do obecní kasy
a pak ten fakt, že z vedlejší nemůžou vyjet autobusy.
Vhodnější řešení by bylo v místě provést dopravně stavební úpravy,
Takhle ani radar nezabrání,
aby tam někdo svištěl vyšší rychlostí a stala se vážná nehoda.
Z toho je odvoditelný pravý důvod, o lidi nejde.
Mimo obec 70Km/h v obci 70Km/h a když je náhodou možnost na předjetí, tak se najednou vyšponuje na 95Km/h
Vytváření kolizních situací jim opravdu jde na výbornou.
Každý pracovní den vyjíždím od nás z ulice a odbočuji doprava na hlavní. Problém je, že další křižovatka, která je řízena světelně, je vzálená 50 metrů. Takže při ranní špičce se to tam štosuje a abych mohl vyjet, tak jedině když mě někdo pustí, zůstane stát před naší křižovatkou. Za celá léta mě pustila jedna jediná řidička, jinak ostatní se nacpou do křižovatky tak, že jí celou zablokují .
Po odjezdu z práce následuje klasická křižovatka dvou ulic stejného dopravního významu, takže je tam přednost z prava. Ženy tam přednost nedávají, protože prý když jedou rovně, tak nemusí. Kvůli takovým tam bylo už několik nehod, protože ten, komu měly dát přednost nouzově zabrzdil aby to do takové nenapral, ale auto za ním nedobrzdilo. No a původce té nehody odjela bez jakéhokoliv zájmu o to, co provedla.
Za poslední dva roky (od poloviny roku 2022 do poloviny roku 2024) došlo k nejvíce (27) nehodám na dvoupruhovém kruhovém objezdu na kraji Plzně. Okružní křižovatka leží uprostřed komerční zóny ve čtvrti Nová Hospoda na vytížené silnici číslo 26 vedoucí za hranice republiky.
Až na to, že má tři pruhy.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
😄 A není to tak,
že každé z těch malých stran věří jiných 10%
takže v konečném součtu jim věří 50% voličů,
kteří nebyli líní a přišli volit?
2 odpovědi