Určitě je chtěl použít na pomoc zaplaveným oblastem. Jestli on to není nějaký vzdálený příbuzný Zelenského. Ten také myslí jen na blaho svého lidu.
Jakože kdyby Zelenský odevzdal "svojí" zemi Putinovi, tak by myslel na blaho svého lidu? Jinak vzhledem ke kontextu článku naprosto nesmyslná asociace... volíte Babiše nebo SPD? :D
Žádný řetězec dnes nemá šanci nakoupit máslo pod 52,- Kč (bez DPH samozřejmě). Takže cena 69,9 s DPH představuje marži 16,7%. Při akční ceně 49,9 to není eventuální ztráta, jak je v článku, ale čistá ztráta -7,5 Kč na každém prodaném kuse. A věřte, že v té týdenní akci prodá řetězec klidně půl milionu kusů. A pak ať někdo tvrdí, že za zdražováním a inflací stojí řetězce s nemorálními maržemi...
Máte velikou pravdu, jenže otázka je zda dotyčný kvůli tomu výdělku nevěnuje 90% svého času té práci a je tak se svým životem skutečně spokojený. Pokud se, jako u mnoha jiných živnostníků, velikost balíku pod jeho polštářem stane jeho posedlostí, nebude v životě nikdy spokojený. Maximálně si na to bude hrát a spokojená bude maximálně jeho ješitnost.
Osobně si myslím, že řemeslníci mají velkou budoucnost a kdo je šikovný a neštití se dělat rukama, může být velkým pánem nejen kvůli příjmům, ale i svého času. Naštěstí teď žádného nepotřebuji, ale co vidím ve svém okolí, řemeslníci nejsou, termíny dlouhé a když už nějaký je - navíc šikovný - nemá problém si říct o 4 i 5 tis za den práce a lidi mu i tak ruce utrhají. Nemusí teda pracovat dlouho do večera, víkendy apod. a reálně trávit čas se svojí rodinou a užívat si nadstandardní příjem. Dnes chce většina hlavně čistou kancelář, sexy pozici na vizitce a vypadat pro okolí cool...
A kolik pak si vydělají ti jeho zaměstnanci nebo je bere na hůl jako vláda nás normálně pracující lidi
Miluju tyhle názory 🙂 Každého volba, zda se stane řemeslníkem sám na sebe a může pak vydělávat i výrazně vic, než pán tady z článku. Ale chce to trochu odvahy, šikovnosti, finanční gramotnosti atd. A pak jsou ti druzí, co stále jen nadávají a čekají, co jim kdo dá, hlavně od státu samozřejmě... Plat těch jeho dělníků bude jistě výsledkem vzájemné dohody, pokud by měli málo, půjdou jinam ne? A jestli to jsou šmejdi, co ho okrádají, tak je vyrazí. Takhle to v praxi funguje milý zatrpklý pane
A co když se rakouská strana přiznala, aby si výrazně snížila pokutu? A Česká strana ať si to vyžere!
Konkurenci nezavrhuji, ale po té události, kdy jel vlak RegioJetu na Prahu s technicky narušenými vagony, které se při nehodě zachovaly tak, že při srážce zemřeli čtyři pasažéři, se zamýšlím, jestli je soukromý dopravce důvěryhodný přepravce.
A taky mě udivuje, že Evropská unie už kecá i do toho, co kdo komu může prodat. Podle článku jsem usoudila, že Rakušáci chtěli odprodávat vagony Českým drahám nebo někomu jinému, ale ne RegioJetu.
Když chci něco prodat jako soukromá osoba, tak mi do toho nekecá sousedka, starosta nebo hejtman. Když chci obchodovat Pavlem nebo Petrem, ale ne s Tondou, tak co je komu do toho?
Tohle je otázka zákona o výrazné tržní síle a pravidlech o monopolním jednání. Nemusíte s tím v tomto konkrétním případě souhlasit, ale obecně jde o to, aby si velké firmy, které mají velký podíl na trhu neurčovali podmínky tak, aby vyřadili ze hry konkurenci. Je to stejný postup, který hlídá, aby se např. řetězce nedomluvili na prodejních cenách potravin. Obecně je tedy dobře, že to někdo hlídá a padají za to vysoké pokuty, dle tohoto zákona až do výše 10% z obratu.
Vše se dá řešit na místě. Kdyby dal policistům 2 - 3 táci, tak to mají v kapse a nemusejí to řešit složitě papírově a byli by spokojeni všichni. Takhle sice mají policisté body, tak budou mít prémie (možná), ale kdyby dostali peníze "na ruku", tak by je měli na účtě hned. Kolik jim asi vynese to udělení pokuty ? 200 stovky každému ? Kdo ví, jestli. Mohli mu domluvit, strčit do kapsy pát táců a byli by spokojeni všichni a pán by nepřišel o řidičák, takhle bude muset ty tisíce dát úředníkovi na magistrátu, aby mu papíry vrátil.
Už to úplně nejde, jakmile mají v radaru vyfoceno, už je to odesláno někde na cloudu s číslem případu. K němu se pak páruje způsob vyřešení. A v tomhle případě by asi do správné kolonky napsat "vyřešeno domluvou" neprošlo :D
Se závěry a doporučeními v závěru článku se nedá než souhlasit, ovšem strategie některých obcí, které umisťují neúměrné množství radarů ve svém katastru, nebo záměrně na místa, která jsou za hranicemi zástavby, přičemž značku konec obce posunou až za radar, aby řidiče nachytali a při překročení rychlosti i o pouhý 1 km díky pokutám zaplnili obecní rozpočet, popisovanému jednání spíše nahrává.
V Praze Běchovicích je to teď do očí bijící. Na jedné části silnice byla rychlost snížená na 30 a umístěny dva čtvercové retardéry, které řidiče donutí snížit rychlost hluboce pod 30. Jenže před pár týdny ve směru do obce, kdy se dojíždí z povolené 70 byl retardér odstraněn a umístěn radar. Místo snahy řidiče zpomalit, se tak staloa kasička na řidiče, kteří na pár desítkách metrech nedobrzdí na onu 30, ale projedou třeba 40, 50... A samozřejmě navíc při výjezdu z obce, kde radar není, většina řidičů přejede do protisměru, aby nemuseli skákat přes retardér. V reálu snížení bezpečnosti, ale městská kasa je spokojená
Samozřejmě, jaké jsou náklady a jaké výkupní ceny, tak ten zisk takový být nemůže a úplně nejhůř jsou na tom střední podniky.
Předpokládám, že ta tvá třicetiletá praxe v zemědělství bude nejspíš s vidlemi v ruce, nebo maximálně na traktoru 😄 Číst z veřejně dostupných přehledů zisků a ztrát evidentně nedokážeš, ale tvá odbornost stačí na zpochybňování vyjádření samotného majitele, gratuluji... Hlavně, že máš jasno
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jediné co by se stalo, kdyby tam ten pruh nebyl by byla kolona ve dvou pruzích...
Nebo si fakt najivně myslíte,že když jeden pruh stojí neb to dál nejde, tak 2 pruhy pojedou stejným směrem rychleji ?😎
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je stejná logika, jako říct, že nemá na dopravu žádný efekt, když je kvůli opravě silnice nějaký úsek zúžen ze dvou pruhů do jednoho... Běžně 2 pruhy jedou plynuje a jakmile je zúžení, je to problém. Ty vyhrazené úseky pro bus a taxi mají stejný efekt, kolikrát dvouproudá silnice ústí do křižovatky, kde jeden pruh pokračuje rovně, pravý na odbočení. Pokud je před touto křižovatkou 1 km úsek pravý pruh vyhrazený, stojí kolona aut v levém, 100 m před křižovatkou je pravý pruh "odblokován" a ti, co by mohli plynuje projet pravým pruhem a na křižovatce odbočit vpravo, musí stát v koloně v levém pruhu. Například...