Já nevím jak to vidíte Vy. Ale Ukrajina i Rusko díky tomu všemu dokázali geniálně odzbrojit celou Evropu. Kdyby teď nedej bože na nás vlítli, tak si vezmeme pěšky a flusbroky a hurá se bránit. Já prostě nevěřím ani jedné z těch zemí. Nikdy jsme je neměli rádi a teď budeme kamarádi. Je to čistě můj svobodný názor a nikomu ho nevnucuji.
Dobrý den. Je to pouze o lidech a zda u toho řízení i přemýšlí a nebo vše už pomalu nechávají na automatech stejně jako třeba světla, která nerozeznají mlhu od slunečného dne a tak auto jede jen na denní svícení. Občas jedu od D8 do Prahy a od Střížkova dolu to stojí takřka každé ráno. Jak minu připojovací pruh od Střížkova, tak se automaticky dávám za čáru. Už jen , když budete přemýšlet , že pod kopcem je nemocnice Bulovka, tak z logiky tam je daleko větší provoz sanitek. Já jezdím s busem. A co se na mě natroubí osobáků, kteří chtějí jet odstavným pruhem dolu na čerpací stanici MOL, tu projet a pod ní se připojit. Je jich spousta a opravdu mě zůstává rozum stát. Sice to není ve městě povinnost, ale každému normálnímu to přijde normální. A nejvíce tam spěchají právě lidi z městských částí pro které je tato nemocnice spádová a tudíž, tam jednou takto mohou vést i jeho. Chtělo by to za tím volantem přemýšlet.
Nechci nikoho bránit. Ale nejvíce mě baví, že zde nejvíce nadávají řidiči osobních vozů. Ti kteří mají to očištění úplně nejjednodušší. Jezdím s busem linku do Pece pod Sněžkou. Tam je sněhu dost. A devadesát procent turistů si není schopno očistit ani světla aby byli vidět. O oknech a kupě na střeše ani nemluvě. Myslíte, že z nich to nelétá, když to vesele rozjede na 140. Takže by se měli zamyslet všichni. Jezdil jsem i s náklaďákem. Přes noc pršelo. Jenže já spal a nevěděl jsem o tom. Ráno mrzlo. Tudíž se mě na plachtě udělal led o kterém jsem opravdu nevěděl. A přišel jsem na to až když jsem cca po 400 km musel prudčeji zabrzdit a přes kabinu mě létal led. I toto se může stát. Každý by jsme si měli sáhnout do svědomí. A ne jen kamionaci.
V první řadě začnete léčit jako dříve. A ne přes e-mail či telefon. Dnes už nikoho nezajímá zvětšené uzliny, pohled do krku, poslech plic a srdce. To vše se dělá na dálku. To mě hlava nebere. Já covid prodělal v Prosinci. Jelikož jsem nešel na testy a zůstal doma, tak mě je to prd platné. Neměl jsem těžký průběh. V květnu jsem šel na první dávku očkováni a ta se mnou tak zamávala, že mě na další už nikdo nedostane. Za 39 let mě nebylo tak zle jako po tom očkováni. Ale na to nikdo nebere zřetel. Nikdo Vás neprohlédne a každý jen diktuje. Každý jsme jiný. A právě proto by měli začít doktoři léčit a ne řešit až když je člověk v nemocnici. Mojí mamince je 77 a když se nechala očkovat proti chřipce, tak jsme mysleli, že bude po ní. Díky tomu očkováni odmítá a já ji v tom bránit nebudu. Prosím začněte brát každého individuálně. Nejsem proti očkováni, ale ani pro něj. Každý musí vědět sám co je pro něj dobré a když né on, tak jeho lékař.
Pro ty kteří zde píšou něco o praseti a spaní, tak na tom tahači bouchla přední pneumatika. Takže v tom řidič až tak na vině nebyl. To pokud měl levou nohu pomalu venku z okna, jak je většina zvyklá, tak to už je věc druhá. Opravdový profesionál by si toto nedovolil. Protože reakce v takovémto případě je velmi špatná. To samé když bude potřebovat rychle brzdit tak to není úplně ono. Ale to vše je kdyby. Hlavní příčinou byla pneumatika.
Když ono to je těžké. Spousta lidí si zvyklo na to , že mají něco zadarmo a ještě cestují za hubičku. Ale už od základky vím, že zadarmo nic neexistuje. Pokud chci pokračovat v tomto trendu a likvidovat konkurenci tím, že jezdím pod cenou a nabízím něco grátis, tak se to musí odrazit někde jinde. Buď na platech zaměstnanců, kvalitě nabízených služeb atd atd. Všichni víme jak za poslední rok šlo vše brutálně nahoru. A je pouze na nás co si zvolíme. Někde zaplatím více, sice nebudu mít zdarma vodu ani kávu, ale poveze mě kvalitní řidič s kvalitní technikou. A nebo se nechám utáhnout na cenu a vodu zdarma a může se stát, že budu zklamaný. To samé dnes dělají cestovky. Nabízejí zájezdy pod cenou, protože jim jde o kvantitu. Ale pak se nemůžou divit, že přijede co přijede, řídí to Franta kterej se jede svést busem jednou za rok, ale berete jako výlet a o technice ani nemluvě. Vše zdražilo. Servisy, uklízecí prostředky a i kvalitní zaměstnanci. Takže stále platí, že mám to co jsem si zaplatil.
To že blbě na chvíli zaparkovala bych ještě bral. Sáhněme si do svědomí kdo někdy i když třeba nechtěně to auto nezahodil na blbém místě. Určitě se to někdy stalo každému. Ale to jak se pak vrací k autu s absolutním nezájmem , tak za to bych ji dal veřejné ohrožení. Normální člověk co toto uvidí se k tomu autu rozebehne a co nejrychleji uhne. Ale vše začíná u autoškol. Instruktor by měl být ten co má praxi na všem. Od mopedu po kamion. Aby mohl těm žákům říci i to co není v knihách. Třeba to, že si kamion musí nadjíždět, nebo když potkáte na úzké silnici autobus, tak že nemůžete zastavit v zatáčce, protože ten bus si také musí nadjet atd. Ale místo toho je spousta instruktorů , kteří hlavně honí prcinky atd. Zpřísňuje se technika, která je dnes spoustě lidem takřka k ničemu. Místo toho bych přidal jízdy. A všichni se učí z testů. Díky tomu sice ví jaká je správná odpověď. Ale už ne proč tou správnou odpovědí je. To samé je špatně , že uděláte řidičák a z toho žijete 50 let. A při tom se každý rok něco mění, přibývají nové značky atd. Za mě by mělo být při výměně řidičáku po deseti letech povinné školení, kde Vám řeknou co nového se za těch deset let událo. Zkuste se zeptat lidí kteří dělali řidičák třeba v sedumdesatych letech co znamená žlutá čára. 80 procent nebude vědět. Řízením se neživí a ani po tom nepátrají. Potom možná bude i méně lidí, kteří budou najíždět v protisměru na dálnici atd.
Opravdu nevíte jak to funguje. Jezdím s autobusem 17 let. A tyto systémy také vypínám. Jednou jsem díky tomu vyletěl ze silnice. Hlavní byla doprava a byl tam odbočující pruh pro vozidla odbočující doleva. Já jel po hlavní a v odbočovacím pruhu stálo vozidlo. Ten systém zaregistroval to vozidlo, zabrzdilo to takřka na místě, ale vzhledem k tomu, že bylo mokro, tak mě to hodilo do smyku a málem. I do příkopy.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vím, že co teď napíšu je z jiného soudku. To že je řidič autobusu na ten kamion nalepený na pět metrů je v pořádku? Ještě kdyby to byl osobák tak ok. Ale přes ten kamion nevidí vůbec nic a to samé zase osobáky za autobusem. Stačí, když bude potřebovat kamion více přibrzdit a průser je na světě.
1 odpověď