Elektrokola tady s námi budou už navždy a jestli se podaří prosadit omezení individuální automobilové dopravy (jakože k tomu mají levičáci všech druhů našlápnuto), stane se z nich regulérní dopravní prostředek a navíc bude silný tlak na uvolnění technických regulí (nutnost šlapání, výkon, rychlost).
Tak elektrokolo nerespektujících pravidla (tzv. přečipovaných) už dnes jezdí minimálně pětina. Mezi různými kurýry i více, řekl bych. I dnes to mohou mít, ale musí to mít zaregistrované jako moped, řidičák mít... Kdo kdy potkal třeba v Praze kurýra Woltu, nešlapajícího, řítícího se 40 km/h Po chodníku, ví o čem mluvím.
Dobře upřímně a pravdivě to řekl na posledním summitu G-20 turecký prezident Erdogan. Že : Nepovažuje Rusko za agresora,jelikož má své bezpečnostní zájmy a má na ně právo tak jako každá země.USA také nepřipustily v r.1961 aby si tehdejší SSSR vybudoval na Kubě základnu z raketama.Měli na to USA tehdy právo?Já si myslím že ano.A jak si toto dobře pamatuju - tehdy svět unikl jaderné katastrofě jen o vlas ! Proč by Rusko mělo dnes povolit základny NATO u svých hranic ? ! A o nic jiného v této současné válce Rusku nejde,Kdyby Putin pustil NATO ke svým hranicím-tak to už by rovnou mohl celé Rusko odevzdat západu.Putinovi nejde o nic jiného než o likvidaci Zelenského režimu,který vznikl - toť kapitola sama o sobě.....( Majdan- tam o nějaké demokracii nemůže býti ani řeči-viz 45lidí upálených zaživa v domě odborů vOděsse 14.5.2014-atd atd. )POZOR ,to nemám ze žádné Ruské propagandy,ale ještě z naších zpráv když ještě nebyla cenzura jako dnes.A vůbec - moc dobře si pamatuju těch 8let před tím,než Putin na Ukrajinu vlít-na vše co se tehdy dělo.Sledujíce tehdy všechny ty události tam,obdivoval jsem Putina že se nenechal ještě vyprovokovat.Vydrželo mi to bohužel jenom těch 8let.Jen tak pro připomenutí : Střílely jsme my Češi na Slováky za to když se mermomocí chtěly od nás trhnout ? ! A také jsme jim říkali separatisti a pronásledovali už jen za jejich řeč a jazyk ? ! Můj názor je,že Ukáčka by se měly dát z Rusákama dohromady - vždyť to jsou bratři ! ! ! Chápu Ukrajince v tom,že v historii jim bylo velmi a velmi ublíženo ze strany bývalého SSSR-a to v nich asi stále přetrvává.
Jenže on Putin nejdříve vyslal neoznačené mužiky na Krym, kde zinscenovali pod hlavněmi samopalů jakože referendum, až se následně ukázalo, že ti mužici jsou rusáci. O něco málo později začali rusáci na Donbas a Luhansk vysílat provokatéry, aby začali podněcovat národnostní nepokoje. Ty podpořili tím, že ruskojazyčným ukrajincům začali rozdávat ruské pasy a vyrábět si tak rusy na území Ukrajiny, aby pak mohli začit používat historky o ochraně rusů. Dokud tam ti provokatéři nebyli (což je rok 2014), tak tam byl klid, pak se to začalo lámat směrem k občanské válce. Putin se učil od Hitlera, respektive od sudetoněmeckého lansmanšaftu, který dělal diverzní akce na českém (československém) území a najednou pak začlo být třeba chránit němce v Československu. Nebýt toho, že byl Mnichov a přisli jsme o to území bez bojů, bylo by to bývalo to samé v maličko menším, protože jsme menší než Ukrajina. A ty historky o rozšiřování NATO k hranicím Ruska? V pobaltí už dávno NATO bylo a nic se nedělo. Naopak svým imperialistickým roztahováním dokázal NATO dál přiblížit Rusku v severských zemích.
Mám ten kraj ráda. Kraj málo zasažený průmyslem, přesto po staletí obývaná a kultivovaná krajina. Kraj roubených a podstávkových domů nebo kamenných tlustostěnných statků omítnutých na bílo popř. v kombinaci s další pastelovou barvou. Pro poutníky balzám pro duši, pro motoristy pastva pro oči. Pokud tu však začnou růst jako houby po dešti takovéto "skvosty", pak jsem ráda, že už mě moje nohy nenesou jako dřív. Nebudu mít důvod pustit se pěšky nějakou turistickou stezkou, kde bych se na každém kroku mohla kochat přírodou a architekturou pokornou vůči svému okolí a pak narazila na TOTO.
Rozhlédněte se po české krajině a řekněte mi, co je lepší. Tohle, nebo ty všudypřítomné bungalovy? Tohle aspoň tvarově respektuje historické stavby, bungalovy jsou tak do středomoří.
HAARP nebo chemitrails jsou magořiny, ale to, jestli budou peníze na nápravu škod, je spíš otázka. A doufám, že z této "dezinformace" nebude za půl roku skutečnost. Teď se teprve pozná, jak kvalitní máme vládu.
Nápravu škod na soukromém majetku má řešit pojištění. Pokud není, tak je to chyba majitele toho majetku, nikoliv vlády. Pokud vláda někde vyčaruje v tom deficitním rozpočtu peníze na nějaké kompenzace, je to jen bonus navíc. Myslím, že i takhle bude muset vynaložit spoustu peněz na opravy veřejné infrastruktury - železnice, silnice, vodovody a kanalizace (i když ty jsou často soukromé) a mnohé další.
Toto na prvnípohled není o úplatcích. Radnice už možná nechtěla další Rusy, tak neschválila územní plán...
V Trnové je to ale opravdu spíše o tom, že není kapacitní ČOV, tudíž nelze zapojit nové domy, natož bytové domy. O vhodnosti postavit bytový dům v obci, kde jsou jen rodinné domy, nemusíme asi diskutovat. V obci není ani škola, nic, to znamená zátěž pro okolní obce.
Mně by spíš zajímalo kteří Češi vlastní tu firmu která to odkoupila. Podle názvu sice cizí firma zapsaná určitě v nějakém daňovém ráji.
stačilo mi asi 2 minuty hledání, abych našel, že tomu tak není. Odkaz
35 % vlastní slovenská firma
20 % fyzická osoba z ČR
zbytek pak investiční fondd sídlící v Praze, jehož vlastníkem je mateřská slovenská firma Crowdberry. Jedná se o investiční fond, do kterého může peníze vložit kdokoliv, kdo disponuje potřebnými prostředky.
Přesně tak, já třeba když jdu na běžný nákup, tak taky sebou telefon netaham. A co teprve v létě, kdy mám jen šaty, tak hodím peněženku do igelitky a jdu nakoupit
Vidíte, a já už teď několikrát odešel z domova jen s telefonem, bez peněženky. Platební karta, v telefonu. Věrnostní a slevové karty, v telefonu. Tramvajenka, v telefonu... A můj telefon je tedy menší než většína dámských peněženek :)
Loni jsme se na závodech přesunovali pěškobusem po Praze, nikde žádná možnost si koupit papírovou, tak jsme to při čekání na tramvaj zkusili přes mobil. Několikrát mi to hlásilo, že nic neproběhlo. Takže nakonec jsem jel načerno bez potvrzení. Jaké bylo doma překvapení u výpisu, že se mi strhly platby za všechna zadání plateb.
v každé tramvaji v Praze je uprostřed jeden automat na jízdenky, aby se nikdo nemohl vymlouvat, že nenašel automat na zastávce. Akorát potřebujete alespoň platební kartu...
Česko jako lídr. Česko má jako první na světě vlastní prezidentskou influercerku - víte, jak je to vše odporné? A k smíchu? Nejchudší země - bral bych: "ČR vytáhla do boje proti řetězcům, ČR našla 5 volnách bytů (jestli nevadí štěnice).. ale tohle, to je kolaps a to na tom hradě ještě ani nesedí. To bude rychta, připravte se, místo peněženek vagón, chleba bude za milión. S Pavlem a Fialou, Jurečkou a Rakušanem, propána, to se nesmělo stát.
Gratuluji, vyhráváte cenu za komentář nesouvisející s tématem článku. Když nevnímáte světelný smog jako problém, tak proč to komentujete? Evidentně to problém je, narušuje to cirkadiánní rytmy a vy jste toho ukázkou, že to pak leze na mozek.
To je taková hloupost, že ji neumím označit.
V okolí Brna (možná i jinde) je plno pomníků lesníkům, kteří měli na starosti okolní lesy. Jde to stovky let do minulosti a je také fakt, že jsou tady lesy smíšené, velmi často listnaté. Zájemce je najde snadno pomocí geocachingu.
To je spíše výjimka, že někde zůstaly smíšené lesy. I dnes se najde pár rozumných lesních hospodářů, co jedou selektivní těžbu namísto holosečí, ale je jich strašně málo. Takový harvestor, když pošlete do smrkového lesa, tak je za chvíli hotovo.
Trávím poměrně dost času na Šumavě a pamatuji se, jak to bývávalo v mém dětství, to jezdil jeden kamion se dřevem za druhým. Dnes je tam národní park a tohle se neděje.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Tento článek psal někdo, kdo nic netuší co umí a neumí elektrické kolo.
1) na elektrokole musíte vždy šlapat, není to nějaká "elektrická motorka", a přípomoc slouží k tomu, když už by jste měli problém něco "ušlapat", tak si těch pár metrů prostě pomůžete,
2) na elektrokole můžete (stejně jako na normálních kolech) jezdit jen vyznačených cyklotrasách - proč by jste měl cyklotrasy nějak více poškozovat?
3) elektrokolo umožňuje pohyb v přírodě i lidem, kteří mají nějaký drobný hendikep, daný věkem či zdravotním stavem (i tak musíte vyvíjet hodně tělesné aktivity) - stále jsou však plní života a chuti něco dělat, to mají zůstat doma? Proč?
4) bože ty kecy o tom, jak výroba elektrokol poškozuje přírodu - a co kvanta elektromobilů nebo hybridů, to je v pořádku?
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ten článek je dost podivně napsán. Zkušenosti ze zahraničí, například z Rakouska říkají, že hlavním problémem je to, že lidé vyjíždějí tam, kam by se normálně nedostali, ale už nemají techniku jízdy zmáknutou natolik, aby se bezpečně dostali zase dolů. Protože to kolo bývá podstatně těžší. Když nemají fyzičku na to, aby vyšlapali nahoru sami, tak nemají fyzičku ani na to, aby to kolo utáhli dolů z kopce (cest výjimkám).
1 odpověď