Nesmím nikoho natáčet bez jeho vědomí. Tohle je fakt skandál.
Můžete, pokud máte pocit, že to je nezbytné pro ochranu vás, nebo jiných. Má to přísná pravidla, které si policista očividně pohlídal, jinak by GIBS rozhodlo jinak. Rodiče samozřejmě selhali a měli nejdřív osobně komunikovat s vedením školy. Nahrávání vyučujícího je až krajní řešení
Jo, funguje to. Jenže se to už dělat nesmí....třeba městská policie, když bezdomovec dělal bordel tak co si na něm vezme? Nic, takže řešení odvést do lesa 5 km od města a sebrat boty, a garantují vám že po druhé bude jako beránek...jistě správně to není ale je to mimořádně účinné
No, já jsem čekal třeba nějaká data (abyste si mohl vyhledat, že ten efekt je opačný). Ale jestli máte dojem, že se takhle můžete chovat k lidem bez domova, tak jste buď jen ragebaiter, nebo psychopat
Je taky možné, že to byla pouze chyba transporderu. Každý, kdo včera sledoval flight radar ví, že letadla je v Sýrii vypínají (vytváří to iluzi, že letoun havaroval). Celý víkend probíhají nad Sýrií letecké manévry různých privátních letounů a dokonce i civilních letadel (aerolinky propojená s režimem). Nejspíš manévry, aby nešlo poznat, kde Assad vlastně je.
Já chápu, že VŠ jsou levicově zaměřené a nesnášenlivost k řidičům se tam od základu učí, to je v pohodě, to nemusíte vysvětlovat. Jsem si vědomý, že řešíte "kvalitní město" podle Vašich představ a ne podle představ lidí, kteří v něm žijí. Kdybyste totiž vzal v úvahu lidi, musel byste se vypořádat s myšlenkou, že chtějí auto používat a Váš úkol je, jim to umožnit, nikoliv zakázat, nebo otrávit.
Socialista to ale vidí tak, že musí lidi vychovat k tomu správnému.
A jinak, chápu že je strašně jednoduchý všechno co se vám nelíbí nazvat za socialismus. Ale aspoň si příště zkuste najít nějaká data, potom mluvte
Já chápu, že VŠ jsou levicově zaměřené a nesnášenlivost k řidičům se tam od základu učí, to je v pohodě, to nemusíte vysvětlovat. Jsem si vědomý, že řešíte "kvalitní město" podle Vašich představ a ne podle představ lidí, kteří v něm žijí. Kdybyste totiž vzal v úvahu lidi, musel byste se vypořádat s myšlenkou, že chtějí auto používat a Váš úkol je, jim to umožnit, nikoliv zakázat, nebo otrávit.
Socialista to ale vidí tak, že musí lidi vychovat k tomu správnému.
Ano přesně tak 😄 VUT v Brně je ve skutečnosti jen levicová bašta. Nějaký další pohádky máte?
Jaké proboha náklady? Vy snad máte pocit, že do těch veřejných parkovišť Praha něco investuje? Vždyť neopravuje ani silnice. Jediné investice do parkování směřují k výběru pokut a poplatků, do toho investuje.
Parkovací místa jen ruší, nic jiného.
A kdybyste náhodou chtěl vytáhnout tu Hřibovu pohádku o 4 mld ročně do parkování, tak při rozboru toho výroku přijdete na to, že to vůbec není do parkování. A kromě toho je potřeba to srovnat s částkami typu 18 mld ročně dotace MHD, 100 mld. stavba metra D, dalších necelých 100 mld. nákup vagonů do toho metra atd. Řádově jiná čísla. Pro řidiče nic, pro MHD a cyklisty všechno.
A na závěr byste mohl napsat, jestli nějakou návratnost požadujete taky po někom jiném, než jen po řidičích. Chodníky platí stát a také nikdo nepožaduje, aby si lidé zaplatili chodník. MHD stát / město dotuje z 85%. Kdo přesně si něco zcela platí, co využívá? K tomu totiž platíme daně, aby tyhle statky byly k dispozici. To je smysl státu.
Takže nic krom dojmů nemáte?
1,3 mil. automobilů je spousta voličů, kteří platí daně a mají nárok na nějaké služby. Samozřejmě většina z nich zároveň používá i MHD a občas někdo z nich třeba jede i na kole. Ale přesto je neomluvitelné, že město za poslední 3 volební období rozhodlo, že bude podporovat jen MHD a cyklisty, případně pěší chůzi. Pro řidiče nic, spíše naopak klacky pod nohy. Tohle by mělo skončit.
Souvisí to s tím, že dopravu převzaly ideologická sdružení zaměřená proti řidičům (teď Piráti, předtím Praha Sobě, ovšem ANO sice není formálně proti řidičům, ale za Krndy se chovalo stejně, to byla také paní z neziskovky, původně, asi k té ideologii měla blízko).
Dále to souvisí s faktem, že už dlouho dopravu nevedl nikdo, kdo se narodil v Praze a žil tam celý život. Můžete se ptát, proč Pražané takové lidi volí. K tomu dvě věci: volit je možné z toho, co se nabízí. A už je načase, aby lidé využívající auta, začali důsledně volit podle svých zájmů a ne podle celostátní politiky a stranického trička.
Jinak mně, dopravnímu projektantovi vysvětlete kde je ta ideologie? To že postupujeme podle měst které narozdíl od Prahy fungují je ideologie? Žádné kvalitní město nedává přednost řidičům a v tom se musí i Praha změnit. Zatím je tohle město jen dálnice a parkoviště s občasnou možností pohybu pěšky. Mělo by to být přesně naopak
1,3 mil. automobilů je spousta voličů, kteří platí daně a mají nárok na nějaké služby. Samozřejmě většina z nich zároveň používá i MHD a občas někdo z nich třeba jede i na kole. Ale přesto je neomluvitelné, že město za poslední 3 volební období rozhodlo, že bude podporovat jen MHD a cyklisty, případně pěší chůzi. Pro řidiče nic, spíše naopak klacky pod nohy. Tohle by mělo skončit.
Souvisí to s tím, že dopravu převzaly ideologická sdružení zaměřená proti řidičům (teď Piráti, předtím Praha Sobě, ovšem ANO sice není formálně proti řidičům, ale za Krndy se chovalo stejně, to byla také paní z neziskovky, původně, asi k té ideologii měla blízko).
Dále to souvisí s faktem, že už dlouho dopravu nevedl nikdo, kdo se narodil v Praze a žil tam celý život. Můžete se ptát, proč Pražané takové lidi volí. K tomu dvě věci: volit je možné z toho, co se nabízí. A už je načase, aby lidé využívající auta, začali důsledně volit podle svých zájmů a ne podle celostátní politiky a stranického trička.
Ano, to je strašný problém myslet na pěší a cyklisty 😄 Praha tu neskutečně dotuje řidiče a jejich pocit že mají právo parkovat. Pokud chce někdo vlastnit plechovku, tak ať očekává že ho to bude něco stát
Doprava v Praze nekolabuje kvůli většímu množství aut, ale hlavně kvůli zásahům zelených mozků do komunikací. Kolabující osobní doprava je záměr zelených zastupitelů Prahy - naivně si myslí, že naženou lidi na kola nebo do MHD. Všude kde se jezdilo dvěma pruhy je nyní jeden jen pro autobusy, nebo pro kola, ve kterých pochopitelně od podzimu do jara nikdo na kole nejezdí a nebude - stačí se podívat s okna jak je venku hnusně... Bohužel si nepomůžete ani kdyby statisíce lidí přesedli do MHD, protože i MHD je na hranici kapacity a o moc víc nepřemístí, neboť nejsou ani autobusy, ani řidiči a intervaly v metru jsou už také na minimu... Prostě v Praze žije a dojíždí sem za prací příliš moc lidí...
Všechny ty opatření jsou prvky, které už v zahraničí fungují dekády a dopravě pomohly. Nebude spíš problém v lidech, kteří jsou až moc pohodlní?
Mně se líbí jak dopravní experti před něčím varují. Já sice nejsem expert ale už před 20 lety když se stavěl pražskej okruh jsem jenom nechápavě Kroutil hlavou nad tím proč vlastně u nás nevznikají čtyřproudý silnice? Proč jsou po celý Praze maximálně dvouproudovky? To jako vymyslel kdo? to těm,, odborníkům,, nebylo jasné že doprava stále houstne? Už dávno měli v Praze být čtyřproudovky jenomže to by Češi se svejma žabíma mozečkama nesměli dávat na rady odborníků 😡 dneska bych je za to zavřel že to tak skvěle vymysleli 👊
Corbusier by z vás měl radost. Zjistěte si něco o tom, jak padá efektivita pruhů, když jich je víc. 4 proudovka má ve finále stejnou efektivitu, jako kdyby tam byly pruhy 2
1. Okamžitě dokončit cely pražský okruh
Pražský okruh nikoho nezachrání o tom se mezi dopraváky ví roky. Dostavba není nic než jen politický boj o hlasy
Parkovací domy Praha má skoro už u každého metra na kraji Prahy a staví se další. Jestli je chcete ještě k tomu zdarma, tak žijete v utopii. Ty domy taky nejsou zdarma a odstavení kraksny vždycky bude něco stát.
A ten nesmysl o cyklopruzích, které ještě k tomu staví Praha schválně špatně. Vážně?
Ono spíš bude problém v tom, že lidi jezdí autem i pro rohlíky. Většina nové pražské výstavby jsou monofunkční satelity, nebo byty na okraji, odkud se bez auta nikam nedostanete. Koncept, o kterém už minimálně 70 let víme, že je nefunkční, ale developerům to vydělá, tak proč to regulovat 🙂.
Rád bych na konec dodal mé oblíbené
"Vy nestojíte v koloně, protože vy jste ta kolona."
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Výročí neštěstí bude psychopaty jen přitahovat. Děkujeme novinářům, že loňskou tragédii dojí a dávají tak střelci znovu mediální prostor