U parkside je výhoda, že když se výrobek jakkoli poškodí tak reklamace v podstatě nejsou problém a hned posílají nové zboží.. Kamarád už má takhle 4. novou flexu. Druhé vrtací kladivo a já nevim co všechno.. Já mám v podstatě jen Makita výrobky a k mé smůle mám pořád ten stejný kus už kolem 10 - 12ti let.. takže parkside je vlastně výhodný protože během 3 let mít pokaždé novou flexu a celkem tedy 4kusy tak to je super přece. Jak jsem nedávno kamarádovi říkal, když se ten parkside nepoužívá tak vydrží na věky.. :@)
Mám ve verzi Stepway jedno z posledních aut co se v ČR prodalo.
S motorem 1.0Tce 74kw origo na lpg.
A vůbec si nemůžu stěžovat. Ano jsou lepší auta, pohodlnější, tišší atd.
Ale jde o to co chcete za své peníze dostat.. Já si rozhodně raději koupím novou, případně zánovní Dacii než 5let staré auto se 100tis km za stejnou cenu.
Nějak jsem nepochopil o co seznamzprávy.cz jde.
To je podobné jako kdyby ministr dopravy odjel v zimě na dovolenou v době sněhové kalamity.
Vážně si myslíte, že právě on řeší vše co se v dopravě děje?.. Totéž šéf českých drah... Pod sebou má spousty lidí kteří vedou nějakou část toho podniku a ti mají další a další podřízené..
Tak firmy svou práci prodávají pod cenou? Jestli to nebude tím, že předtím měli své ceny neskutečně nadsazené a teď se vracejí do "normálu".
Jeden příklad ze všechny : moje máma nechala rekonstruovat jádro v paneláku a vybrala tu nejlevnější firmu a i přes to dělal materiál 1/3 celkové částky a práce 2/3 a jak říkám byla to nejlevnější firma asi z 5ti nabídek. Jinak svoji práci odvedli na jedničku, proti tomu nic nemám... ale na to, že byl drahý materiál (cca rok a půl zpět) tak práce je také neskutečně drahá.
Přijde mi, že se firmy snaží nahrabat kdyby bylo ještě hůř... a to se nechci nikoho dotknout...
Zdravím všechny komentující, chlapi to je strašný co.?.
Já když jsem viděl jak tu licnu cpe do tý wagovky tak ze mě vypadlo : ty dobytku..
Na to se snad nedá říct ani nic slušného, je to degradace řemesla...
Což u Pepy je bohužel až moc častý jev a je to škoda, myslím si, že jinak je i šikovný, ale tohle......
Není zde chyba?
Neměli ty první být řetězy? : Největším zklamáním však byly benzinové jednotky koncernu Volkswagen z řady EA111. Časté poruchy rozvodových ŘEMENŮ, způsobené především selháním napínáků, nakonec vedly výrobce k tomu, že tyto konstrukce od základu přepracoval a od řady EA211 začal řemeny opět montovat.
To ta 7. Jako fakt?
Jak ho tam může být za studena o dost méně? Není to naopak?
Nás kdysi učili že se má měřit za studena aby byl všechen ve vaně.
Takhle když je auto ohřáté tak je olej natlačen všude možně a v té vaně by ho mělo být méně ne?
Pokud je to pravda tak je to zajímavý poznatek, ale ještě jsem o tom neslyšel..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ještě že chtějí sjednotit jen barvy.
Příště přijdou stím aby měli všechny státy stejná auta. A potom začnou řešit stáří těch záchranářských vozidel aby byla ta auta stejného roku výroby po celé evropské unii.