Mám ve verzi Stepway jedno z posledních aut co se v ČR prodalo.
S motorem 1.0Tce 74kw origo na lpg.
A vůbec si nemůžu stěžovat. Ano jsou lepší auta, pohodlnější, tišší atd.
Ale jde o to co chcete za své peníze dostat.. Já si rozhodně raději koupím novou, případně zánovní Dacii než 5let staré auto se 100tis km za stejnou cenu.
Nějak jsem nepochopil o co seznamzprávy.cz jde.
To je podobné jako kdyby ministr dopravy odjel v zimě na dovolenou v době sněhové kalamity.
Vážně si myslíte, že právě on řeší vše co se v dopravě děje?.. Totéž šéf českých drah... Pod sebou má spousty lidí kteří vedou nějakou část toho podniku a ti mají další a další podřízené..
Tak firmy svou práci prodávají pod cenou? Jestli to nebude tím, že předtím měli své ceny neskutečně nadsazené a teď se vracejí do "normálu".
Jeden příklad ze všechny : moje máma nechala rekonstruovat jádro v paneláku a vybrala tu nejlevnější firmu a i přes to dělal materiál 1/3 celkové částky a práce 2/3 a jak říkám byla to nejlevnější firma asi z 5ti nabídek. Jinak svoji práci odvedli na jedničku, proti tomu nic nemám... ale na to, že byl drahý materiál (cca rok a půl zpět) tak práce je také neskutečně drahá.
Přijde mi, že se firmy snaží nahrabat kdyby bylo ještě hůř... a to se nechci nikoho dotknout...
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Paní Líba zřejmě myslela aby se ten cín dostal po celém obvodu té trubky..
Je fakt že tam Pepa ten cín jenom tak jako kápnul a také pochybuji, že by to neteklo.
Já to dělal tak že jsem cín přidával dokud nezačal vylezat ze spoje ven.. I to je třeba špatně, ale neteče to..
Zdravím všechny komentující, chlapi to je strašný co.?.
Já když jsem viděl jak tu licnu cpe do tý wagovky tak ze mě vypadlo : ty dobytku..
Na to se snad nedá říct ani nic slušného, je to degradace řemesla...
Což u Pepy je bohužel až moc častý jev a je to škoda, myslím si, že jinak je i šikovný, ale tohle......
A to raději nezmiňuju ty barvy drátů co má nabastlený v těch wago svorkách... zřejmě dobrej oddíl
Já bych třeba koukal na celkový stav a nějaké záznamy z autorizáku bych neřešil, případně jen důležité věci, jako rozvod motoru a to jen proto, abych věděl, kdy to mám začít řešit. U aut nad 200tkm už většinou žádný servisní plán ani není. Mnohdy ten Franta od vedle udělá lepší práci, jak autorizák. To jsou totiž jen měniči dílů a když tam pak člověk přijede s nějakým "opravdu" problémem, tak si většinou ani nevědí rady. A co se týká náhradních dílů, tak zdaleka neznamená, že když půjdu do autorizáku, koupím tam přesně to, co na tom autě bylo z výroby, se stejnou kvalitou a výdrží. To neplatí už ani u autobaterie. Jen v případě opravdu drahých a výkonných aut prémiové třídy, ale o tom tady nemůže být řeč ani v souvislosti s těmito většinou služebáky od Audi. Takže, kvalitativně stejný kotouč, ale za zlomek ceny, koupím v aftermarketu, jen na něm nebude značka koncernu, nýbrž třeba TRW a bude to to stejné.
Když myslíš...
Jinak já se autorizáků nezastávám, nikdy jsem snad neměl servis aby s něčím nebyl nějaký problém ať už u Škody nebo u Citröenu nebo u Dacie..
S autem z roku 2010 jezdí do autorizáku jen blázen. U Dachny to platí dvojnásob, hned po záruce. Všeobecně, u aut po záruce, jsou autorizované servisy jen vyhazování peněz. Obyčejný autoservis na tom zvládne údržbu za pár drobných. A ano, i takové auto může mít klidně jen 200tkm a být třeba jen 10 let staré. já nevím, kde všichni furt berete to, že musí mít každé takové auto hned milion km. Miluju takové ty kecy typu "na to jsou strašně drahé náhradní díly" apod. Základní údržba a servis vychází na +- u všech aut stejně, pokud to není nějaká limitka.
Sám kdyby sis chtěl kupovat ojeté auto tak bys byl určitě raději aby to mělo servis jen z autorizáku..
Co si budem povídat, u obyčejného servisu jak píšeš ( já bych to nazval od Franty od vedle) se servis krom oleje řeší tak, že se vlatně mění jen to co je bezpodmínečně nutné nebo co už nefunguje.. Což je právě rozdíl oproti autorizáku kde mají nějaký servisní plán a mění i věci které ještě fungují, ale je doporučeno výrobcem tyto úkony provést. A není úplně pravděpodobné aby si někdo kupoval takové auto a najel sním jen 20tis km za rok.. Tyhle auta ( audi quattro) jsou většinou služebáky a ty najíždějí spíš 40-50tis km za rok.. Ale samozřejmě vyjímky existují.
Ohledně náhradních dílů, ne vše je dobré brát z druhovýroby.. Třeba brzdy u silnějších aut se nevyplácí na nich šetřit..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zákon říkáte? A mohl bych vidět příslušný §, který vám dovoluje jet na červenou? :)
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já si myslím, že tu všichni řeší tu scénku co následovala právě po tom co myslíš ty (projetí na červenou). A to změna pruhu skoro v křižovatce a troubení na odbočující vw caddy a následné vysvětlování si kdo měl nebo neměl přednost a kdo měl něco udělat a neudělal. Souhlasím s ostatními, že chyby byla spíše na straně s kamerou který dává znamení o změně směru jízdy. Také bych to chápal, že se chce na křižovatce otáčet...
Samozřejmě pokud by došlo ke střetu tak by to asi řidič vw cady neukecal.. Dnes je to jen o lidech, buďte na sebe opatrní :@)
2 odpovědi