Tak firmy svou práci prodávají pod cenou? Jestli to nebude tím, že předtím měli své ceny neskutečně nadsazené a teď se vracejí do "normálu".
Jeden příklad ze všechny : moje máma nechala rekonstruovat jádro v paneláku a vybrala tu nejlevnější firmu a i přes to dělal materiál 1/3 celkové částky a práce 2/3 a jak říkám byla to nejlevnější firma asi z 5ti nabídek. Jinak svoji práci odvedli na jedničku, proti tomu nic nemám... ale na to, že byl drahý materiál (cca rok a půl zpět) tak práce je také neskutečně drahá.
Přijde mi, že se firmy snaží nahrabat kdyby bylo ještě hůř... a to se nechci nikoho dotknout...
Také pěkná hloupost !! Vážená Líbo.
Paní Líba zřejmě myslela aby se ten cín dostal po celém obvodu té trubky..
Je fakt že tam Pepa ten cín jenom tak jako kápnul a také pochybuji, že by to neteklo.
Já to dělal tak že jsem cín přidával dokud nezačal vylezat ze spoje ven.. I to je třeba špatně, ale neteče to..
Zdravím všechny komentující, chlapi to je strašný co.?.
Já když jsem viděl jak tu licnu cpe do tý wagovky tak ze mě vypadlo : ty dobytku..
Na to se snad nedá říct ani nic slušného, je to degradace řemesla...
Což u Pepy je bohužel až moc častý jev a je to škoda, myslím si, že jinak je i šikovný, ale tohle......
A to raději nezmiňuju ty barvy drátů co má nabastlený v těch wago svorkách... zřejmě dobrej oddíl
Já bych třeba koukal na celkový stav a nějaké záznamy z autorizáku bych neřešil, případně jen důležité věci, jako rozvod motoru a to jen proto, abych věděl, kdy to mám začít řešit. U aut nad 200tkm už většinou žádný servisní plán ani není. Mnohdy ten Franta od vedle udělá lepší práci, jak autorizák. To jsou totiž jen měniči dílů a když tam pak člověk přijede s nějakým "opravdu" problémem, tak si většinou ani nevědí rady. A co se týká náhradních dílů, tak zdaleka neznamená, že když půjdu do autorizáku, koupím tam přesně to, co na tom autě bylo z výroby, se stejnou kvalitou a výdrží. To neplatí už ani u autobaterie. Jen v případě opravdu drahých a výkonných aut prémiové třídy, ale o tom tady nemůže být řeč ani v souvislosti s těmito většinou služebáky od Audi. Takže, kvalitativně stejný kotouč, ale za zlomek ceny, koupím v aftermarketu, jen na něm nebude značka koncernu, nýbrž třeba TRW a bude to to stejné.
Když myslíš...
Jinak já se autorizáků nezastávám, nikdy jsem snad neměl servis aby s něčím nebyl nějaký problém ať už u Škody nebo u Citröenu nebo u Dacie..
S autem z roku 2010 jezdí do autorizáku jen blázen. U Dachny to platí dvojnásob, hned po záruce. Všeobecně, u aut po záruce, jsou autorizované servisy jen vyhazování peněz. Obyčejný autoservis na tom zvládne údržbu za pár drobných. A ano, i takové auto může mít klidně jen 200tkm a být třeba jen 10 let staré. já nevím, kde všichni furt berete to, že musí mít každé takové auto hned milion km. Miluju takové ty kecy typu "na to jsou strašně drahé náhradní díly" apod. Základní údržba a servis vychází na +- u všech aut stejně, pokud to není nějaká limitka.
Sám kdyby sis chtěl kupovat ojeté auto tak bys byl určitě raději aby to mělo servis jen z autorizáku..
Co si budem povídat, u obyčejného servisu jak píšeš ( já bych to nazval od Franty od vedle) se servis krom oleje řeší tak, že se vlatně mění jen to co je bezpodmínečně nutné nebo co už nefunguje.. Což je právě rozdíl oproti autorizáku kde mají nějaký servisní plán a mění i věci které ještě fungují, ale je doporučeno výrobcem tyto úkony provést. A není úplně pravděpodobné aby si někdo kupoval takové auto a najel sním jen 20tis km za rok.. Tyhle auta ( audi quattro) jsou většinou služebáky a ty najíždějí spíš 40-50tis km za rok.. Ale samozřejmě vyjímky existují.
Ohledně náhradních dílů, ne vše je dobré brát z druhovýroby.. Třeba brzdy u silnějších aut se nevyplácí na nich šetřit..
Na takových km jsou náklady na údržbu prakticky nulové i u takového auta, jen s tím rozdílem, že ten diesel má potenciál najezdit ještě tak 3x tolik, než se začne něco vážného dít.
Jojo, ono taky diesel s quattrem jak píše Lubka Kdosi z roku 2010+ opravdu asi bude mít jen 200tis km.. Taky slušná pohádka...
A to nikdo ani nezmiňuje, že by se mělo něco vážného dít... (jak píšeš ty)
U takového auta opravdu stačí jen ta běžná údržba kde za servis v autorizáku Audi budeš na 3 násobku než u té Dacie..
Jak říkal pan redaktor ty plasty v interiéru,moc nadšený z toho nebyl.
Ano, oni všichni redaktoři co jsou zvyklí vozit si zadek v drahých novinářských předváděčkách v plné výbavě trochu pozapoměli jaké to je to levné auto... Na plasty v interieru to nejezdí... pro lidi co do teď jezdí feldou tohle přece není priorita..
Ta byla vždy dojet tam kam potřebuju za co nejnižší náklady..
Ber to tak, že by to byl jakýsi upgrade... felda končila myslím 2001 a tahle generace loganu začínala 2012. Takže ty základní motorizace 1.2 55kw a pak ten 3válec 1.0 sce tak máš pravdu že to bude dinamicky hodně podobný... ale zas je to novější a oproti felicii to nerezne... (zatím)
Dynamicky sorry :@)
Mám ŠKODU FELICII KOMBI-1.3-MPI-50KW,a myslím že s touto DACII budou s úrovní tak nastejno.
Ber to tak, že by to byl jakýsi upgrade... felda končila myslím 2001 a tahle generace loganu začínala 2012. Takže ty základní motorizace 1.2 55kw a pak ten 3válec 1.0 sce tak máš pravdu že to bude dinamicky hodně podobný... ale zas je to novější a oproti felicii to nerezne... (zatím)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nějak jsem nepochopil o co seznamzprávy.cz jde.
To je podobné jako kdyby ministr dopravy odjel v zimě na dovolenou v době sněhové kalamity.
Vážně si myslíte, že právě on řeší vše co se v dopravě děje?.. Totéž šéf českých drah... Pod sebou má spousty lidí kteří vedou nějakou část toho podniku a ti mají další a další podřízené..
1 odpověď