Jste zelený lhář.
Jak je dokázáno? Existuje matematické vyjádření toho, o kolik se zvýší teplota, jestliže se uvolní tolik a tolik CO2? Neexistuje. Výkyvy se vyskytují i ve stovkách let - viz malé doby ledové.
S tím, že podporuji Rusko, to je vaše další lež. Jak jsem psal, většina CO2 je z uhlí. A uhlí se do EU nebo USA z Ruska nevozí. To je jenom zjednodušení sprostých zelených lhářů (vy, Zapletal...) srovnat odpůrce Green deal = podpora Ruska.
No z toho jak se moc rozčilujete je vidět, že se svými argumenty moc jistý nejste. Green Deal podporují vědci a další vzdělaní lidé a vědí proč. Nebo jsou to také sprostí lháři?Taky jsem nepsal, že podporujete Rusko, to jste si přisoudil sám. Ropa a zemní plyn jsou také uhlovodíky. Mám VŠCHT a dojednával jsem v minulosti kontrakty na dodávky ropy přímo v Moskvě. Nemusíte mě poučovat, mám svoje zdroje informací. Jestli si myslíte, že 8 miliard lidí nemá svým konáním na klima žádný vliv, tak jste dost naivní.
Tohle hodnocení si nechte pro svoji zelenou famílii. Ke změně klimatu dochází, jako k ní dochází cyklicky po stovky milionů let. Dál s vámi nebudu diskutovat, nestojíte mi za blokaci.
Tyto klimatické změny probíhaly i v minulosti, to je pravda. Ale to bylo v časových pásmech tisíců, desetitisíců i více let. Ta naše poslední je velmi krátká a to, že je způsobena průmyslovou revolucí a spálením stovek miliónů tun uhlí, ropy a zemního plynu je již dávno odhaleno a prokázáno. Tedy člověk to způsobil a jeho povinností je ve svém existenčním zájmu to opět odstranit. Asi jako, když uděláte nějaký nepořádek, tak byste měl po sobě uklidit. Spousta lidí to ale neudělá, jelikož je pro ně jednodušší se na něco vymluvit. Bohužel. Vaše cyklická teorie je tedy mimo ale nalepí se na ní jako na mucholapku snadno lidé s jednoduchým způsobem myšlením. No a nahrazení ropy a plynu zelenou náhradou je katastrofou pro Rusko, jelikož ropa a plyn jsou pro něj existenční. Proto tyto cyklické a jiné teorie ve svém zájmu šíří, co jim síly stačí. A mají to velmi jednoduché, jelikož Green Deal je velmi nepopulární, kdo by se chtěl přece omezovat a jednoduše uvažujících lidí je mnohem více než těch, kteří myslí více do hloubky. Pokud to ale neuděláme my sami a dobrovolně, zařídí to za nás příroda tím, že odstraní dříve, nebo později ty, kteří ji stáli v cestě proti jejím evolučním plánům.
Ale no tak, praskne vám žilka... Zajeďte si Teslu vyzkoušet, pak si můžeme popovídat. Pro vás jsou to nesmysly, ale hodně lidí v realitě Tesly žije. Už nemusí nosit u sebe nějaké klíče od auta, už nemusí jezdit na výměny oleje, nemusí vůbec pomýšlet na nějaký chiptuning, protože Tesla má výkonu víc, než kdo potřebuje (ta moje udělá 0-100 za 3.3 s, tady už není třeba cokoliv řešit).
Proti Tesle nic nemám, zareagoval jsem na kritiku Passata, ta dle mého názoru nebyla zcela na místě. Myslím, že je to dobré klasické auto. Ale děkuji za zpětnou reakci.
Volkswagen je velmi odvážný. Pokud to má mít použitelnou výbavu, stojí to víc než Tesla 3 nebo Y. Ty mají ale výrazně vyšší výbavu, nesrovnatelně vyšší výkon a hlavně žádné náklady na garančky a údržbu. Náklady na jízdu jsou u Tesly nanejvýš poloviční, ale také mohou být i téměř nulové, protože elektřinu si lze vyrobit v domácí FVE.
Jediné, co by se dalo Tesle vytknout, je nabíjení, které trvá asi tak půl hodiny, kdežto tankování je pět minut. To se dá díky poloviční ceně přežít. Navíc málokdo ujede za den přes 450 km, takže pokud si může dát auto nabít přes noc, nebude muset cestou nabíjet nikdy a nikde, noční nabití mu bude stačit.
Jestli si tohle někdo koupí a pak bude tvrdit, že elektromobily jsou drahé, pak už vůbec nic nechápu. Navíc ten Passat bude po nájezdu 250 tisíc km v rozkladu, dál pojede jen za pořádnou porci nákladů. Tesla bude mít trojnásobný nájezd a pak se možná ozvou ložiska.
Kdyby aspoň ty nové Volkswageny nebyly horší než ty staré. Ročník 2019 měl takové ty klasické závady (topení, kabelové svazky, vstřiky, DPF, stahování oken, veškerá elektronika), ale ročník 2023 navíc strašlivě žere olej, takže na interval výměny padnou další dva litry, což dříve nebylo. Navíc přibyly problémy infotainmentu, ten se chová opravdu divně.
Nechápu tuto strategii. Noviny jsou plné článků o potížích značky a oni vyrobí tohle... Sjedu si Passatem, pak Teslou a jednoznačně jim řeknu, že už ani nechci vystupovat, že Teslu rovnou koupím. Vždyť ten Passat nic revolučního nepřináší.
Zase pěkná snůška nesmyslů.
Je to tak, kdyz Evropa snizi emise o 10%, neni to ani 1% celosvetove. Je to ekonomicke strileni se do vlastni nohy. Je daleko chytrejsi se na zmenu klimatu pripravit, nez bojovat prohranou hru. Tady si hrajeme na Euro 7 a v Africe se pali odpadky na ulici, protoze je to levnejsi, nez odvoz. Atmosfera je ale spolecna.
To určitě. Budeme se připravovat na to jak vydržet smrtící teplo. No ono je vždy lepší se na něco vymluvit, než vyhrnout rukávy a něco pořádnýho udělat. Třeba se to časem jaksi nějak samo vyřeší. Nebo to za nás vyřeší ti, co mají více rozumu a pak je zato budeme nenávidět, jelikož nám vystavili nepěkné zrcadlo o nás samých. To je přesně ta mentalita kvůli které jsme pořád pozadu za vyspělejšími národy. Jo, jo, pokud nezapřáhneme svou energii ve prospěch nějakého hodnotného výkonu, tak se nám přetaví na zlobu na všechno kolem.
Tyto kecy to je dnešní trend! Současná vláda chce, abychom se začali stydět za odsun Němců a postupně přijali zrušení Benešových dekretů, aby se Sudeťáci vrátili. Lokajské chování, hanba!
Tak ten odsun ostuda byla, to co nacisté pouze plánovali jsme skutečně realizovali. A ještě to mnozí i nyní považují za dobré řešení.
"Mojí hlavní vášní je svobodné myšlení a otevřený dialog. Nedávno jsem dokončil studium žurnalistiky a nyní se zaměřuji na průzkum světa skrze objektivní a kritické oko. Zaujímám se zejména o témata týkající se politiky a lidských práv. Věřím v moc slova a svobodu tisku jako nástroje pro překonání předsudků a dosažení pokroku. Usiluji o lepší svět pod vedením progresivní levice, dosažení rovnosti a klimatické neutrality".
Tolik o sobě autor článku.Ta fakulta vyrábí budoucí vlastizrádce.
Slušnost mi káže, abych nedokazoval třemi písmeny co si o něm myslím. A tu budoucnost, o kterou se zaslouží, mu srdečně přeji.
Jen bych mu, jaksi na okraj sdělil, že Němci na tom byli za první republiky tak zle, že náš dům, co jsem zdědil po strýci magistrát V Olomouci ještě v roce 1928 schválil německy. I výkresová dokumentace byla německá.
To, že byli Němci v republice ve většině nebyla náhoda, ale důsledek soustavného poněmčování už v Rakousku.
Tak aspoň: Do kohos to, Bože, duši vrazil.
!
Aha, tak ti Němci, byli vlastně násilím poněmčení Češi, chudáci.
Jj, máte pravdu, třeba takový Ján Režňák. Původem Čechoslovák a bojoval jako letecký stíhací pilot na straně Němců. Za svou kariéru sestřelil 32 Sovětských letadel a tím pádem to byl, do roku 1992, náš nejúspěšnější letecký stíhač, tzn. eso. Nevím jak se na to koukat dnes, protože Ján Režňák se narodil jako občan Samostatného Československého státu. Pak se ovšem Slováci trhli a bojovali za Hitlera aby ke konci druhé války opět se s námi spojili. No a pak rok 1993, kdy jsme se opět rozdělili. Také se divím, že se tu panu Režňákovi věnovalo až příliš málo článků. A proč články jen o RAF? I pan Režňák je naše historie. Nebo takový Augustin Přeučil, Čech který jako pilot RAF dezertoval a uletěl s letadlem Hurricane k Němcům. O tom se tu také mnoho nepíše, to je také pravda 😉.
O tomto pilotovi popravdě slyším poprvé ačkoliv jsem se o české letce zajímal. Alois Vašátko byl můj jmenovec a byl jsem v kontaktu s jeho bratrem. Dokonce jsem vypátral jeho syna - Odkaz - žije v Anglii, nebo USA, vyměnil jsem si s ním v minulosti několik Emailů. Já jsem tady na světě taky díky jednomu vojákovi české národnosti, který dorazil v německé uniformě až ke Stalingradu a po válce dal dohromady mé rodiče. Cesty osudu jsou pestré.
Vtipně by se dalo kontrovat, že česká Škoda vždy byla das Auto, kdežto polský Maluch jen jakýsi samochód 🙂
Každý národ má svá specifika. A každý má nějaké plus a minus. U Němců jsem pracoval 10 let, u Poláků 12 let. Ale na Čechy nikdo nemá. My si poradím se vším. Ale taky si hodně stěžujeme. Evropa nebude nikdy jednotná, každý táhne za jiný provaz. USA má proti Evropě skoro jenom polovinu obyvatel ale dvakrát vyšší výkonnost, jelikož má jeden dorozumívací jazyk. A na jazyk jsou napojeny vždy zvyky a specifika. Jeden jazyk v Evropě ale nikdy nebude, to nikdo nedopustí. Takže se můžeme nadále těšit na pestrou budoucnost.
No, oni tenkrát spíš vykrádali jiné slovanské jazyky, aby Čeština zněla více slovansky, což se jim docela povedlo. I když já mám germanismy v Češtině docela rád, často jsou takové řízné 🙂
Proto si s Poláky hůře rozumíme, oni mají meble (Möbel) a my nábytek, oni apteku (Apotheke), my lékárnu, oni fajerverki (Feuerwerk) my ohňostroj, oni buchhaltera (Buchhalter), my účetního atd., atd.. Rovněž česká slova jako např. ksich (Gesicht) - obličej, kšeft (Geschäft) obchod apod. se mi v české spisovné verzi líbí mnohem více než v té slangové německého původu. Naproti tomu některá hodně stará česká slova jako jsou např. chleba, peníze nebo pluh a mnohé další nikdo již nenahrazoval, jelikož jsou již příliš stará na to, aby si někdo uvědomoval jejich původ. Na druhé straně jsou nesmrtelným důkazem toho, že jsme od Němců přejímali pokrokové technologie.
V komentářích je stále vidět, ta naše česká ubohost, ufňukanost. Přečetli jste si vůbec o čem autor psal ? Umíte to pochopit? Nadáváte na Němce, ale článek je o něčem jiném. Je o tom, že "knedlík" co baštíte k obědu je z němčiny. Děda byl mašinfíra? To je také německy. A můžeme jít dál a dál. A pane autore Liberec nebyl centrem Sudet, ale Německého Česka ( pro neznalé od Karlových Varů po Liberec byla provincie Deutschböhmen), Sudety byla oblast Králíků, Jeseníků až k Ostravě.
Němci se zasloužili i moderní český jazyk, jelikož Jungmann, Gebauer a mnozí další byli potomci německých přistěhovalců. Udělali v češtině pořádek, vyřadili mnohá slova z jiných jazyků (včetně německých) a nahradili je novými slovansky znějícími. Například Poláci takové štěstí neměli a v polštině se to proto slovy německého původu jenom hemží.
Hned v úvodní větě „...kdy dva národy, Češi a Slováci, byly početně de facto menší než Němci žijící na území nově vzniklého státu po roce 1918“ je chybná, Čechů bylo víc než Němců. Se Slováky se spojili proto, aby ta většina byla výraznější.
To je sice pravda, ale Němci měli na celkovém rozvoji celé oblasti největší podíl, Slováci zcela minimální. Městská infrastruktura Čech, Moravy i Slovenska od začátku, průmysl v Čechách a na Moravě a urbanizace pohraničních oblastí jsou všechno velmi výrazné příspěvky německých přistěhovalců, bez nichž bychom nikdy nebyli tím co jsme.
Argumenty génia.... zelený svazak
Nic si z toho nedělejte, protichůdné názory jsou v pořádku, já Vám ty Vaše neberu. Zdravá společnost funguje, když oba póly fungují, tak jako baterie, která není vybitá. Pokud byste chtěl pouze ten svůj a druhý zrušit tak by nefungovala ani baterie ani společnost, případně by funkce byly mizerné. Já mám prostě jenom opačný názor než máte Vy a já Vašemu žádnou barvu nepřiděluji, v tom je mezi námi rozdíl.
Elektromobil je slepá ulička. Realita se nedá překroutit. Zkuste si spočítat množství energie potřebné pro nabíjení elektromobilů kdyby jich byla pouhá čtvrtina počtu spalovacích vozů. U nás by bylo nutné postavit dva Temelíny.
Pokud je elektromobil slepou uličkou, tak to po určité době určitě vyjde najevo. V současné době to ale tak nemůže být, protože by potom všichni ti, kteří se na jejich existenci podílejí, byli slepí a hloupí a všichni ti, kteří je chtějí odstranit chytří a moudří. Tomu ale moc nevěřím. Někdy ale ke špatnému vývoji může dojít, ale proto, že je pro ten správný nezbytný. To ale čas vždy ukáže a vždy správně. Tak uvidíme.
Možná se dává vámi i v něčem souhlasit, ale vlastně v globálu ne. To o vek píšete byl technologický pokrok. Tedy postupně objevovaní a vynalézáni. Bohatší lidé měli auta dříve a chudší pozdeji. Ovšem vse bylo o nabídce a poptávce. Dnešní situace je jiná. Legislativa EU( pozor nejsem kritik) spřísňuje emisní limity. Což by nebylo špatně. Nicméně špatně je, že se pokrok tlačí na sílu. Pokud by se vse nechalo přirozenému vývoji, bylo by to srovnatelné. Až by si kupující vybíral mezi el autem a klasikou a to první bude lepsi voba, pak je to ok. Nicméně je to v tuto chvíli záležitost na diskuzi. Nejsem proti el. Autům ale drtivá většina parametrů pro mne je minusová pro e. Auto.
Jistě máte svou pravdu. Ale to, že pokrok tlačí na sílu je bohužel realita a někdy nutná, jelikož by někteří z nás odkládali pokrok tak dlouho, až by žádný nebyl a na to by doplatili zase mnozí další. Ale samozřejmě by mohl být postup vůči lidem ohleduplnější. Nicméně je výsledkem současné demokratické platformy a každý ho může ovlivnit tím, že hlasuje podle programu jednotlivých politických stran. Víc udělat už můžeme pouze to, že napíšeme nějaký svůj veřejný názor a tím ovlivníme veřejné mínění jedním, nebo druhým směrem.
Nezapomínám. Právě proto mluvím o občanech ČR a ne o národnostním uspořádání. Samozřejmě by bylo nejlepší, kdyby ve středu Evropy vznikl vícenárodnostní stát po vzoru Švýcarska, ale to po konci strašné 1WW nebylo možné. Mocnosti by to nedovolily. Proto Masaryk, za mně nesprávně, prosadil v Americe stát neexistujících Čechoslováků, přesto, že Němců bylo na tomto území více než Slováků. Nehledě na to, že se ani nevědělo, kolik Slováků vlastně je, protože se jich většina hlásila k Maďarům.
Takže proto mluvím především o prosperitě daného území, neboť vše ostatní je značně nejisté, včetně genetického původu obyvatelstva...
Samozřejmě máte pravdu, co se stalo nedá se odestát, jelikož to byl výsledek předchozích dějů. Dá se z toho ale zjistit, proč se to vlastně stalo a být lépe připraven to, co nás teprve čeká.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Samozřejmě se vůbec neotepluje, klima je stabilní. Za mého dětství bylo před šedesáti v létě úplně stejné teplo jako nyní a v zimě stejně sněhu jako dnes. A osm miliard lidí a miliardy tun splodin, které plodí, vykácené pralesy a obrovské zabetonované plochy nemají také žádný vliv, určitě ne.