Za mně má Corolla dvě velké bolístky a jednu menší: nesmyslně postavené výbavové stupně (opravdu nemohly být základní bi-LED světla už v základu místo o 2 palce většího infotainmentu co dávají v MY24?) a asi úplně nejhorší je "povinná" eCVT, se kterou se úplně každý nesžije - pro mě to je důvod nekoupit.
Jako menší bolístku vidím příplatek brutálních 75 tisíc za dvoulitr, to je skutečně hodně peněz za to, abyste dostali agilní vůz.
Myslím že základní výbava má úplně jiné vady než světla. Nazývá se totiž Comfort, ale komfortní výbava úplně chybí. Až tedy na klimatizaci, nemá vyhřívání sedaček a hlavně městský vůz a nemá elektrická zrcátka. Parkování tak s ním bude peklo. Světla bych oželel v noci jezdím jen minimálně a tak bi-LED nejsou priorita.
Otázka zněla, zda máte zkušenost s hybrid systémem od Toyoty a převodovkou eCVT.... Když jsem si já pořídil prvního Lexuse, musel jsem si zvyknout. Teď už bych neměnil. A automat typu DSG fakt nemusím.
eCVT je jednoduchá, nesmrtelná převodovka.
Se stropem 500 tisíc je to těžké.
Ford nemusím. Měl jsem jako služební a hrůza. Škoda? K nové 1.6 diesel jsem automaticky nafasoval olej na dolévání..
Výběr je těžký. Auta příšerně podražila.
A.. Lexus je nejen o image, ale i o spolehlivosti a kvalitě zpracování.
Já nijak nezpochybňuji kvalitu a výdrž Toyoty ani to že ty peníze za ni jsou adekvátní. Jinak díky už druhému Lexusu (obojí hybrid) v rodině jsem byl několikrát vezen. Ale díky ceně v nejbližších rocích majitelem nebudu. Prostě při mém příjmu a třech dětech jsou jiné priority.
Co to plácáte? Automat ne automat? Hybrid ne hybrid? Vy jste to někde slyšel, nebo viděl max.na obrázku...
Zdravím, ano viděl. Jak u kolegů i rodiny kteří si vybírali nové vozy tak i sebe (3x i30,2x Focus, Tuscon, Sandero, Jogger, 2xScala, Berlingo, Lexus UX). Máme nějakou představu o autě výbavě i ceně a následně se vybírá. To že je Toyota hybrid s automatem hraje pak malou cenu, rozhodující je kolik za auto musíte dát. Kolega co nakonec koupil Focuse dokonce měl Toyotu Corollu ve výběru jako první volbu. Lexus jako jediný byl kupovaný na firmu a teta je doktorka, takže tam šlo spíše o image. Já osobně měl 2x ojetou Toyotu Avensis a moc jsem chtěl novou Toyotu i automatickou převodovku, ale strop je 500k a tak se teď rozhoduji mezi i30 a Scalou.
No to nevím.... srovnatelná Škoda, minimalně stejné prachy.... Hyundai skoro taky...
Provozní náklady má Toyota nižší, zivotnost delší...
Pro ty ck hodně jezdí vyjde nakonec nejlíp....
Zapomínáte že lidé dají přednost ceně před automatem i hybridem, ale tuto možnost Toyota u Corolla nenabídne. Díky tomu pořídíte Hyundai i30 Combi už za 430k vybavenější 500k, Dacia Jogger +- stejně a Škoda Octavia je už za 579k lifback. Díky kufru netřeba šahat na kombíka, ale většině lidí stačí Scala která začíná na 460k a ve výbavě Drive za 500k má už vše potřebné. To je pro soukromníka +-200k doma. Spočítejte si kolik je to paliva pro běžného člověka s nájezdem okolo 8k ročně a spotřebou 6l. Nebo tři/čtyři slušné dovolené.
13
Sledujících
0
Sleduje
13
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tyhle "výhody" raději oželím. Pro koho je důležité pohodlí a dobré jízdní vlastnosti, SUV se obloukem vyhne.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ale většina lidi si kupuje auta pro praktickou stránku věci 🤣. O závodníky nikdo na silnicích nestojí. Ještě SUV je mnohem lepší pro pro manipulaci děti a sedaček. Člověk se nemusí ohýbat nebo klekat na zem.
2 odpovědi