Multimodova prevodovka 2+4 od Renaultu ziadny hit nie je, v kopcoch blbne a nevie co zaradit. Tato vec ma 1+3 prevody, takze diery pre spalovak budu este vacsie. Som zvedavy, co to bude robit nalozene a v dlhsich stupaniach. Co je to vlastne za prevodovku ? Je to dvojspojka ? Alebo robot ? Inak 3 prevody mali stare Hydramatic skrine z 50tych rokov minuleho storocia.
Ne každý, je tak líný, aby si klimu zapnul sám a nastavil dle sebe. Nechápu, co lidé v autech vlastně chtějí dělat: hlídání pruhu, auto stěrače, tlumení světel, klimatizace, převodovka a deset asistentů! Nudou bych se ukousal.
To není o lenosti, ale když nastoupím do vymrznutého auta dávám si vetší teplotu a pak po pár kilometrech si to ztlumím (ovládání přes displej chce takovou pozornost že raději zastavíte). Navíc manuální klimatizace se vám neztlumí po dosažení zvolené teploty, ale bude pořád funět. Tedy musíte si to průběžně regulovat a to vše kokotsky přes displej. Běžte se projet HSkem a vyzkoušejte si to ať víte o čem se mluví a neplkáte nesmysli. U auta za 670k je manuální klimatizace neomluvitelná.
Není, zabíjí to cenou. K ceně nesedí ani nedostatky jako opěradla nastavitelná páčkou alá Dacia. Jen jedna kapsa na sedadle spolujezdce a mini kapsy ve dveřích vzadu. Sice si můžete dálkově zapnou klimu přes aplikaci ,ale nemůžete si nastavit teplotu. Tedy zapnete jen poslední nastavení, nechápu to (čínské MG to umí lépe). Ještě k tomu z důrazní že zadarmo je to jen na 4 roky.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Pozrel som ten test, o pouzitej prevodovke som sa nedozvedel nic.
V kazdom pripade ale vdaka za video.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mají i samostatný test a i Slováci už ho testovali. Tak pod videa napište co vás zajímá a třeba se to dovíte. Ale vzhledem k tomu že ZS/HS nejsou nové modely a v Číně jezdí (HS dle Poláku 3 roky), nebude to technicky žádný propadák.
1 odpověď