No, jediný kdo si z té návštevnosti očividně něco vzal byl Souček (který se k tomu staví trochu jako naši zlatí hokejisti s pokorou, ostatní by si z něj možná mohli vzít příklad), jinak je zvláštní u ostatních se cítit ublíženě, když naše repre hraje posledních 10 let tak jak hraje.
Očividně si hráči navíc myslí, že podávají skvělé výkony, když hrajou s ukrajinou na rozdíl jedné branky.
Myslím, že by to byl významný krok k zaměstnanosti a třeba zajímavý zaměstnavatel, co by zcela jistě zvedl průměrný plat na Ostravsku/Karvinsku, tím že bude potřebovat zaměstnance.
Taková Karviná má nezaměstnanost okolo 10%.. (autem je to z Karviné do Lutyně něco pres 10 minut)
Gigafactory nabídne tisíce míst pro lidi a šanci trochu víc pozvednout tohle místo, lidi by si to měli rozmyslet a přestat být xenofobní k novým technologiím. Jinak pak můžou jen brečet že maj menší platy než třeba v Plzeňském, Jihomoravském, Olomluckém a to vůbec nezmiňuju Pražáky a Středočeský kraj…
Vždyť se pracovní místa pořád ztrácejí, např ŽDB (úbytek tisíců od 89 roku), pak Elektrárna dětmarovice (ikdyž jsou to od 89 jen stovky) nebo třeba ta naše slavná Liberty (cca mínus tisíc lidí ročně a teď po změně vlastníka a restrukturalizaci to bude možná ještě víc) a všechny ty zavřené doly…
Myslete lidi a povolte rozvinout ten kraj sakra!
S tím "umožnit firmám snáze se zbavovat nevýkonných či nadbytečných zaměstnanců" bych asi byl opatrný... Pokud někdo někdy zažil to, že pracoval 10 let na špičkové úrovni a po změně vedení ztratil motivaci pro práci a oni vás pak odhodí jako kus hadru. Tak vám to dost podstatně zadělá na psychické problémy, bez ohledu na to, že třeba nedostanete ani ty 3 platy. Pak to pro člověka může být další rána "že je zbytečný a už jej není potřeba". A řekl bych, že těch případů je dnes víc. Ono, totiž dnes existuje něco jako "vytýkací dopis" čím se to dá úplně v pohodě nahradit. Vlastně se snaží vymyslet něco co už dávno existuje..
Ale jinak text a obsah zajímavý, jsem zvědav na jeho převedení do praxe! Obzvláště s tím zkrácením doby pro stavební řízení.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ve studii není zohledněna výměna náhradních dílů za onen cyklus, takže bohužel je ta studie jen polovičatá a za mě nic neříkající..
Bohužel, když už se někdo s něčím takovým piplá a neuvede tak zásadní věc, tak je zbytečné číst tu studii dál.
Do 150k u toho benzínu a nafty za těch 15 let měním olej + maximálně u 150k vyměním brzdy a rozvodový řemen (dosti jednoduché komponenty), ale u elektromobilu/hybridu za těch 15 let minimálně 1x nebo 2x vyměním i celou baterii. Jelikož baterie má životnost maximálně 10 let.
Odkaz
Odkaz 1
3 odpovědi