Důchodové spoření už nikdy. Když jsem odcházel do důchodu tak jsem ho zrušil. Výnosy nula nula nic a ještě mě po dvaceti letech spoření zdanili státní příspěvky a příspěvky od zaměstnavatele.
Vážený pane,
státní příspěvky Vám nikdo nezdanil, nulové výnosy také ne. A co se týká příspěvku firmy, tam je velmi jednoduché se dani vyhnout. Chce to jen vědět jak. Ale chápu, že než si přiznat, že se neumíte o své peníze starat je lepší nadávat. Mimochodem účastnické PF se uzavírají od 1.1.2013, tudíž výnosy jste mohl mít.
Té řidičky je mi strašně líto. Zažil jsem to v úterý. Na silnici za Senožaty směr Bechyně proti mně jel autobus. Bylo asi 19.hodin, naprostá tma. Silnice tu není široká, a tak jsem zpomalil na cca 60. Ve chvíli, kdy jsem míjel autobus se proti mně objevil stejný sebevrah bez reflexních prvků. Mám nové auto, LED reflektory, ale ten blb byl neviditelný. Nevím jakým zázrakem jsem ho nesundal, ale klepal jsem se ještě v hospodě, kam jsem se šel vydýchat.
Mám novou Škodu s motorem 1.6 TDI a spotřeba je při lehké noze ještě o litr menší, než tento hybrid a cena byla výrazně nižší (při stejné top výbavě), tak nevím v čem je ta výhoda...
Pokud se svým autem jezdíte převážně delší trasy, dálnice apod. , pak je Vaše volba správná. Já Toyotu C-HR 1.8 mám proto, že převážně jezdím po okrskách, krátké trasy, město, dálnice málo. Pokud bych takto jezdil s Vaším autem, budu mít problém s filtrem pevných částic,
budu mít riziko poškození turba / nezahřátý motor/. u benzínového turba mi bude hrozit karbonizace motoru a další. Toto u hybridu nehrozí. Navíc nemění se rozvody, nehrozí výměna spojky a další.
Spotřeba - nyní v letním provozu se ve městě pohodlně dostávám pod 4 litry, na okrskách 4,2 a dálnice cca 5,5. Palubní počítač mi dlouhodobě ukazuje spotřebu 4,1. Pokud jsem to kontroloval při dočerpání nádrže do plna, tak výpočet byl 4,2. Jednoduše řečeno
tento vůz je vynikající, ale není pro každého. Můj syn, kterému auto
Octavie 1.2 turbo stojí v pracovní dny v Praze / občas se s ní nakoupí/
a v sobot a v neděli s ní najede cca 200km i víc, hybrid nepotřebuje.
Mít 400k doma na trvalo je hodně chytré. V bance sice nedostanete žádný úrok, ale peníze se ochrání alespoň před požárem a krádeží.
Peníze vám v bance nikdo neukradne, skutečně to nejde, pokud k nim omylem někomu nedáte přístup. A jestli má krachnout banka, tak je to pojištěno státem a stát ty peníze vyplatí i kdyby je měl vytisknout. Dnes už je všechno tak provázané že pokud bude krachovat jedna banka za druhou a stát bude tisknout peníze, půjde vše do kopru a hotovost bude stejně užitečná jako peníze v bance. Je to skutečně jedno jestli máte peníze v bance nebo ve slamníku, ale v bance jsou chráněny alespoň před požárem a zloději.
Pane Čechu jste expert. Žádný stát Vám za Vaše peníze neručí. Stát pouze vymyslel zákon o pojištění vkladů. Za krach banky ručí Garanční fond, což je součást Garančního systému finančního trhu. Pokud si zjistíte kolik je v současné chvíli na účtu GF a kolik peněz má na účtech např. ČSOB, tak se možná proberete.
Ve městě za 3,5 litru na 10? A jinou pohádku tam nemáte? Nebo tak jako p. Žák nemá rád SUV, tak vy u hybridního pohonu neumíte dopočítat rozdíl ve spotřebě, na kterém se vám tam podílí elektřina? Víte pane, zákon o zachování energie ještě nic neporazilo, auto o hmotnosti cca 1,9 tuny ve městě mít průměrnou spotřebu 3,5 litru prostě nemůže... To není text proti Toyotě, ta dělá skvělé hybridy. Jen ta spotřeba vám cca o 2 litry "utekla" viz např. Odkaz
Vážená dámo,
bohužel jste asi fyzikální zákony nepochopila. Zatímco u auta se spalovacím motorem
při zpomalování se kinetická energie mění na tepelnou bez jakéhokoliv užitku, tak u hybridu se mění na elektrickou. Říká se tomu rekuperace. V autě je ještě jeden akumulátor, který pak pohání elektromotor. Pokud s tím člověk umí jezdit / novinářům bohužel tato vlastnost chybí, ale chápu, oni benzín neplatí / tak ve městě je možno jet cca 50% - 70% čistě na elektřinu. A je to zadarmo. Potom je mnou udávaná spotřeba reálná. Jiná je situace mimo město, kde už se spalovací motor přiřazuje častěji. Na okreskách ale dokážu jezdit za 4,3. Horší je to na dálnici, kde se mi spotřeba pohybuje do 5,5. Tam ale jezdím minimálně. Jinak C-HR nemá hmotnost 1,9 tuny. A nakonec. Reagoval jsem na pana Žáčka, pro kterého je SUV ve městě zločin.
Panu Žáčkovi přeji stejné problémy s kyčlemi jako mám já. Pak by pochopil, že vylézt např. z oktávky je za trest. Mimochodem mám Toyotu CHR, je kratší než oktávka podobná na šířku a malinko vyšší. Má ale výš sedadlo, a tudíž se do ní dobře nasedá i vysedá. A co se týká provozu ve městě, také tam jezdíte za 3,5
litru jako já? Parkování - díky kameře bez problémové.
Největší podvod je přemrštěná pojistná částka 35 a 50 milionů Kč. Tyto částky schválili do zákona zlobovaní a podplacení poslanci, aby pojišťovny mohly vybírat vysoké pojistné.Komu kdy takové peníze pojišťovna vyplatila ? Jakou cenu má lidský život ? Když někdo někoho autem zabije, tak příbuzným soudy přiznají jen několik set tisíc Kč odškodného. Takže pojistná částka na zákonnou odpovědnost za provoz motorového vozidla by měla být max. do 1 milionu Kč. Tomu by odpovídalo pojistné ve výši několika set Kč.
Pane Voříšku jste naprosto mimo. Za úmrtí člověka díky NOZ může být vplacena částka až 10 000 000,- Kč, u mladého člověka i víc. Rozhoduje soud, ne pojišťovna. Daleko vyšší škodou ale bude např. zmrzačení
mladého člověka s vysokým příjmem. Z POVu se bude platit celé léčení
a sociální dávky, dorovnání příjmů adt. Mimochodem vzpomeňte si na
střet polského kamionu a Pendolina. Škoda na majetku ČD
cca 160 000 000,- Kč dále tuším několik zabitých a zmrzačených - amputace apod. A pokud budete tvrdit, že např. s osobním vozem takovou škodu nezpůsobíte, tak si vyhledejte včerejší video z webu, kde předjíždějící hazardér na motorce způsobil převrácení náklaďáku. Co když by se jednalo o cisternu převážející např. kyselinu. Kolik by byla ekologická škoda?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To bych chtěl vědět jak jste se u příspěvku zaměstnavatele vyhnul zaplacení daně. Spíš kecáte.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Stačí si nechat udělat interní převod do DPS.
1 odpověď