Pokud jste pojízdní, nikomu se nic nestalo a nepotřebujete nějaký doklad pro pojišťovnu, je úplně zbytečné někoho volat. Je to mrhání časem všech zúčastněných. Myslivci srnu v noci nikde nahánět nebudou a PČR je tak zvědavá na zbytečné papírování kolem sražené zvěře.
Srážku se zvěří jste povinný ohlásit PČR jinak hrozí pokuta až 2.000,- Kč
Přijde mi to vtipné srovnávat zimní či letní s celoročními pneu které mají právě ty ústupky aby vyhovovali celoročně na jízdu kolem koimína . Zaplacené testy a komerce je jedna věc a realita druhá. Celoroční nejsou vhodné do mínusových mrazů na zledovatělé vozovky nebo nedej bože na hory a opačně na léto kdy na cestě je pomalu se topící asfalt. Tak dlouho už jsem se nezasmál hloupému článku. Ano hloupému , protože tohle může být i nebezpečné , v zimě stabilita a v létě brzdná dráha a trakce. Zimní pláště mají smysl kdekoli kde se blíží teplota nule a na nečekanou změnu povrchu v zimě ať už les či jiná meně udržovaná cesta a na dálnice určitě taky . Celoročky jsou tak výhradně pro lidi co jezdí pomalu na rovině a sotva do obchodu a nazpátek, jinak je to docela hazard. Článek se nepovedl a divím se že je někdo za tohle dokonce placený !
Koupil jsem auto s celoročními pneu a už na nich najel pár desítek tisíc km a několik zim, včetně dovolených do Krkonoš a pravidelných víkendů na Šumavu. Na sněhu jsem problémy neměl a v létě rozhodně nepatřím k nejpomalejším řidičům. Takže váš problém bude asi mezi volantem a sedadlem. Pokud vůbec máte zkušenost s těmito pneumatikami
Pane Charvat jako ridic ktery ma natoceno pres dve mega by jste asi mel vedet ze dojizdeni zimnich pneu neni spravne uz jen kvuli silici ze ktere je pneu vyrobena a v lete se chova jinak.A pozor pokud dojizdite zimu v lete nesmi mit pod 4 mm nybrz se jedna o zimni dezen a v zakone jsou 4mm.Hezky den preji
Není pravda. V létě musí mít jakákoli pneumatika min 1,6mm: Takže i ta se zimním vzorkem
Většinou s Vámi souhlasím. Vzhledem k tomu, že šidí všechny řetězce a mnozí obchodníci mimo ně, nemůže se zákazník efektivně bránit. Kontrolní antimonopolní ad. orgány máte běžně i na Západě. U nás bohužel naprosto selhávají, a to za všech vlád.
A co by měl stát řešit, jestli je u nějaké cenovky napsáno sleva? Stát ať řeší max. kartelové dohody. Za kolik jsou lidé ochotni zaplatit za zboží, ať si každý rozhodne sám. Poslední dobou mi přijde, že lidi přestávají přemýšlet mozkem a chtějí ať za ně všechno řeší jiní. Jsou líní
Vy jim stojíte za zadkem? To je přece nesmysl. Záleží to zásadně na tom, jak to auto používají. Pro člověka, který pravidelně dojíždí do práce a občas jede dlouhou cestu, je to skvělé řešení. Úplně stejné je to s elektromobily. Zjevně na dlouhé cesty ještě nenazrála doba, ale je skvělý do města.
Plug-in hybridy nabíjí 13% majitelů, zbytek tankuje. Takže jenom zbytečně vozí zátěž ve formě baterie 😂
Jiste ze vim jak funguje tachograf a co jsou bezpecnostni prestavky. A je pravdepodobne ze o zarizeni vedel, Ale co pro zmenu vite vy o programovani a rizeni procesu dle potreb pomoci event driven?
K tomu fakt knoflik ktery by nekdo zapinal a vypinal nepotrebujete.
Pokud to věděl, tak s tím neměl jet, věděl jakému se vystavuje riziku. Je dost firem, které fungují i bez takových “pomocníků”
Neexistuje žádný předpis, že musíte s dieslem jezdit jen dlouhé trasy. To znamená že je to opravdu podvod zelených vládních ekoteroristů. Celý Brusel i s pětidemolicí by měol jít za takovou podvodnou buzeraci před soud.
A zakládání nového úřadu, když tuto činnost provádí i policisté, kterých přitom máme na obyvatele pomalu nejvíce v EU je také tahání peněz vládou z kapes daňových poplatníků.
Pokud jste si koupil diesel a jezdíte s ním krátké trasy, tak jste hloupý a nemůžete se divit, že vaše auto nebude splňovat emise.
Proc myslite ze to ridic nutne "musi zapnout"? Chytre zarizeni je schopno na ruzne podnety reagovat samo a v podstate si ten zaznam o jizde castecne vymyslet. Jak myslite ze je slozity algoritmus ktery kdyz zjisti ze se ridic coura rychlosti 10 kmh v kolone, tak mu zapise prestavku a pak jej kus necha jet 80kmh aby sedely km a ujeta vzdalenost?
Nebranim toho ridice, ale on v tom byt vubec aktivni nemusi byt.
Kdyby to nevěděl, tak je hodně hloupý. Nevím jestli víte jak funguje tachograf a bezpečnostní přestávky. Dělá to jen proto, aby měl více odjetých kilometrů a kratší přestávky
Považuji vždy za problematické, když policisté dopustí nebezpečnou honičku ve městě. Nezastavit policii je jen středně závažný přestupek, ale ty honičky vypadají, jako kdyby stíhali vraha.
.
Výhodou policie není, že umí šlápnout na plyn. To umí každý blbec. Výhodou policie je široký sbor, koordinace jednotek, v rámci situace "neomezený" počet aut s plnou nádrží (zatímco ujíždějícímu nutně dojde), i možnost doplnit sledování ze vzduchu. Dávalo by mi daleko větší smysl využívat taktiku stíhání s odstupem, které nezvyšuje rychlost úprku na nebezpečnou míru.
.
V některých státech světa má policie dokonce zakázáno stíhat ujíždějící auto, pokud neexistují důkazy, že v něm jede nebezpečná osoba.
Tak oni by za ním jeli s odstupem a on by přibrzdil a rozjel by se až za městem? Nebo jak si to představujete?
Proč řešíte národnost . Ten řidič si to sám nenainstaloval . Nechal to udělat dopravce a v těch kamionech sedí řidiči a to by jste se divili co třeba v PL kamionech sedí za národnosti . Potkal jsem Indy , Pakistánce , nějaký Afričani , Ukrajinci a mohl bych pokračovat . Tady je spíš špatně že když nějakého dopravce chytnou , tak mu mají dát zákaz pro vstup do CZ a byl by klid. Ať to zkouší přes Německo .
Firma to nainstalovala, ale řidič to musí zapnout. Takže se taky ptám, proč nemůžeme znát národnost řidičů
Nevydržely mi. Jeden z nich mi naboural nějaký hlupák, který usnul za volantem. A pak, já měním auta každé dva roky. Takže předtím Audi R8 Spyder, Audi SQ7, BMW M3 F 80, golf GTI, Audi A3 a tak dále. Všechno samozřejmě nové a do výroby.
Jinak vás lituju, že musíte jezdit spalovacím autem. Je to asi hodně nepříjemné co? Čekat na výkon v úzkém spektru otáček, poslouchat řev motorů, škubání převodovky. No je mi vás opravdu líto. Prostě spalovací křápy.
Jestli vám dochází argumenty k tématu, tak bych tuhle diskusi raději ukončil.
Litovat můžete sám sebe za mizerný vkus na auta
Tak já jsem zatím měl tři elektromobily, ale ale ani v jednom nebyla baterie z Číny.
Jaké suroviny se těží v Africe pro elektrická auta?
Kobalt? Ten Kobalt, který se používá na Odsiřování nafty? Polovina světové produkce baterií je bez kobaltu. Ostatní suroviny se těží jinde, než v Africe. Nesmíte tolik věřit Turkovi a dalším zmetkům.
To vám ty elektrosráče dlouho nevydrželi když už máte třetí.
Nevěřím politikům, ale svému rozumu, takže jezdím na benzín a odsíření nafty mě nezajímá. Materiály na výrobu baterií se těží z větší části ve státech jako Chile, Argentina, Kongo a z Činy je 67 procent grafitu. Takže samé plusy a pozitiva
Není lepší být nezávislý na těchto pofidérních ekonomikách, na nestabilním blízkém východě nebo nedejbože na teroristickém Rusku? Český národ říká ne. Budeme dál jezdit spalovacími vozy. Budeme si nechat přepravovat tisíce kilometrů ropu pomocí elektrických čerpadel, potom ji budeme rafinovat a nakonec ji s dvacetiprocentní účinností na kola spálíme do vzduchu. A jako rozmazlení frackové si necháme přes půl světa dopravit další ropu, abychom zase mohli vypráznit s tragickou účinností nádrž v továrně na odpadní teplo, které vznešeně říkáme spalovací vůz.
To být raději závislý na bateriích z Činy a surovinách z Afriky. A s tou účinností na výrobu a ukládání elektřiny do baterií to taky není žádná sláva
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Benzín patří do aut, nafta do kamen :)
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nafta do traktorů