Projekt Ceskoslovensko splnil svuj ucel a odesel do historie. Je dobre, ze se to rozdelilo, kazdej za svy a ve svym a funguje to vyborne. Podivejte se na Spanelsko/Katalansko, Belgii nebo Kanadu. Vlastne nikdy nekoncici krize objevujici se znova a znova. Nemluve o tom naftalinovem kralovstvi UK - Skoti drive nebo pozdeji usporadaji referendum a vyhraje odtrzeni od Anglie. Irsko se nakonec sjednoti. A zbyde Anglie a Wales...
Všichni zbídační a ponížení, dobře čtěte. Jediný, kdo se vás zastane je Jarda Bašta! A proto nevolte Andreje Babiše. Babiš má víc peněz než vy a potřebuje další na kabelke pre Monike a zámečke ve Francii. Naproti tomu Bašta okamžitě ukončí válku na Ukrajině i kdekoliv jinde na světě, zlevní plyn, benzín i elektriku a jídlo, všude bude dost léků! Navíc zakáže inflaci a přidá vám důchody. Bašta je vlastenec! Bašta má číslo dvě, to je to číslo co vypadá jak labuť na vodě! Sdílejte to a přijdte k volbám.
Cau lidi, tak toto je dalsi dukaz spiknutia polistopadovych kartelov, prazskej kaviarne, lepsolidi, novinarov, Kaluska, Europskej unie, Olafu, ja toto vsetko robim pre ludi, aj pre motyle a ryby z Becve, nevedia nic ineho nez antiBabis, tie deti zo skoly aj toto byla kampan a ucelouka, kto si ma pametat tie zajebane planety a kravie zaludky, ja ich v Agroferte normalne dojim a robim z nich parke, tak pridte k volbam a hodte mi to a ja vam pridam dochodky, su ja neny volaaky nemehle, opytajte sa Monike...
Nedavno jsem videl serii nemeckych TV reportu z IAA Frankfurt z konce sedesatych a zacatku sedmdesátých let. Dost tam tehdy resili, ze zatímco Britove, Francouzi a Italove uz mají v autech moderni koncepci vse v predu, tak nemecti vyrobci ještě jedou klasiku, dvoutakty nebo zastaralého brouka a jeho prekarosovane deriváty. Kde je dneska Simca a kde britsky automotive…
Faktem je, ze když 105/120 v roce 1976 debutovala tak v Evrope ještě nebylo lidove auto s motorem vzadu uplny exot. Simca porad vyráběla 1000, Hillman vybihal Imp, Seat mel 133 a VW ještě bouchal Brouka. Nicmene během par let tyhle modely skoncily, Brouk se stehoval do Mexika a skodovku cekalo 10 let cesty udolim stinu k aspoň jakžtakž (na nase pomery) modernimu Favoritu. Hrozna doba.
Jen abych to uvedl do historických souvislosti. První evropske lidove auto litrove tridy s celokovovou samonosnou karoserii byl Opel Kadett 1936. Tudor mel jeste v 1952 vydrevu. Sedan 1200 a později 440 Spartak a nasledovnici byli uz celokov ale porad meli centralni ram. První skodovka bez centrálního ramu byla az 1000MB v 1964. Vice nez ctvrtstoleti po Kadettu…
Oni ty osobni dodavky na trhu v podstate zbyly 3: VW Caddy (a preznackovy Ford Connect Tourneo), Toyota Proace City Verso (coz je Peugeot/Citroen, kterymu nechali spalovak), Renault Kangoo (a preznackovany MB a Nissan) a Fiat Doblo (a ten v pristi generaci uz je taky v ramci Stelantisu preznackovany PSA).
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Andrej s kandidaturou dlouho vahal.....Monike me zlomila v pase....