Policie má být hlavně na dálnicích vidět, funguje to parádně viz Německo. Ale u nás je to spíš styl ala gestapo....úplně k ničemu tedy až na vybírání peněz. Jistě, když jsou potřeba tak je nepotkáte
Ala gestapo? Mne třeba v Německu zastavili na dálnici policajti v civilu v ,,civilním" bavoráku. A není jich tam málo. To, že s nimi nemáte zkušenost neznamená, že tam nejsou. V Rakousku používají tzv civilní vozidla taky - Passaty, Octavie, Superby i VW Touran.
Škoda že ten kamion smí vážit 40 tun, občas je lepší když něčemu nerozumím , mlčet a neangažovat se .
S tím naprosto souhlasím. Když o něčem nic nevím, tak to nekomentuju. Stačí si spočítat kolik má náklaďák náprav, kolik pneumatik a jaká je styčná plocha s vozovkou. A teď se podívej na jakých galuskách jezdí ti autíčkáři.
Tak jak se to na Českých dráhách projevuje? Konkretní odpověď, prosím.
Jakkoli, protože dnes je vše řízeno po síti. Stejně jako se například dá na všech křižovatkách nastavit stejná barva, dají se vypnout parkovací nebo kamerové systémy, vypnout pokladny v obchodech atd. Takže mohl by se dát změnit nebo narušit systém řazení vlaků, informační systémy, rezervační a objednávkové systémy atd, atd.
49
Sledujících
0
Sleduje
49
Sledujících
0
Sleduje
Vůbec tyto systémy nerozeznají konec omezené rychlosti křižovatkou, od které můžu jet 90, ale v autě dál svítí značka třeba 50 či 70 a pípá a pípá...
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To proto, že v některých zemích omezení křižovatkou nekončí. Například Rakousko.
1 odpověď