Mám Stelvio 1200NTX. Skoro 270 kg se po rozjetí dost ztratí, ale bral jsem ji kvůli dlouhověkosti a robustnosti. V říjnu jsem trefil daňka zhruba ve stovce. Já jen odřeniny a naražené rameno, daněk na kusy. Stelvio i díky ochranným rámům a fakt předimenzované konstrukci neutrpělo překvapivě tolik škod. Boční malé plasty, zrcátka, blastry, kryt levé hlavy odřený, držák zadního kufru a levý ochranný rám, který půjde srovnat. Světla, přístrojovka, vidlice, přední ráfek, řidítka, motor, nádrž jen lak, rám, kardan atd., vše kupodivu ok. Fakt tank!
Tovární LPG verze s 1,4 T-Jetem, kombík. Dva roky starý, téměř 70 tis. kilometrů najeto. Nemá start stop ani filtr. Nádrž na benzín 50l, na plyn 48l. Jezdím za cca 7 litrů LPG (10,5 Kč/l) a minimum Vervy. Zatím nepraskla ani žárovka, v dohledné době půjdou přední destičky. Z výbavy má vše co potřebuji včetně mlhovek, tempomatu, parkovacích senzorů a auto klimy, chválím el. bederní opěrku. Nic v něm nevrže! Sedačky vzadu se sklopí do roviny. Vše jednoduchá technika vyjma dvouokruhových tlumičů FSD od Koni, které jsem ani nevěděl, že je tam dávají. Dávali, LPG verze už není. Zatím velká spokojenost.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pane Jahne, před lety jste patřil k největším kritikům automobilových výrobců a rád jsem si Vaše komentáře četl. Takže nezbylo, než Vás buď odstavit, nebo koupit. Stalo se to druhé.