Ty blaho to bylo hluboké zamyšlení jsem z toho úplně zakořeněnej . No jo plodná doba novinářů na plodné myšlenky ….. a teď o tu o mařence a jeníčkovi prosím
dojemný příběh, tak do toho nešťourejte ať si to nepokazíte, nekažte bohumile svaté nadšení, i pan havel fandí mohamedovi proti tomu strašnému českému vidlákovi, a tipuju, že nosí dokonce ponožky v sandálech, myslím ten vidlák v hurgádě. ps jednou nás v hurgáde egyptský řidič odvezl k bráchovi do bufetu, bylo to v zapadlý garáži a řidič nám v hrsti přinesl čevabčiči. no někdo si dal, někdo ne. tak jde život.
Ty blaho to bylo hluboké zamyšlení jsem z toho úplně zakořeněnej . No jo plodná doba novinářů na plodné myšlenky ….. a teď o tu o mařence a jeníčkovi prosím
dojemný příběh, já to ani nedočetl jak jsem slzel, tekla mi velká slza, pak jsem udělal stojku a natekla zpátky, hned na to jsem ale zlzel z bomumily
Já bych to bohužel pro vás tak optimisticky neviděl. Pro mě jako člověka z reklamy to je výborná věc, mohu si nechat vygenerovat jakoukoliv ideu, která mě napadne a také to již dělám a ty výsledky jsou prostě úžasné. Sice zatím narážím na svou malou znalost stylů výtvarného umění a bez těch se složitě generuje, to co přesně potřebuji - ale už se vzdělávám. Což je zase výhoda pro vás malíře, vy definovat zadání dovedete. I definování toho, co po AI chcete, je svým způsobem umění a tvorba. Sice ne štětcem, ale hlavou.
jo tak to je dobrý, vy necháte počítač namalovat obraz a potom vymýšlíte jaký byl důvod a vnitřní boj autora . no každopádně i to vám nakonec vyrobí počítač, a hlavně musíte mít známé v galeriích a aukčních domech, to jak nemáte tak neprodáte nic. pápá. ve výtvarném umění je taky podvod, tlačenka, známosti atd - jako ve všem
no, sorry jako, princip byl někde jinde, systém preferoval hromadnou dopravu, individuální doprava byla a je drahá, na individuální dopravu se muselo dovážet spoustu komponentů, nejhorší to bylo s ropou, kde byla ČSR, posléze ČSSR zcela odkázána na dovoz, dále se průmysl nehodlal obtěžovat výrobou karosářských plechů, homokinetické klouby byly zcela patentově obklíčené a musely se draho kupovat licence a s tím i obráběcí linky, potíž až do spuštění Kaučuku Kralupy byla s pryží a pneumatikami, ale hlavně plány nepočítaly z individuální dopravou, neprojektovaly se v městských aglomeracích parkoviště /na to dnes všechna sídliště dojíždějí/ ale školky, školy, hřiště, výjimka D 1 byla v 60 letech hlavně kvůli evakuaci Prahy, na dopravu se preferovala železnice a voda - že bychom neměli na výrobu aut v zemi, kde se vyráběla v tisících letadla, letecké motory včetně lopatkových motorů, vrtule, radiovybavení, přístroje a třeba židle 0-0 nevěřte, jenže režim to prostě nepreferoval, měl jiné priority než investovat do výroby, údržby a servisu osobních aut, individuální doprava plánovačům prostě připadala drahá, neefektivní a víceméně jako mrhání prostředky, která se daly lépe využít v hromadné dopravě.... no a třeba Praha má potíže také proto, že Karel IV nechal postavit dnešní centrum tak dobře, že to nikdo nikdy nepřestavěl, to za prvé a za druhé bulváry v Paříži a třeba Vídni vznikly pro to, aby armáda mohla dobře, včas a relativně pohodlně zasáhnout proti revolucím a revolucionářům, děla v úzkých uličkách jsou nanic, to v Praze zas až tak nehrozilo
kuva ty ses do toho dal, ty jsi se opřel naplno. jen nevím kdo z toho má vyjít jako ten dobrý a kdo jako špatný
Ano,RVHP chtěla obchodovat mezi sebou ale absolutně nekonkurence schopnýmy výrobky. Nebyly devizy na nákup technologií...Nebylo na nic. Nemohlo to jinak dopadnout
nepiš hovadiny, nerozumíš tomu a jen koukáš na televizi, nebuď směšný a přečti si například jaké lokomotivy jsme vyráběli a v jakém počtu je vyváželi - to uměl tehdy málokdo na celém světě. opakuji na celém světě - no po revoluci se jim to podařilo zničit velmi úspěšně
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
dojemný příběh, jedno voko nezůstane suchý
1 odpověď