Jako rodilý Pražák, považuji automobil už několik let za nepoužitelný. Prostě zrušte cyklopruhy - cyklisté v Praze nemají co dělat, zlevnit MHD a hlavně zrušte pana Hřiba i s jeho Piráty. Ale hlavně, že budeme mít tramvaj na Václavském náměstí.
Cyklopruhy s Vaším problémem nemají nic společného - neomezují žádného automobilistu, protože do nich auta smí vjet a také do nich vjíždějí. Nesmí v nich zastavit, ale běžně v nich zastavují. V místě, kde jsou, nemusí být dodržen (obvykle nedodržovaný) odstup 1,5 m. Takže je-li pro někoho cyklopruh výhoda, tak pro automobilistu. Na druhou stranu, jejich zrušením nebo nezavedením se z výše zmíněných důvodů nic nepokazí. Jako cyklista mohu říct, že pruhy mi nepomáhají a bezohledné automobilisty nelimitují. Nerozumím, proč by neměli zrovna v Praze cyklisté co dělat. Je to často opakované tvrzení, které není opřené vůbec o nic. Někdo dokonce tvrdí, že je Praha pro cyklistiku nevhodná, což tedy nemohu potvrdit a podezírám takového, že na kole prostě nejezdí nikdy a nikde a hledá si zástupný argument.
Zlevnit a preferovat MHD asi dává víc smysl, tedy hlavně tu příměstskou, protože s tramvajenkou za 3600 za rok tj. v průměru za 10kč na den se vyplatí snad každému, kdo jen trochu chce/může jet. U středočechů je ta tramvajenka značně dražší, rozhodně zdaleka ne úměrně vzdálenosti.
Co se pana Hřiba týče, též bych radši, aby organizoval dopravu ve Slavičíně. Ale stačí volit ty správné strany a osoby a toto se snadno vyřeší.
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
Jako rodilý Pražák, považuji automobil už několik let za nepoužitelný. Prostě zrušte cyklopruhy - cyklisté v Praze nemají co dělat, zlevnit MHD a hlavně zrušte pana Hřiba i s jeho Piráty. Ale hlavně, že budeme mít tramvaj na Václavském náměstí.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Cyklopruhy s Vaším problémem nemají nic společného - neomezují žádného automobilistu, protože do nich auta smí vjet a také do nich vjíždějí. Nesmí v nich zastavit, ale běžně v nich zastavují. V místě, kde jsou, nemusí být dodržen (obvykle nedodržovaný) odstup 1,5 m. Takže je-li pro někoho cyklopruh výhoda, tak pro automobilistu. Na druhou stranu, jejich zrušením nebo nezavedením se z výše zmíněných důvodů nic nepokazí. Jako cyklista mohu říct, že pruhy mi nepomáhají a bezohledné automobilisty nelimitují. Nerozumím, proč by neměli zrovna v Praze cyklisté co dělat. Je to často opakované tvrzení, které není opřené vůbec o nic. Někdo dokonce tvrdí, že je Praha pro cyklistiku nevhodná, což tedy nemohu potvrdit a podezírám takového, že na kole prostě nejezdí nikdy a nikde a hledá si zástupný argument.
Zlevnit a preferovat MHD asi dává víc smysl, tedy hlavně tu příměstskou, protože s tramvajenkou za 3600 za rok tj. v průměru za 10kč na den se vyplatí snad každému, kdo jen trochu chce/může jet. U středočechů je ta tramvajenka značně dražší, rozhodně zdaleka ne úměrně vzdálenosti.
Co se pana Hřiba týče, též bych radši, aby organizoval dopravu ve Slavičíně. Ale stačí volit ty správné strany a osoby a toto se snadno vyřeší.
1 odpověď