Když má někdo finanční problémy je úplně normální, že se začne zbavovat majetku. Tak proč nevrhne alespoň nějaké akcie zdravé Škody Auto na burzu? Proč je drží za každou cenu? Místo toho se zbavují kvalifikovaných pracovníků, které už jen tak zpět nezískají.
a co by jim pomohlo kdyby jednorázově získali peníze z prodeje akcií, když musí snížit provozní náklady.
Ideální by bylo stáhnout transitní kamionovou dopravu na železnice.
_______
Nicméně není to sexy téma pro voliče, takže v kampaních to bude tabuizované téma, tož budeme kolonovat dál, my Brnáčci jsme na kolonování zvyklí 🙁
_______
Řešil bych to tak, že by se vybudovaly nové koleje.
_______
Hvězdicová topologie se středem v Jihlavě a z Jihlavy by to šlo do všech kardinálních hraničních přechodů, přes které v současné době jezdí kamiony.
_______
V Jihlavě by se ty 50 vagonové vlaky rozcvakly na jednotlivé vagóny a zgrupovaly by se zase do počtu 50 kusů na jednotlivé směry (hraniční přechody).
_______
Koleje by byly dedikovány (vyhrazeny) pouze pro nákladní vlaky, a neměly by žádnou mezi-zastávku.
_______
Tudíž by mohly jet ty vlaky třeba po 10 minutách za sebou, tj. například z hraničního přechodu z Rakouska do Jihlavy by za hodinu odjelo 6 vlaků, což je 300 vagonů, tedy 300 kamionů. Za 24 hodin je to maximálně 7200 kamionů z každého hraničního přechodu.
_______
To by - myslím - kapacitně stačit mohlo, pokud by se jednalo o 10 hraničních přechodů, tak jde to 72 tisíc kamionů denně.
_______
Z vytížených směrů by možná mohly ty vlaky jezdit i v menších časových intervalech - tedy muselo by tam být více vedlejších kolejí, aby se souběžně mohlo nakládat třeba 30 vlaků 👍
Problém je, že když někde chtějí postavit vysokorychlostní trať aby se více uvolnila železnice pro nákladní dopravu, tak se všude vyrojí spolky a nespokojení obyvatelé a snaží se všemožně trať zablokovat.
Chtělo by to v článku uvést celé jméno pana prokurátora - autora zatykače na Netanyahua. A taky napsat, že Karim AHMAD Khan je praktikujícím vyznavačem islámu. Jestli to samotné už nevypovídá spíše o možné podjatosti.
To že poukazujete na náboženské vyznání pana Khana, spíše vypovídá o Vás a o vašem (ne)respektu ke svobodě vyznání.
ICC svou autoritu podkopává sám, když vydává zatykač na hlavu státu, který bojuje o holou existenci s teroristy, kteří se chovají jako barbaři a neuznávají nic, co považuje euro-americká civilizace za korektní mezinárodní vztahy. Žalují oběť místo vrahů. Tak ať se nediví, že se to příčí smyslu pro spravedlnost. Hamás, Hizballah, Hútiové v Jemenu si zaslouží zatykače, ne Netanjahu a Izrael.
zatykač na exvůdce Hamásu Ibráhíma Masrího byl také vydán.
Předsedkyně se zásadně mýlí, když říká, že se ICC řídí zákony. Přepadení a nevrácení Hamásem dosud více jak 100 Izraelců z října m.r. a následná de facto obhajoba teroristického Hamásu, činí ICC nedůvěryhodnou instituci, odkud by měly ostatní státy rychle vystoupit.
Pokud vím ta ICC vydalo i zatykač na exvůdce Hamásu Ibráhíma Masrího.
Jaky zisk? Jako vazne verite tomu, ze Ukrajina ty strasny miliardy bude mit z ceho zaplatit? Proc lidi pred xx lety odtamtud utikali pracovat jinam?
Tady jde ale o úvěry pro firmy které budou investovat na ukrajině. Například postaví větrné elektrárny atp a pak budou prodávat elektřinu.
To je prostě klasický byznys.
Když tam firmy budou investovat a budovat své podniky, tak logicky ukrajinci budou mít práci a nebudou muset utíkat za prací.
37
Sledujících
0
Sleduje
37
Sledujících
0
Sleduje
Ne tak docela, ti pekaři, kteří již přešli na nefosilní zdroje budou mít konkurenční výhodu a bude to nutit ty fosilní pekaře do investic (navíc dotovaných z fondů emisních povolenek). To je princip Green-Dealu.
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
sundejte si růžové brýle. Jak již zaznělo, emisní povolenky na naftu zdraží veškeré zboží ať už vy máte elektro auto či nikoliv.
1 odpověď