Jaky zisk? Jako vazne verite tomu, ze Ukrajina ty strasny miliardy bude mit z ceho zaplatit? Proc lidi pred xx lety odtamtud utikali pracovat jinam?
Tady jde ale o úvěry pro firmy které budou investovat na ukrajině. Například postaví větrné elektrárny atp a pak budou prodávat elektřinu.
To je prostě klasický byznys.
Když tam firmy budou investovat a budovat své podniky, tak logicky ukrajinci budou mít práci a nebudou muset utíkat za prací.
nase zem je mala...klasickym rychlikem ji prejedete za "par" hodin...nejak si uplne nemyslim ze navratnost investice bude kratka...a vzhledem k tomu jak je huste osidlena nase zem...obce...zeleznice...komunikace...a jine site...lze predpokladat ze vybudovani techto drah bude silene narocne a drahe...osobne bych byl radeji kdyby se vice zatlacilo na system nakladnich vlaku prevazejicich nakladni auta...at zmizi tranzitni doprava ze silnic...to by ulevilo jak dalnicim...silnicim...tak zachranilo lidske zivoty...!!...(;...
K tomu aby se více nákladu převáželo po železnici potřebujeme právě vysokorychlostní tratě.
Stávající tratě jsou totiž na hranici svých kapacit a tak není možné tam nacpat více nákladní dopravy.
na VRT se poté přesune část osobní přepravy a na klasické železnici se poté uvolní místo pro nákladní dopravu.
Že si zafixovali současnou vysokou sazbu která zcela jistě pujde dolů a oni nebudou moct bez penále sazbu změnit? 😄
Článek je o hypotékách uzavřených v srpnu, tzn že si lidé vzali hypo s delší fixací ale zato s lepším úrokem a až sazby klesnou níž, tak jednoduše refinancují s minimálním poplatkem a získají lepší úrok...
Takže Musk pokrytecky a uboze lhal? Chtěl bych říct, že jsem překvapen, ale ne no 😀
Ať si kdokoliv podporuje, koho chce, je to každého právo. Nicméně lhát takhle bývalý vlastník Twitteru Jack Dorsey, a zatím takto viditelně podporovat jednu stranu i za pomoci šíření i těch nejodpornějších lží, konspirací a AI fejků milionům svých sledovatelů z pozice majitele sítě? By se fašouni, evangelíci a zbytek nejen amerických dezolé uvztekali a přes ty potoky slz pramenící z jejich komplexu věčné oběti útlaku by se už nešlo ani brodit… Holt ale co je jejich protistraně zakázáno, je jim samotným povoleno. Který stát, ke kterému mají oni, Musk, i Trump stále blíž a blíž, mi to jen připomíná 😀
Nelhal, tvrdil že finančne nepodporuje žádného z kandidátů, což je pravda protože peníze posílal do BAF. je potřeba pracovat s textem...
Naopak, z SUV nebo pickupu je daleko lepší rozhled, než ze standardního auta. Nevidím jen metr před kapotu, to je ale nepodstatné. Americká auta mají vysoké kapoty s chladičem odjakživa,ne od roku 2019. Podstatné je rovněž vysvětlovat chodcům, že k přejití přechodu nepotřebují koukat do mobilu. Rovněž pecky v uších jim moc nepomohou přijíždějící auto slyšet. Jsou totiž účastníci silničního provozu a mají ale jiná pravidla. Gumové přední části budou asi realitou...😁
A pak se někdo diví, že lidi nelitují "nevinných" obětí mezi "obyvateli" Gazy... Bohužel, doktrína je taková, že při boji s teroristy se na vedlejší oběti nehledí... Jen sebevrah by tedy zůstával v místě, kde probíhá masivní protiteroristická operace... Sebevrah, nebo terorista, nebo někdo, kdo s nimi spolupracuje...
Ale ti lidé tam zůstávají hlavně proto že nemají kam jít.
Trump je člověk s neuvěřitelně křehkým a přebujelým egem, stačí mu trochu pochlebovat, a je váš! Proto se také obklopuje pouze loajálními lidmi. Putin i Kim si ho dobře povodili, ve své tuposti a zaslepenosti si to bohužel není schopen uvědomit. Takového lídra západního světa by snad nechtěli ani ti naši dezoláti...
Kolikrát jste se s Trumpem osobně setkal a kolikrát jste sním hovořil že ho tak dobře znáte? :D
Jako nevím jestli to je záměr, ale mnoho diskutujících tvrdí, že lodě a letadla produkují daleko více emisí než celá automobilová doprava. To opravdu myslíte vážně? Vážně si myslíte, že 1,5 miliardy aut bude mít emise nižší než letadla a lodě? Takže jenom poprosím zkuste si ty věci dát trošku do reality. 75% emisí tvoří pochopitelně automobilová doprava, nákladní auta a autobusy včetně v rámci sektoru dopravy.
Pokud e bavíme jen o EU tak doprava má na celkových emisích podíl 28,5%, z toho silniční doprava má 20,5%, lodní doprava 4%, letecká 3,8%. Bavíme se ale pouze o EU.
Ale trend je celkem jasný:
Do roku 2019 emise skleníkových plynů z mezinárodní letecké dopravy vzrostly o 146 % a u lodní dopravy o 34 % v porovnání s hodnotami z roku 1990. Jedná se o nejrychlejší růst v celém odvětví dopravy a je to zároveň jediné odvětví, v němž emise od roku 1990 rostou.
A pokud to rozpočítáte na hlavu za kilometr tak letadla vyhrávají.
"Jeden cestující během krátkého letu (do 463 km) po Evropě vyprodukuje celkem 257 g CO2 na jeden kilometr. V případě letů nad 463 km je to cca 148g/km. Podle jedné německé studie je ekologická stopa, zanechaná jedním cestujícím v důsledku dálkového letu, stejná jako znečištění, které způsobí motorista za 2 měsíce."
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
🤮 Estébáček Andrej Babiš takhle kope, poněvadž si myslí, že bude někdy premiér 😂 No nebude 👍
6 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Obávám se, že má premiérský post skoro jistý.
1 odpověď