Včera jsem díky Slávii vyhrál nějaké peníze. Dnes je vsadím na americké volby. Když natipuji dobře, vyhraji znovu. Když natipuji špatně, budu na nule. Přesto neprodělám.
U velké většiny těch, kteří vsází s určitou pravidelností je to vlastně ve výsledku podobné jako s těmi, co hrají automaty. I když i občas vyhrají, tak s dlouhodobého hlediska dotají, a čím déle hrají, tím více dotují.
Priznam se ze ve volbe prezidenta mam jasno.
Jenze na volebnim lisku je take Senat, Kongress a okresni urednici, soudci a jine body. A tam musi clovek postudovat, protoze to se muze cloveka tykat stejne jako volba prezidenta.
Hlavní kandidáti na nadcházejícího prezidenta USA ukazují zoufalost této velké země s téměř 340 milióny obyvatel. V mých očích je to dokonce větší bída než dva kandidáti na prezidenta, kteří se dostali do druhého kola volby prezidenta ČR v roce 2023, myšleno k vzhledem k počtu obyvatel.
Nezlobte se, ale vy tu opravdu působíte jako pitomec. Vy byste dovedl, vy jste schopný, vy jste normální, ale spíše sebestředný trouba. Lidí, kteří používají auto způsobem, že ho dovedou nastartovat, řídit a následně zastavit, bez větších znalostí, je většina. natož aby si vyměnili kolo. Někdo vůbec netuší kde má motor. Já mám Mercedes a tam nejde víko motoru ani otevřít, kapalinu do ostřikovače dolévám z boku. Zkrátka spotřební zboží, přibližovadlo, něco jako počítač. On-off. Jste trošku zastydnul v dobách socialismu s žigulíkem, ne ?
"Nezlobte se,..."
...
Já se nezlobím, proč? K vůli neznámé osobě, která mě nazývá troubou, pitomcem, na základě toho co jsem napsal, když jak to tak vypadá, ani dostatečně neporozuměla, o co mi vlastně šlo a jde?
...
"Lidí, kteří používají auto způsobem, že ho dovedou nastartovat, řídit a následně zastavit, bez větších znalostí, je většina. natož aby si vyměnili kolo."
...
To máte možná pravdu. Ale kdybyste přeci jenom podle mě trochu víc přemýšlela, pak byste možná i pochopila, proč mě tady něco tak zajímá. I kdyby ten houbař/ne houbař neměl být schopen si ten defekt sám vyřešit, a i kdyby ani neměl prostředky k tomu, aby si defekt sám opravil, čili neměl rezervu, opravnou sadu, a měl to zajištěno přes asistenční službu, tak je stále k zamyšlení, není zodpovězeno to, že místo toho, aby se to vyřešilo co nejrychleji, a to i například přes tu asistenční službu, a ta by to údajně podle někoho měla umět zvládnout do hodiny od zavolání, na celém území ČR, tak se dotyčný rozhodl auto raději opustit, a vrátit se k němu s asistenční službou až na druhý den. Rozumíte mi, o co mi vlastně opravdu jde? Je mi v zásadě šuma fuk, že jsou řidiči, kteří si ani nekontrolují hladinu oleje v motoru, a kteří ani neví, kam se ten olej dolívá, kteří si neumí ani vyměnit stěrače apod. Mě zajímá především to, proč to ten člověk, lhostejno kdo to byl, a co uměl, neuměl, nevyřešil/nechtěl vyřešit tak, aby tam to auto nemuselo být přes noc do druhého dne. A jestli mi ani teď nerozumíte, tak už na mě raději nereagujte.
Bohužel hodně lidí udělalo přesně to co by udělal snad každý .Naskakali do aut a snažili se ujet do hor ,odkud se na ně řítila povodňová apokalypsa.V tu chvíli už nebylo úniku ,protoze voda se řítila ze všech směrů a z auta se stala past.
Nevím jestli je to skutečně tak, ale někde jsem četl, že spousta lidí nasedli do aut a odjížděli právě proto, aby zachránili auta. To pak v inkriminovanou dobu vedlo k tomu, že se někde ucpali silnice, a že většina obětí byla právě v těch autech. Čili k vůli snaze zachránit konkrétní majetek, v tomto případě auta, byl počet obětí nebývale velký. Samozřejmě kdyby nebyla taková průtrž mračen nebyla by tam ani povodeň, ale když už věřím tomu, že skutečně přijde povodeň, nebo již dokonce vidím, že přichází, tak je podle mě prioritou ochránit život, a nikoliv například auto. Možná tedy mnoho lidí přišlo o život proto, protože svůj život z hlouposti dali všanc.
Asistenční služba by dorazila do hodiny, ale on si ji nezavolal. Otázkou je proč? Buď by mu pneu zalepili, nebo by auto naložili a odvezli do servisu.
Ano, ta otázka proč, tady pořád je. Proč tam to auto raději i přes noc nechal, aby k němu přijel až na druhý den. Majitele auta z ničeho neviním, jen mě prostě zajímají nějaké nezodpovězené věci kolem toho, aby mi to celé nějak smysluplně zapadalo.
Nemáte pravdu pane ! Není povinná výbava v případě, že je k vozidlu sjednána nepřetržitá asistenční služba zajišťující opravu pneumatiky na celém území České republiky. Zároveň není povinné ani v případě, že je vozidlo opatřeno pneumatikami zvláštní kontrukce umožňující nouzové dojetí po defektu (tzv. run-flat pneumatiky)
O těch pneu zvláštní konstrukce jsem to věděl. Co jsem ale nevěděl, ale už vím, že stačí klidně i ta zmíněná asistenční služba. Tak už jsem zase o něco chytřejší. Ale stejně, asistenční služba, která přijede k autu s defektem jednoho kola až na druhý den, to tedy v mých očích rozhodně není kdoví jaká "výhra". 😄
Bez rezervy ? Drtivá většina nových vozů, Tesly všechny, nemají ani dojezdové kolo. A kompresor s lepící tekutinou, pokud si to nezkusíte dopředu nanečisto, si zkrátka potmě neporadíte. Pokud to byl člověk starší člověk, mohl být unavený, mohl třeba špatně došlápnout, bylo mu špatně nebo to prostě byl ajťák, právník, lékař, žena atd., kteří si s manuální práci neporadí, tak to logicky neřešil. Už těch pitomých žvástů tady prosím nechejte. Jestli vy jste etalon "normálního" řidiče, tak potěš koště.
A Vy si napřed normálně přečtěte článek, abyste nemusel hloupě spekulovat o tom, že to mohl být třeba i starší člověk. No nebyl, pokud tedy pro vás "osmatřicetiletý majitel vozu" není starší člověk. Takže nebyl starší, a byl to majitel, nikoliv majitelka, takže nikoliv třeba žena. Když už mi tu píšete, abych nechal pitomých žvástů, tak přitom sám pitomě nežvaňte, působí to směšně. A že s lepící tekutinou si po tmě neporadím, to si nechte pro jiné. Na takovou věc mi stačí si přisvítit třeba mobilem, podobně jako by mi to stačilo k tomu, si nahustit kolo pumpičkou, a ještě podobně jako by mi to stačilo k tomu, abych si po tmě vyměnil kolo. A za normálního, a normálně schopného řidiče se tedy bez zbytečné skromnosti považuji. A potěš koště spíše s řidiči a majiteli vozidel, podobným tomu v tom článku. A kdo ví jak je to v tomto ohledu s vámi.
zbytečně spekulujete majitel Tesly nemusí umět nebo si poradit z píchlou pneumatikou klidně to může být např. neurochirurg a nemůže si dovolit jakékoliv zraněni na rukách apod. proto má sjednanou asistenční službu zajišťující opravu pneumatiky
Ale jó, mohl mít sjednanou asistenční službu. Pak tedy tato asistenční služba přijela k případu poměrně pozdě. A to nemyslím ani tak proto, protože auto někdo poškodil. Já mít defekt na autě, například na podobném místě, jako ten o němž je ten článek, nebo třeba někde na dálnici, nebo na spoustě jiných míst, tak bych rozhodně nechtěl auto opustit s tím, že se k němu s asistenční službou vrátím na druhý den. Takovou asistenční službu bych bral jako nedostatečnou. A za dostatečnou bych bral teprve takovou, která by mi problém vyřešila podstatně rychleji, čili za ne o mnoho delší čas, než za jaký bych si ten problém vyřešil svépomoci, pokud bych měl předepsanou výbavu k tomu. A zdůrazňuji, nejde mi jen o to, aby mi během času, kdy bych u vozidla půl dne, nebo i déle nebyl, někdo auto nepoškodil, ale jde přece i o to, aby vozidlo případně nestálo, kde by nemělo. Nebo abych mohl dojet někam, kam potřebuji být v nějaký čas, atd. Takže asistenční službu, jakou možná má majitel vozidla z článku, bych rozhodně nepovažoval za dostatečnou náhradu zmíněné povinné výbavy k řešení defektu kola, i když je to v souladu se silničním zákonem.
Teď už rezerva ani sada na lepení být nemusí. Stačí asistence.
Ok, to jsem nevěděl. Pokud to byl tento případ, pak by to mohlo vysvětlit to, co mě zde zajímalo. Ale stejně, asistenční služba jak to tak vypadá, to z nějakého důvodu nevyřešila bezprostředně, ale až na druhý den. A právě to poskytlo prostor/čas/příležitost k tomu, že se pak někdo rozhodl ten vůz poškodit. Pokud by tedy provozovatel auta byl schopen si defekt vyřešit "bezprostředně", pak by pravděpodobně ani nedošlo k úmyslnému poškození toho vozu někým. Stejně tak by k tomu nedošlo, kdyby asistenční služba ten problém vyřešila tak rychle, aby provozovatel auta neměl potřebu auto opustit, jenže ani to se nestalo. Taková asistenční služba na výměnu nebo opravu poškozené pneumatiky po celém území ČR zdá se mi poněkud pokulhávající za tím, když si někdo sebou vozí náhradní kolo, nebo má jinak vybavené auto něčím, co mu pomůže v podstatě bezprostředně vyřešit defekt jedno kola aspoň tak, že pak může dojet tam, kam je potřeba. Ale je-li to ve shodě se silničním zákonem, pak už je to na vůli každého provozovatele vozidla, co si pro sebe v tomto ohledu zvolí.
Samozřejmě, že porušil zákon. Pokud teda není majitelem toho lesa, nebo od něj neměl vystavené povolení. O čemž si troufám pochybovat. Možná právě proto dopadl tak, jak dopadl.
Lesní zákon §20 (1) V lesích je zakázáno g) jezdit a stát s motorovými vozidly
Jestli to hlásil policii, tak měl hned vyfasovat pokutu 5000 kč.
Možná ten zákon porušil, ale možná taky ne. Krom těch výjimek co jste zmínil, může být ještě ta eventualita, že se pohyboval po takovém pozemku, který není určený k plnění funkce lesa. A to klidně může být i nezpevněná lesní cesta, která je ovšem širší jak 4 metry, a samozřejmě pokud tam značkou není vyznačen zákaz vjezdu.
To že si s tím defektem neporadil, na tom není nic špatného.
Nevím jestli vyloženě špatného, ale třeba ani ne dobrého. Možná udělal něco blbě. Možná, že neměl auto vybaveno v souladu s předpisy, a tak si nedokázal poradit s defektem kola. Možná. Nechci se tu ale stále opakovat, že mě pouze zajímá, co v článku nebylo uvedeno a sice, proč si s tím defektem neporadil na místě.
Propíchnutá bočnice pneumatiky je neopravitelná, dokonce ani v servisu. A lepící sady jsou na běžné defekty v dezenu, lepící emulze se nastříká do pneu, pneu se kompresorem nafoukne a hned se vůz musí vydat na cestu aby se odstředivou silou emulze rozlila po obvodu pneumatiky a zalepila díru. Pokud je ale díra příliš velká - nožem, tak pneu nenafouknete a pokud je díra v bočnici, tak ji emulze nezalepí, protože odstředivá síla tlačí emulzi směrem pod dezen, z bočnice je tlačena pryč.
Jenže v článku není nic konkrétního o tom, jak moc a jak přesně bylo kolo poškozeno. Je zde suše uvedeno jen to, že si kolo "zřejmě propíchl, a že bylo prázdné."
Normální člověk by řešil toho vandala, na tom že ten řidič si s tím defektem neporadil není nic špatného.
"na tom že ten řidič si s tím defektem neporadil není nic špatného."
...
No, záleží na tom, co vlastně míníte tím špatným. A řidič přece nemusel vyloženě udělat něco špatného, ale třeba jen neudělal něco, co udělat mohl nebo měl, aby pak to auto nestálo v lese do druhého dne. A tak mě prostě zajímá, jaký byl vlastně skutečný důvod toho, že si ten majitel auta s defektem neporadil na místě.
Vaše znalosti povinné výbavy jsou nulové. Už nějaký čas vůbec rezervu nemusíte mít, taktéž nemusíte mít ani hever.
Dokažte mi, že mé znalosti povinné výbavy jsou nulové. Pokud nemáte rezervu, máte mít místo toho to, co už jsem napsal. Jde tedy o to, že řidič má mít vozidlo vybaveno tak, aby si mohl s defektem jednoho kola poradit, a nouzově alespoň někam dojet. Takže nevím, co mi tu chce nějaký básník říct.
Nejde o to že si s tím defektem neporadil,to není protiprávní ale o toho vandala který se protiprávně zachoval.
Já tu přece netvrdím, že majitel auta udělal něco protiprávního, nebo podle Vás ano? Já jsem se pouze zamýšlel nad tím, proč si s tím defektem majitel auta neuměl, nechtěl, nevím, poradit sám na místě. V článku je to napsáno tak, že když se vrátil z houbaření k autu, a zjistil, že má prázdné levé přední kolo, tak se prostě jen sbalil a odešel pryč. Aby se tam vrátil až druhý den s asistenční službou. A pokud to udělal právě tak jak to vyznívá z toho článku, tak je to v mém pohledu netypický způsob jednání. Pokud ten řidič nebyl nějaký invalida, nebo prostě jinak nemohoucí, tak přece to asi první, co by měl chtít je, tu věc vyřešit neprodleně na místě. Nejednalo se přece o závadu, se kterou si běžně řidič na místě neumí poradit, ale naopak o takový problém, se kterým by si většina normálně schopných lidí poradit měla.
26
Sledujících
0
Sleduje
26
Sledujících
0
Sleduje
Já sice nevím kdo z těch dvou se stane příštím prezidentem USA, co si ale troufnu říct že vím je to, že ani jeden z nich nebude výhrou pro USA. Asi podobně, jako není výhrou pro ČR, když má za prezidenta Pavla, a výhrou by nebylo ani to, kdyby jim místo něj byl Babiš. Když volby nenabízí dobrou volbu, je to smutné, a je to zoufalost.
1 odpověď