jasných důkazů je tam hned několik, Praha1, kde mají dojem že jsou středem vesmíru a každá cena jim projde-tudíž nejedou na výtoč, další je to že je to orientované na cizince, takže jednou přijde, dá si jedno a půjde, těch 150 ho nezabije, to toriž není fialová drahota, ale vych*anost a nenažranost prodávajícího, asi jako když Janek Rubeš točil dvojí cenu pražské šunky.
je jedno jestli byl nebo nebyl, když někdo napíše bureš, ostatní chápou o kom mluví. Víc není důležité. Roky dohadů jestli byl nebyl, jestli má konta tam a tam, jestli nechal syna unést, jestli pandora atd atd. Jako když vám na pracovišti začnou říkat makačka protože moc pracujete, tak jemu říkají bureš oč jde?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
kdyz firma neprosperuje nebo nekdo nevydelava kolik potrebuje, vetsinou to zavre a jde delat neco jineho, proc to neudelate taky? Nebo si to zakodujte a at si vas plati jen ten kdo o vas stoji, "ze nebudete mit ani na slanou vodu?" to vsichni vedi . Mozna by bylo lepsi tenhle nenazraneh moloch zavrit.
1 odpověď