Levicová ODS razí Green Deal. Podepsala Fitfor55, kde se zavázala zavést Emisní povolenky, který zdražej pohonny hmoty o 2-3kč...tím pádem zdraží v důsledku vše, veškeré zboží.. A cena emisních povolenek poroste, jako tech u průmyslu. Nejdrív staly 5euro, ted 85-100eur...A ta ceny poroste, protože tím dokumentem se tato vláda zavázala počet emisních povolenek postupně snižovat! Německý thinktank odhaduje růst paliva o 10-12kč bez dph...co to udělá s cenou zboží asi tušíme všichni. Jak řekla Von den Leyen - kterou ODS a koalice volila v EU parlamentu, že " Emise mají být tak drahé, aby si je občané nemohli dovolit, že je potřeba společnost převychovat" !
Kecy, že GD podepsal Babiš jsou liché. V době jeho podpisu tam Emisní povolenky nebyli implementovány, tož až pozdeji, za našeho předsednictví v EU parlamentu. V tu dobu tu již vládla ODS + koalice....A emisní povolenky a jejich snižující se počet podepsala tato vláda, právě tím Ff55.
Co se poté stane s vývozem zboží celé EU težko odhadnout, ročně to je 200-300miliard eur. Težko říct, zda světové trhy budou akceptovat narust cen, nebo si najdou jiné dodavatele. Čínu.
Každopádně se zdražením se počítá, proto se v celé EU i tady v ČR vlády zavázaly zřídit fondy pro občany, kteří se propadnou do tzv.Energetické a dopravní chudoby. Odhaduje se, že všichni zchudneme cca o 20%. Ale cirka až 25% populace EU se právě propadne do chudoby. Toto je taky ukotveno v dokumentu Fit fot 55, který tato vláda podepsala...poslední odstavec se tomu přímo věnuje, zřízením fondu pro chudé.
Takže za mě 🙂 Hranatost
Přesně popsáno, - takže rovněž hranatost !!
Škoda, že Motoristé ve středních Čechách nekandiduji v krajských volbách. Můj hlas by dostali. Přísaha mi "nesedi", zbytečně se zasazuje za PCR. U PCR je přitom třeba cca 40% příslušníků propustit, a sbor radikálně zreorganizovat a úřednické činnosti nechat na civilistech. Přísahu NE, Motoristy ANO.
Grippeny ktere mame budou v době kdy maji dorazit F35, doslova 30 let stary oletany krap ktery uz Svedsko ve verzi C/D kterou mame nehodla dale modernizovat.
Jasne rekli ze posledni update co prijde je posledni a kdo chce pokracovat musi si koupit verzi E/F s tim ze pronajem uz nabizet nebudou.
Grippen C/D naseho letectva si budeme nechavat po zbytek zivotnosti. Co chcete delat pak?
No koupit Gripeny E/F. Hned, jak budou...a ne čekat na dodávku F35.
Tak buď můžeme platit za svoji armádu nebo za cizí, je otázka co si člověk vybere jestli bude žít svobodně, nebo bude otročit tomu co zrovna bude mít chuť si z nás udělat svoje rejdiště. Bohužel svět je dneska takový jaký je a ten co překoval meče na pluhy slouží tomu co to neudělal a není žádné ale......... Rozpočet by na to stačil, ale u nás se bohužel jaksi ztrácejí a odklánějí peníze.........
A kecy že nám stačí 14 Gripenů jsou krapet liché. Původně se počítalo s 36 letadly, kvůli povodním se redukovalo na 24 a nakonec se pronajalo 14, ale co lidi neví a jistá strana neříká, tak těch 14 letadel se dře doslova na dřeň aby byly splněny všechny požadavky (výcvik, ochrana vzdušného prostoru, popř. mise pro spojence). Takže jakékoliv hemzy že nám stačí 14 Gripenů jsou jen lži do vlastní kapsy a pro voliče.
Zcela souhlasím. Měli jsme nyní přikoupit aspoň dalších 12-14 Grilenu, s dodáním do 12/2024.
No je otázkou, jak to opravdu je. V únoru 2022 jsme ubytovali 15 matek s dětmi, vyridili školku, školu, pomohli s oblečením, nábytkem, nabídli práci + 3x denně stravu. Vše bezplatne, cca 40 km od Prahy, na vsi, práce v zemědělství. Do práce nenastoupila ani jedna, všechny hned sháněly dávky a podporu, a během cca 4 měsíců si všechny sehnaly městské byty v Praze (napr. najem bytu 4+1 v Ječná od Mestske casti Praha 2 za 7 tis měsíčně + el.a plyn). Každá chtěla "do Prahy". Pokud víme, 9 z 15 doposud nepracuje. Z čeho žiji? Nevím...
Kolem Benešova se budeme trtkat ještě 50 let. Trumberů co to tam blokují je nekonečně moc
Dostavbu D3 okolo Jiloveho a Kamenného Přivozu blokuje cca 15 chaluparu z Prahy. Jinak se všichni na D3 těší, neboť 1/3 je ucpana, nefunkční, nejde rozšířit a ničí Posázaví u Mrace, Poříčí nad Sázavou, Čerčan a Ctyrkol.
Bože, všemohoucí Bože, pomoz, ať už se konečně začne stavět i D3 mezi D0 okolo Jiloveho, Kamenného Privozu směrem na Marsovice - ať už konečně máme v Marsovicich sjezd z dálnice a dostaneme se do Prahy. 1/3 je pretizena, ucpana, nefunkční, a ničí Konopiště a především Posázaví v Mraci, Poříčí nad Sázavou, v Cercanrch a Ctyrkolech... Bože pomoz a odešli odpůrce dostavby D3 ve stabilizované variantě na kozí farmu v horách, bez auta a internetu... Chceme D3 !!!
Paradoxne ta dalnice se da do krajiny zakomponovat i dokonce lepe, nez ona zeleznice… planovany most na D3 pres Posazavi bude nakonec nadhernou dominantou a skvostem, ktery bude ve finale dokreslovat krasnou krajinu a bude symbolem symbiozy mezi onou cennou lokalitou a moderni dobou a potrebami… treba nasi vychodni sousede maji takovy skvost pres nadherne udoli nad Povazskou Bystricou… Pri pohledu shora je most velmi subtilni, ze strany je to skvost v obrovske vysce nad udolim a mestem…
Současná 1/3 vede rovněž Posázavím, a to v mnohem delším úseku než povede D3 - 1/3 lemuje řeku od Ctyrkol přes Čerčany až k románskému kostelu sv. Havla v Porici nad Sázavou, kde je navíc most přes Sázavou v žalostně stavu a není ho možno rozšířit. Bože, ať už D3 a i okruh stojí. Prosím...
Ať se ti protestující blbečci jedou podívat třeba na Brenner - tam je dálnice v rozhodně hodnotnější krajině než jsou skaličky Drahanské a u Suchdola! Brouci a syslové se odstěhují trochu vedle, někdo zamáčkne slzu a Praha bude konečně průjezdnější! Kdyby tu byla diktatura, tak to stojí už 20 let a je klid.......
Jednu věc měli komunisté skvělou- umistenky. Proste jsi dostal papír, kde budeš žít a pracovat. Takže ekosilenci by dostali umistenku na kozí farmu, bez aura, na samotě v horách a okruh i D3 by byly dávno hotové. Škoda.
jj.jádro pudla je že městské části povolili výstavbu tam kde už od osmdesátých let byl plánován obchvat Prahy a nyní všichni ti kterých se to týká brečí a vztekají se at si jdou za tehdejšími politiky a developery a stěžují si jim....nemalý podíl má pravda stát ale daleko větší Praha
Když jsem v 90-tych letech sháněl pozemek na dům, na severu Prahy stal m2 o 80% min než na jihu Prahy. Koupil jsem jih, kousíček od budoucí D3 a jsem naštvaný, že ta D3 je několika ekosilenci blokovana a porad nestoji. Fuj. Ti, co koupili pozemek severně od Prahy, věděli, ze tam okruh bude. Proto koupili levně.
Což založit Spolek pro urychlení výstavby dopravného okruhu, nebo Spolek varující před odpůrci okruhu?
Pro zájemce z řad odpůrců budou organizovat okružní procházku ulicí V Holešovičkách, od mostu Barikádníků nahoru a od Liberecké dolů. Začátek každý všední den od 5:30
Nabízím bezplatné právní zastoupení Spolku pro dostavbu D3 a okruhu ve "stabilizovane" variantě. Dost bylo ekosilencu, tyto je třeba vysidlit do hor bez auta a internetu na kozí farmu...
Je s podivem, jak se ohledně Prahy vyjadřují lidé ze všech koutů země. Prahu nelze srovnávat s ostatními světovými městy, je specifická i když některými stavbami znehodnocená. O Praze nemůže rozhodovat někdo z "Horní-Dolní". Pražáci také nechodí k nim radit co mají a co ne dát do svých vesnic a na pole. Tak ať laskavě nechají metropoli těm, co zde žijí celý život a znají co lze a co nikoliv. Ve Švýcarsku také nezvou na radu lidi z New Yorku. Je třeba neprošpikovat naši zemi dálnicemi, nevybudovat z ní tranzitní prostor pro Evropu jako službu ostatním zemím, ale zachovat si tu jediečné krásy, to je to jediné co nám zbude pro nabídku světu.. Cpát sem průmysl, montovny a mrakodrapy je nesmyslné a lidé by si to neměli nechat líbit. A když někdo vystuduje nějaký obor a v praxi se více věnuje politice než tomu co vystudoval, tak by se neměl hrnout do vedení země.Také je nutné, aby metropoli spravoval někdo, kdo nemá deset dalších zájmů a zaměstnání. A ať už konečně doktoři léčí a nehrnou se stále do politiky na všech stupních správy země. Jejich studium stálo milióny a mají tedy své zemi a pbčanům co vracet.
95% Pražanů okruh dokončit chce. Tím bych diskusi uzavřel. Včera bylo pozdě, je třeba stavět i bez stavebního povolení, hned !!!
Zadlužovat budoucí generace investicemi do dálnic nyní, na konci automobilového věku, je od betonové lobby schválnost. Objem dopravy je třeba řešit inteligentně, městským mýtem. Stačí řádně zpoplatnit několik hodin denně, zejména průjezdy aut obsazených méně než třemi lidmi, a bude pro problémech s kapacitou. Pomohou i zvyšující se ceny paliv.
Honzo, on je v Bohnicích pro pacienty internet? Super. Ale jinak, přeji Ti brzké uzdravení...
3
Sledujících
4
Sleduje
3
Sledujících
4
Sleduje
Jak to uskuteční měli by jsme hlídat hranice
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Hranice by Česká vláda měla uzavřít okamžitě, včetně té zelené... Klidně si počkám na pasovou kontrolu v koloně, horší tak kolona než před Barrandovskym mostem nebude...