Tím pádem přestanu kupovat pivo v plechovkách a minerálky v plastu. Nebudu skladovat smrduté plechovky a nestlačený plast.
No vidíte a já třeba zase nekupuju nic v plechovkách právě proto, že je nemám kam vyhodit - protože hliník do směsi prostě dávat nehodlám a s pár plechovkama do sběráku se mi taky běhat nechce.
Pokud by byla možnost je vrátit v obchodě (stejně jako lahve), tak s tím nemám žádný problém, protože na ten nákup jdu stejně každý den, takže vzít s sebou tři plechovky a dvě petky pro mě není žádný problém.
A zase ten "přepravce"...
Takže si to zopakujme. Přepravce je ten, kdo nakládá nebo vykládá zboží (případně jej podává k přepravě, či přijímá). V nákladní dopravě se tedy jedná o odesílatele, či příjemce zásilky, v osobní dopravě je to přímo cestující (sám se naloží a vyloží).
Naproti tomu dopravce je ten, který poskytuje službu - v daném případě tedy ty aerolinie.
Takže ne, "dopravce" a "přepravce" nejsou synonyma.
Nevím, jestli se mi to jenom zdá, ale já mám pocit, že autem z Moravy do Čech to vyjde levněji než tím vlakem. A to ještě chvíli jezdím pak po městě, nespotřebuji všechen benzín.
To se vám samozřejmě zdá, protože do ceny za přepravu autem počítáte pouze benzín, ale už nezapočítáte veškeré další náklady od koupě auta přes jeho údržbu, až po třeba nákup dálniční známky a zaplacení parkovného.
Potom by to totiž najednou byly úplně jiné cifry.
Že je ten stroj posuzován jako motorové vozidlo na které se vztahuje zákaz řízení, ale zákon uvádí tohle vozidlo jako to, na které se zákony o vozidlech nevztahují. Podle rozhodnutí soudů z poslední doby, nejenom tenhle příklad, vám teda například nemůžou vzít papíry za jízdu na kole pod vlivem. Protože kolo ani elektro nemá s držitelem řidičského průkazu nic společného? Řidičský průkaz slouží za nějakým účelem. Řidičský průkaz se vztahuje na nějaké zákony a na nějaké jasně dané vozidla a proto si nemyslím, že alternativní řešení v mezích zákona, by mělo být rozhodnuto ve prospěch zákonů na které se nevztahuje.
Však ano - za jízdu na kole pod vlivem vám řidičák opravdu vzít nemohou.
no jak je vidět, neřeší a nekontroluje ani strojmistr,ani cvičnej.Jó za měj h mladejch let jsme dejchali často a nikdo si nic nedovolil.Teď máme jak říká Bolek ve filmu ,,máme demograciju,,
Ale jistě, že se kontroluje, ale samozřejmě 100% nastupů za den...
Notabene za vašich mladých let, kdy si to "nikdo nedovolil", tak se stávaly takové příhody, jako třeba Panonnia v Bratislavě, kde se zlískal fíra i s topičem takovým způsobem, až z toho usnuli a rychlík tam z tunelu vjel do třicítkových vexlí stovkou.... Výsledek jistě znáte.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Tak pokud jste jezdil jako strojvedoucí, pak určitě víte, k čemu slouží rozkaz Op a že tu bílou vám rozbliká klidně i do díry 😉. Jinak samozřejmě těch událostí víc - krom profláklé Stéblové, Říkonína nebo Bratislavy můžeme vzpomenout na Nové Kopisty (na sklonku 89) nebo těsně porevoluční Spálov... Prostě těch průšvihů za dob ČSD bylo mraky a bohužel umíralo se ve velkém.
To máte pravdu.Ale i tak je jasné jak to bylo myšleno.Že jsou poslední dobou na železnici pořád nějaké nehody 😉
To se vám jen zdá, protože jsou více medializované. Dříve se spousta věcí dala ututlat a do novin se dostaly jen ty největší prů....švihy, kde umírali lidé, kdežto dnes se dozvíte pomalu o každém projetém návěstidle, i když se nic nestane.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tam kde není kontejner speciálně určený pro plechovky,se tyto mají ukládat do žlutého.Evidentně víš o odpadovém hospodářství a třídění kulové a pouze tu kvandáš nesmysly
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ano, to jsem taky někde četl, ale na druhou stranu, každá obec má svoje pravidla. U nás třeba šedivé kontejnery někde jsou, ale já vím asi o dvou po celém městě a oba víceméně mimo mé obvyklé trasy. Takže co - platí, že do žlutých nebo běžet k šedivému?
1 odpověď