Auto je hybrid. Což má své výhody, ale i úskalí. Na dálnici 150? Tady by člověk měl volit naftu. Ano, uvnitř to není high-tech technology. Ale holota to taky není. Mě osobně to stačí. Kvalita a zpracování je špičkové. Cena je celkem nízká, když člověk mrkne kolik stojí bmw, MB,Volvo nebo touareg v podobné výbavě. Konkurence dokáže nabízet víc, to sice ano. Co ale nedokáže je spolehlivost. Tyto auto funguji i při nájezdu 300 tisíc. O tom si může audi, vw a další nechat zdát. Není to dokonalé auto pro všechny. I toyota land cruiser je řidičsky špatné auto, které uvnitř vypadá jak 100 let za opicemi. A přitom se prodává po celém světě a jsou lidé, kteří si ho nemohou vynachválit. Podobně jako u Lexusu. Někdo chce to, druhý ono. Já mám průměrnou spotřebu 8,7l za dobu nájezdu 170 tisíc. Auto šlape stále dobře a dlouho bude. Každý máme jiné priority.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nerad pomlouvám jiná auta. Protože 100 lidí 100 chutí. Ale u nás v práci jeden byl a zadřeno na klice. A Vedle ve firme co měli tak se jich všichni zbavili. Pořád v servisu. Od auta za tyhle peníze čekáte víc. Ale jinak jízda (když jezdí) je super o tom žádná. Super vybavené luxusní ale bohužel se špatnou spolehlivosti. Pokud nemáte štěstí na kus co vydrží. Viz nový defender. Velmi schopné auto v terénu. Ale aby mě u auta po 20 000 začal vrzat interiér? Ne díky.