Tak to jsem zvědavý, pokud nastane to co píšete budeme vše řešit. Nebojte o naší Tesle Y určitě ještě uslyšíte. Zatím se nám provoz EV KIA e-Niro vyplatil značně a to proti souběžně provozované Škodě Octavia III TDI.
Tady si můžete počíst jaký šrot jste si koupili. Zapomeňte na to že to auto vydrží 8 let. Bude se to střídat jak ruličky na WC- to je EKO 😀
Nedávno mi to dali v práci místo Škodovky, která byla lepší, v Hyundai se zatím pořád mají co učit. Jediné co jsem si všiml, tak je I30 na poklep karosářsky bytelnější než Škodovka. To je tak vše, sedačky úzký, pás se tam pořád seká do navijáku, dost mizerná převodovka, prostě dam semtam nejde dát kvalt 😀 Tady bude muset hyundai ještě zabrat. Domu nebrat !!!
Na co to kritici EU svedou teď. Jak se ukazuje Čína v elektromobilitě slepou cestu nevidí. Přes věčné dohady odpůrců a neochotě automobilek investovat nám nejenže neujel vlak, my jsme si stoupli i na špatné nádraží. Ty stanice nejenže budou sloužit jako výměné, ale budou fungovat i jako stabilizační prvek sítě. Takže pro majitele dvojí zisk. Jsem zvědavý jak to bude komentovat Turek.
Jo, jen vám uniklo že to má zachránit planetu. S tolika bateriemi “navíc” to půjde težko. Možná to ještě víc vyšperkuje Číně kasičku, ale co s tolika bateriemi bude planeta dělat??? Prosím o jasnou a duchapřítomnou (nedebi*ní) odpověď…
Tak když se zeptají žáků sedmé třídy, to je jako házet hrách o zeď 😀 Život je naučí, Němci z Německa zdrhaj, kdo na to má. Anglie, možná bezpečnější než Německo, ale taky všude samá alibaba… A USA? Pokud rodiče mají přijmy v řádu několika mil./rok, možná univerzitu v Bostonu utáhnou, pokud ne- je to jenom mladistvý sen…
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kdyby snad měl být po 20.1. konec války na Ukrajině, tak je v záloze nový virus ☹️