Dřív byla v Česku tradice že se o Vánocích koukalo na pohádky a peklo cukroví a teď bude prostě tradice že si blázni vezmou zbraň a půjdou o Vánocích na fakultu 🙄
Kdyby se o tom nepsalo tak nikdo nikam nechodí... Minulý týden vyšel článek jak policie zatkla X lidí, kteří chtěli se zbraní něco spáchat... To je článek který křičí "Vidíš to když to uděláš nebudeš sám" !!! Myslím si, že z psychologického hlediska a na to by PČR měla myslet nejvíc může být dokonce takový článek spouštěč pro zmateného a čehokoliv schopného jedince, kterému schází to pomyslné postrčení - a když se dočte, že není sám ale je jich víc, tak mu to dodá odvahu a on to fakt udělá. Za takový článek by měl být novináři odebrán průkaz a policista co to pustil suspendován......třikrát myslet než jednou něco napsat v těchto případech...... A to, že policie něco koná vědí hlavně TI co to vědět mají a mohou obecně veřejnost uklidnit, že je vše pod kontrolou.
No, tramvajáci tradičně nerespektují nic, to bude tím, že se jich policie asi netýká 🙁, nebo jak si to vysvětlit. Na Palmovce si dokonce fyzicky vynucují přednost z boční (vedlejší) ulice.
A co se týká nesmyslných úprav, je to tedy po celé Praze. Blbé je, že to stálo prachy a případná náprava bude stát další ...zase naše ...prachy. A co s tím hergot můžeme dělat?
No smutné je, že je jedno koho zvolíte protože ty dvě agentury jsou nezměnitelné a teď mě napadá jestli to není náhodou podvod když ty agentury dostávají zakázky v řádech milionů bez výběrového řízení!!!!! To je sousto pro ÚOHS......
Tento komentář byl smazán uživatelem.
VY neumíte číst ??? Marvanová nic nepodala - s Pospíšilem, který nakonec dostal jen strach to podala Pirátka Komrsková !!!!!! Která navíc nehlasovala což je taky divné protože ten kdo je přítomen by měl hlasovat pro - proti - zdržel se, žádná další možnost by být neměla. Protože hlasování aspoň podle toho co se všude píše je vlastně v pracovní náplni každého poslance, senátora, radního zastupitele atd..... A když je přítomen ale nehlasuje tak nepracuje a nemusí tam být...
Nějak mě tam schází to jednání o tom PROČ je ta cena dvojnásobná ??? Nějaké řeči o podlahové ploše jsou fikce.... Jedna věc je chtít tam něco postavit a druhá co se tam DÁ postavit a co schválí stavební odbor. Všichni kdo tento návrh odsouhlasili by měli být vyšetřováni stran porušení správy řádného hospodáře protože to je BIANKO podepsaný šek na 650mil. a je jedno jestli to někdo vynesl nebo ne... navíc každý ví jak aukce probíhají a když po překročení určité částky a dvou dalších příhozech vidím, že přihazujeme pouze dva tak se na to vykašlu když vím kolik je odhadovaná cena. Přeci nikde nikdo neodsouhlasil, že se musí jít za každou cenu až na nejvyšší nabídku - nikde se to tam nepíše!!! Takže PČR by měla rozšířit prověřování všemi směry zda i toto podivné odsouhlasené usnesení neneslo znaky TČ..... Ona je Marvanová zase až teď chytrá ale při tom pro to zvedla ruku a ani nevěděla a nechtěla vědět proč to může stát dvakrát tolik !!!
Hlavní problém je ten, že STÁT se pořád ohlíží na to co lidé v dané lokalitě chtějí. Tj. když tam není odpor, dálnice se staví. Proto se např. ve velkém staví D3 od Budějovic k hranicím, ale od Tábora přes Střední Čechy k Praze nikoliv. Protože stát a jeho úředníci ví, že ten odpor místních je v každé lokalitě úplně jiný. O přehradě na Nové Heřminovi se mluvilo také, byl na to i projekt. Místní se rozhodli že to nechtějí, k tomu se přivařili i ekologové a proto se nic nepostavilo. Ale kdyby ten odpor nebyl, peníze by se našly, to víme oba.
--
Takže základem je si říct, že klíčová infrastruktura jako přehrady, dálnice, železnice a energetika mají prioritní zájem, slouží všem občanům a místní je blokovat nemohou. A na všechny tyto stavby může platit i vyvlastňování, když to nebude chtít někdo prodat. Jinak se nikdy nikam neposuneme. Protože každá stavba této klíčové infrastruktury v ČR má fenomén NIMBY. Jenže jedna dědina s 500 obyvateli nemůže blokovat zájem občanů Opavy, Krnova a Ostavy kde se bavíme o zájmu třeba 0.5mil obyvatel.
--
V nedávném rozhovoru to říkal i Mátl z ŘSD. Vlastně za každé vlády zatím nemáme problém s financema, vždycky se nakonec najdou a nikdy stavba se nezastavila srkz finance. Máme problém s blokováním staveb místními, ekology a různými sdruženími a na to potřebujeme zákony, které vliv těch spolků a místních omezí a vše pak poběží rychleji. Pak si ale lidi nesmí stěžovat, že jim vláda odebere nějaká práva, protože ano odebere jim nějaká práva, ale v zájmu celku...
No jo ale tohle je písnička stará minimálně pětadvacet let a politici jí pořád zpívají - tedy se jen vymlouvají proč to nejde místo aby se postarali o to ABY TO ŠLO !!! V PS se dějí různé roztodivné věci a přijímají se absurdní zákony a mění se zákony naprosto liše a bez důvodu ale zákony které je potřeba přijmout se nejen nepřijímají ale ani je nikdo nenavrhne !!! Takže pořád je to problém vlády a politiků koalice a je jedno čí je a kdo zrovna vládne. Infrastruktura a takovéto stavby širšího významu tedy ochrany, přírodní zdroj energie, zásobárna vody by měly mít prioritu. Na druhou stranu by takový projekt měl být vytvářen v souběhu např.s ochránci přírody protože nelze přírodu záměrně poškozovat jen kvůli přehradě, i ta se dá postavit tak aby škody byly co možná nejmenší.....
Navíc v kontextu výstavby různých obřích hal a staveb naprosto proti zájmům státu i veřejnosti je s podivem, že tam to prochází a takové stavby se staví i když to nikdo nechce - ale má to stavět stát a už je obří mediální problém, který zvyšuje cenu - ZÁMĚRNĚ ??? nebo je to náhoda.......
No, u nás na Žižkově nediskutovali, pokud vím a rovnou Koněvova / Hartigova předěláno. A Seifertova se chystá. Obě předělávky dohromady stojí desítky parkovacích míst, která ubydou, možná stovka. Někdo prostě vymyslí, že 100 aut bude stát asi na střeše domu, nebo nevím kde. Výsledek jsou desítky řidičů kteří stojí přes noc v křižovatce, protože jinde místo nenajdou. každý večer, znovu a znovu. A jednou za čas měšťáci přijedou, rozdají pokuty těm na které padne černý petr. Kdyby pokutovali denně a všechny, vyberou miliardu a lidé se snad konečně vzbouří.
Já vím asi deset let jsem tam pravidelně jezdil před i po. To stejné potkalo Nuselskou... Víte nejlepší na tom všem je, že zadání aspoň to zveřejněné vždy zní aby se zlepšila bezpečnost, přibyla zeleň a sjednotilo se parkování se zvýšením počtu míst. To bylo na Nuselské i plán Táborská a Na Veselí o opravdu nějaké dílčí úpravy udělali.....místa jsou pryč, zeleň je pryč ale vydlážděno naprosto k ničemu skoro všechno.....Křižovatku na Pražského povstání a Na paloučku zmrsili úplně neuvěřitelně a nevejdou se jim dvě tram za sebou a cumej do křižovatky protože tramvajaci neznají zak.o póz.komunikacich!!!!!
S tou tramvají do Zdib si nejsem jistý, to by bylo téma na diskusi.
1) chystají tam velké sídliště, poptávka asi bude
2) dá se to relativně snadno postavit, je to zaplánované a připravené místo na koleje
3) dobíjecí BUSy fajn, ale ty malé jsou malá přepravní kapacita a ty velké nesnáším, vlastně jsem rád, když na silnici vůbec nejsou, raději tramvaj, která má svůj pás.
4) tramvaj má výhodu, že můžete někam pokračovat bez přestupu, BUSem asi těžko, jak to tak vidím.
A s tím parkovacím domem jako součást modré zony to tady prosazuji dlouhodobě a vždycky narazím na někoho, kdo si to plete se soukromými garážemi. Bydlet nezvládáme v přízemních domech, nevešli bychom se na plochu Prahy. S parkováním je to stejné, také nemůžeme parkovat na ploše, ale musíme do patra. Část lidí používá auto jen na víkend a takto by ho měli pod střechou = velká výhoda. Určitě by ho tam dobrovolně odstavili a na ulici by vzniklo místo na krátkodobé potřeby.
Ještě k tomu IPR a CAMPu: ti lidé jsou bez zpětné vazby od normálních lidí, žijí svůj akademický sen a jejich zákazník je město, ne občan. Tak podle toho vypadá možná i zadání práce a určitě tomu odpovídá výsledek práce.
S IPR nemáte pravdu, například když se měla rekonstruovat Táborská tak se tu jednalo i s lidma a občané je malém hnali klackama..... Oni nemají žádný akademický sen.....blabolej nesmysly a nemají zjištěny základní údaje na dané lokalitě a nedokážou odpovídat na základní otázky.... vzdělaný člověk jde na schůzku připraven, tohle vypadá jako školáci....dostali du ten vypracovala máma s tátou o oni nevědí....to je osobní zkušenost.......
S tou tramvají do Zdib si nejsem jistý, to by bylo téma na diskusi.
1) chystají tam velké sídliště, poptávka asi bude
2) dá se to relativně snadno postavit, je to zaplánované a připravené místo na koleje
3) dobíjecí BUSy fajn, ale ty malé jsou malá přepravní kapacita a ty velké nesnáším, vlastně jsem rád, když na silnici vůbec nejsou, raději tramvaj, která má svůj pás.
4) tramvaj má výhodu, že můžete někam pokračovat bez přestupu, BUSem asi těžko, jak to tak vidím.
A s tím parkovacím domem jako součást modré zony to tady prosazuji dlouhodobě a vždycky narazím na někoho, kdo si to plete se soukromými garážemi. Bydlet nezvládáme v přízemních domech, nevešli bychom se na plochu Prahy. S parkováním je to stejné, také nemůžeme parkovat na ploše, ale musíme do patra. Část lidí používá auto jen na víkend a takto by ho měli pod střechou = velká výhoda. Určitě by ho tam dobrovolně odstavili a na ulici by vzniklo místo na krátkodobé potřeby.
Ještě k tomu IPR a CAMPu: ti lidé jsou bez zpětné vazby od normálních lidí, žijí svůj akademický sen a jejich zákazník je město, ne občan. Tak podle toho vypadá možná i zadání práce a určitě tomu odpovídá výsledek práce.
Je celkem jedno kdo co chystá protože ta kapacita dvou pruhů od Kobylis eaž po Kulaťák ve Zdibech je potřeba, díky busum zůstanou díky tramvajím přicházíte o místo nehledě na náklady stavby a dojezd. Tramvaj pouze na konečnou a bus pokračuje dál, dopravní přínos nesrovnatelný navíc s tram.se bccudeka muset přestupovat z ostatních busu. Komplikace a zase vyhozený prachy...
Jak to, že na firmy, které nesplnily parametry a dostaly podle NKÚ dotaci neoprávněně nepošle někdo z Pirátů kontrolu z Olafu když náš kontrolní mechanizmus nefunguje a klidně vyplácíme dotace podvodníkům dál ??? Takže se nám tu vyrojilo nespočet Čapích hnízd, které ovšem nikdo trestat nebude ??? Kdopak to je a komu ty firmy patří, že se to zase nezveřejní ??? Buď zveřejněte všechno tedy i ty co podvádějí a nebo nezveřejňujte nic.......a podle zákona kdo neoznámí trestný čin stává se spolupachatelem, takže NKÚ by měl jednat.
Přesně naproti tomu náměstí je Podolská vodárna a celá oblast je urbanisticky dost slušně využitá a náměstí vznikala většinou v místech kde se nedalo stavět z určitého důvodu a nebo to bylo místně nevhodné. Takže pozůstatky starší než II.sv.valka by tam být možná asi neměly....ale oni to zjistí podle rozpadu radioaktivního uhlíku 🤣🤣🤣
Třeba to na kterém se teď rozkládají USA. Zabrali ho původním obyvatelům.
Aha dějepis za 5.... USA zabralo nějaké území na kterém se rozkládá ??? Máte pravdu pouze v tom, že kontinent severní ameriku obývali pouze indiáni a přistěhovalci z Evropy jim to území začali zabírat. Takže kolonizování začalo v 16.století a probíhalo prakticky až do 19tého s tím že v roce 1776 byla vyhlášena nezávislost USA. Že se úplně stejně nenavážíte do Kanady vznik 1867 (Britové a Francouzi) ??? Nebo Mexiko které vzniklo 1821 a jsou to čistě Španělé oproti USA kde jsou národnosti celé Evropy......
Ještě zapomínáte na autory malůvek schované pod názvem CAMP. A jinak máte bohužel pravdu. Krnáčová, Hřib, a teď Hřib alespoň na dopravě, desetiletí zmaru, které se bude dlouho napravovat, pokud vůbec.Nejhorší na tom je právě to, že opravdu zelené myšlení bychom v tom městě potřebovali. Přesně ty nádrže, zvýšit průjezdnost, postavit parkovací domy a pak dostat auta z ulic ... probíhá jen tupá sabotáž IAD, nic jiného.
A všechny peníze do MHD a tam Dozimetr.
Děkuji, před nedávnem jsem tady dostal slušnou sodu za návrh, že by parkovací domy neměly být pouze na okrajích Prahy ale i uvnitř Prahy a že by se měly vyprázdnit a zpřehlednit některé lokality ... navíc selhává průjezd IZS a popelářů..... Prostě IPR jako někdo kdo dohlíží na urbanismus, který kráčí ruku v ruce se zelným bydlením a odpovídajícím životním prostředím na celé čáře selhal..... A MHD taky pokulhává - například schválená nová trať do Sedlece u Zdib je naprostá hovadina. V dnešní době kdy se ve velkém všude budují trasy pro dobíjecí busy je stavba tramvajové trati mimo hranice města Prahy vyhazování peněz kamnama........
Jsem Pražák a o tom ani nevím, čtu to poprvé teď tady. Kde se to ti lidé dozví? A hlavně ti mimopražští🤣🤣Ale když si představím co to obnáší, neee, naskakuje mi husina jak pupence. To by muselo být hodně do ouvej, abych se na něco takového vypravil.
Podle fotky to vypadá na výprodej LIDL řetězce, mám jejich apku a taky o ničem nevím 🤣🤣🤣🤦♂️ je fakt, že ty zprávy a novinky nečtu.....
Například na Žižkově ... zrušili odbočovací pruhy, zmenšili křižovatky. Tak by člověk řekl, že na tom místě udělají parčík. Je sice blbost, dělat parčík s lavičkami na rušné křižovatce, ale udělali ho, na lavičkách nikdo nesedí, OK. Co mně ale fascinuje jako poslední třešnička na dortu: ten parčík je téměř komplet vyasfaltovaný, plocha zeleně minimální. Takže ve výsledku ubyly odbočovací pruhy, vzrostly zácpy a čas řidičů strávený na křižovatce, zhoršilo se životní prostředí a nezvětšila se plocha zeleně. Fakt "zelené" myšlení.
Přesně vím kterou křižovatku myslíte ještě jste zapomněl na frekvenci semaforů, která je žalostná....kdo to seřizoval by potřeboval zvalchovat záda.....
A přesně u této křižovat si můžeme říct : "Jak tohle mohlo projít přes odbor životního prostředí" ????? A to nejen kvůli úbytku zeleně ale jaks právně píšete, díky zhoršené průjezdnosti na klimatické zhoršení kterému by nepomohla ani ta zeleň co tam schází...... A vsadím, se že tohle taky projektovalo IPR.... Prostě dokud tam nebude primátor, který se narodil v Praze nejlépe ještě v minulém století, a má k ní opravdu vztah tak se nic nezmění.....první změna zrušit IPR resp...vyházet ty neschopné antiarchitekty a opravdu se zasadit o nárůst zeleně.... To je pořád jak se otepluje ale zeleň ve městech ubývá, nádrže na dešťovou vodu se nedělají aby se dalo zalévat atd atd atd.....
Pan Dědek, řekl úžasnou pravdu, kterou si ovšem nechce připustit 99% podnikatelů, kteří si naivně myslí, že ONI jsou TI díky, kterým se firma má dobře a vydělává.... Naopak, každý majitel firmy by měl spíš fungovat jako takový správce a dohlížet na to aby Ti co mu ten zisk vydělávají mu vydělávali třeba i víc a toho docílí tak jak to dělá pan Dědek a to je správně motivovaným zaměstnancem. A co motivuje všechny lidi na světě - peníze a nic jiného než zase jen peníze...
Jinak je krásné poslouchat od podnikatelů nářky jak hrozně kapitalisticky se chovají ještě úspěšnější podnikatelé, kteří ovládají obrovské firmy a jak by to měli dělat tak aby se oni ti menší podnikatelé měli líp....... ale jak se začne mluvit o zaměstnancích tak je najednou situace úplně jiná a zaměstnanci nejsou pro podnikatele ten s kým by se chtěli o něčem bavit. Pan Dědek je zářný příklad toho, že zaměstnanci jsou pro něj hooooodně důležití. A nebudu řešit, že někdo je schopnej a někdo neschopnej.....to jsou jak podnikatelé tak i zaměstnanci.....
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Jak někdo může psát o něčem co nikdy neprožil že mu to neschází??? Jak může psát ty kraviny o emočních utrpenich...už to ukazuje na to, že není normální. Proč by měl každý kdo se s někým rozejde trpět?! Spousty lidí se dal stýkají, dokonce i když mají rodiny děti atak ....navíc tím že se rozcházím s někým kdo mi nevyhovuje tak jsem přeci šťastný a určitě netrpim!!!!! Po třicítce už je stejně stará .....😂😂😂🙈