Takže si to shrněme. 8 hodin prospí, 3 hodiny se věnuje svému zdraví a doktorům, 2 hodiny cvičí. Život ve stresu, aby vše proběhlo, jak je naplánováno. Místo toho, aby si dopřál, nač má chuť, tak polyká nechutné bobule a živí se "kořínky". Těch pět hodin denně, které promrhal nesmysly, mu zkrátí život o jeden rok za pět let. A to se vyplatí. Zemře ale mladistvého vzhledu, jako "Mike Džeksn". Pokud ho tedy z toho zdravého přístupu k žití rychleji netrefí šlak...🙂 Tohle bys fakt doma nechtěla.
Tak u nás pokuta 2500,-Kč, papíry na půl rok do čistírny. Ne proto, že naši chrániči by neměli smysl pro humor, ale protože MUSÍ dodržovat zákony. A pokud by jednali jako ti v USA, tak bych nechtěl být v jejich kůži, až by stáli na koberečku u nadřízeného. A věřte tomu, že s tímto vozítkem vyjet na silnici, tak čeští bonzáci žhaví linku na polici do ruda. Stačí vzpomenout na reakce, když se po pražském okruhu "proháněla" formule. Co na tom, že byla v 10x lepším stavu, než pětina aut, která mají platnou STK, ale jinak by patřila na šroťák. Co na tom, že ji řídil člověk, který je 10x menším nebezpečím, než devadesátiletý dědek, co sice volant ještě udrží, ale moč už ne...a reakce na nenadálou situaci půl minuty...🙂 Navíc, to UFO a ani formuli na cestě nepřehlédnete, takže každý, kdo jede okolo věnuje zvýšenou pozornost ať už tomu samohybu nebo těm okolo.
Problém není v kotli, ale jak a čím topíte. Ze své každodenní praxe mohu odpřísáhnout, že raději starý kotel, ve kterém topíte suchým dřívím a nedusíte ho, než moderní kotel na hnědé, či černé uhlí třetí a vyšší třídy. Navíc - kdo do dneška kašlal na pravidelné topenářské revize kotle (co tři roky), není nahlášený na odboru životního prostředí. Takže bude tvrdit, že doma kotel nemá a topí v krbových kamnech s vodním výměníkem. A voalá!!! Nemá povinnost cokoliv dokládat, mimo Zprávy o provedení čištění a kontroly. A do domu mu nikdo nemůže vstoupit, protože nemá kotel, na který se tato povinnost vztahuje. Pokud bude topit pouze dřevem, nebude ani žádný důkaz, že tomu tak není.
Opět nejde o zvýšení bezpečnosti na cestách, ale další státem posvěcený zdroj financí pro určitou skupinu "podnikatelů". Alkoholika, či fetku žádný kurz nepřevychová. To je stejně bláhové, jako si myslet, že drogový dealer bude po propuštění z "lochu" tvrdě zařezávat v továrně za průměrný plat. Ti bohatší si najdou "známého" psychologa a za "všimné" dostanou razítko a potvrzení na vše. Těm chudým to bude u zádele a stejně budou bez řidičáku jezdit vesele dál. Pirátům silnic to bude u zádele, protože psychopaté v této kategorii jsou opravdu zřídkavý jev. Pro takové je třeba nařídit povinné "školení" na okruzích a školu driftu (klidně i za 50000,-Kč), aby zde předvedli, zda to opravdu mají v rukou (a pak jim vydat papír - že nedodržování rychlostí je u nich vlastně diagnóza, ke které by pak mělo být přihlíženo u dalších přistižení). Bohužel si zatím nikdo z rádoby odborníků neuvědomil, že u 75% řidičů, kteří přišli o řidičák za rychlost, se jedná o úchylku zvanou "adrenalin rychlosti", kterou potřebují ke svému životu naprosto stejně, jako horolezec hory, potápěč vodu či hasič požár. Nedivte se - opravdu je tomu tak. Kdyby nebylo výjezdů spojených s adrenalínem (včetně zachraňování životů u dopravních nehod), tak 2/3 hasičů by ze služby odešla. Oni ten adrenalín při zásahu, stejně jako obrovské psychické vypětí v případě nehod potřebují a je součástí jejich života. Právě proto berou svou práci jako poslání, pomoc bližním a podobně. A za to jim buďme vděčni. Ne každý by snesl pohled na mrtvá, či umírající těla. Takže u "rychlojezdců" nemá žádný kurz absolutně žádný význam.
Z celého případu je zcela zřejmé, že neschopná ředitelka se obklopila dalšími neschopnými kantory. Za šikanu opravdu ředitelka přímo nemůže. Za to jsou zodpovědni právě ti kantoři, kteří tyto věci přehlíželi a bagatelizovali. Bohužel vedoucí pracovník za své podřízené zodpovídá. Tudíž byla odvolána naprosto v souladu se zákonem i profesním kodexem. Je zřejmé, že kantoři, kteří se na situaci nejvíce podíleli, mají strach o svá korýtka, když nastoupí někdo, s kým už kamarádi nebudou. Tak se perou za návrat starých zlatých časů.
Opět klasický případ dnešní "mládeže". Brečet nad zpackaným životem, utéci od problémů a hlavně - mít práci, kde nebudu muset "makat" fyzicky. Kdy už si konečně ty "Sněhové vločky" uvědomí, že VŠ je jako máku, a 2/3 škol jen vypouštějí nepoužitelný materiál pro trh práce? Já svůj život změnil v 54 létech, kdy jsem se z "manažera" s VŠ stal živnostník. Nyní již v důchodu, ale stále makám na 100%. Takže si mohu dovolit jak nová auta, tak dovolené, kamkoliv se mi zachce. ALE!!!! Pracuji 7 dní v týdnu, 5 až 8 hodin denně. A pak další tři ležím v papírech. Nestěžuji a je mi smutno, když mi kolega sdělil, že mu do autoservisu nastoupil šikovný mladý automechanik po vyučení a vydržel jen 14 dní. Práce ho moc bavila, uměl se k ní postavit. Ale jeho kamarádi se mu smáli, že maká rukama. Tak přeci nebude za losera. Takže není daleko doba, kdy poctivý a šikovný řemeslník si měsíčně přijde na 250000,-Kč a "chytrý" VŠ bude třít bídu s nouzí ve výzkumném ústavu, či ve státní správě na kterou postupně peněz moc nezbude.
Na strach ze smrti je jediný lék. Rozdávat a šířit okolo sebe radost. A žít každý den naplno tak, jako by to měl být den poslední. Když se s tím ztotožníte, neřešíte, zda "to" přijde zítra, či za padesát let. Základ je naučit se mít rád. Protože kdo se obětuje pro druhé a nenaučí se na první místo mít rád především sám sebe, nikdy těm druhým tolik nedá a nikdy se nemůže vcítit do jejich pocitů.
Bohužel, tohle nejsou auta pro Vás a Vaši komunitu, která obrací každou korunu. Tohle kupují lidé, kteří doma mají třeba Marecedes S-classe a nechce se jim ho trápit a odírat na parkovištích a centrech měst. Tedy takoví, pro které to je třeba třetí či čtvrté auto do rodiny a mají ho místo kola a nákupní tašky.
Článek, který napsal "tupý" novinář. Tak, jako většina populace nepotřebuje lízt na osmitisícovky, nepotřebuje profesionálně boxovat, tak jsou mezi námi i tací, pro které je rychlost adrenalín. Je opravdu "tupost" předjíždět na nepřehledném úseku (jedno jakou rychlostí), ohrožovat vysokou rychlostí ostatní účastníky silničního provozu tam, kde je jasné, že ta možnost je a podobně. Ale předjet někoho na přehledném úseku okresky vyšší rychlostí, než je povolená devadesátka? Když se někdo na přímém úseku courá 70km/h, tak je lepší jej předjet klidně 130 (když na to mám auto a řidičské zkušenosti), než tupě za ním vytvářet následnou kolonu. Ano, rychlost patří na závodní okruhy, ale proč se pak jezdí i různá rallye krajinou? Odpověď je jasná - sterilní okruh vám nedá tolik adrenalinu a zábavy, co prázdná okreska. Kde dobrý řidič neřeší rychlost, ale vlastní bezpečnost a především to, aby NIKDY neohrozil toho protijedoucího a samozřejmě i toho, koho předjíždí. Stále máte pocit, že si musí dokazovat svou tupost nebo má jen potřebu se bavit a zlepšovat své řidičské schopnosti, ladit podvozek a brzdy svého auta a podobně? Za 50 let, co řídím mám problémy pouze a jenom s překročením rychlostí. Zabránil jsem desítkám nehod a mám najeto přes 1,5Mio km. Chce to jen jediné - neřešit rychlost, ale za volant usedat vždy střízlivý, nezfetovaný, v super zdravotní kondici a vždy a za všech okolností se věnovat pouze a jenom řízení auta, které je zapotřebí mít neustále ve špičkovém technickém stavu. A nepřeceňovat své schopnosti a m
nemyslet si, že jste jediný King a všichni ostatní jsou 0.
Tento článek zase psal Kinderredaktor, který nemá o autech ani páru. Je rozdíl být nejrychlejší nebo mít největší zrychlení. Takže tato obtloustlá kráva s naprosto tragickými jízdními vlastnostmi na okreskách a s maximálkou ubohých 180km/h na dálnicích (což dnes jede více i Dacia Duster 150TCe) je opravdu vrcholem techniky. Navíc - když tomu už ve 160km/h dochází dech. Rychlost v přímce je sice fajn, ale využijete ji pouze na machrování při rozjezdech na křižovatkách. Toytota dělá skvělá auta a vůbec nejlepší je GR Yaris. Jenže v dnešní době s hustým provozem není problém jet na dálnici v závěsu za Lamborghini (které, když má volný levý pruh, tak bleskově zmizí v dáli, aby vzápětí muselo brzdit, poněvadž dva "závodní" kamiony...) Do terénu je tato kráva nepoužitelná, takže je opravdu dobrá jen jako masírka ega svého majitele. Píšu to z pohledu člověka, který miluje rychlou jízdu na okreskách i v terénu. A vyzkoušel či zkouší vše, co se na trh dostalo a dostane. Najeto přes 1,5Mio a praxe přes 45 let za volantem, řídítky i rajčáky...🙂
Taky mi to přijde jako hezká pohádka. Koupím RS, či jakékoliv jiné "sportovní" auto a nezajímám se, jaký rychlostní limit mají pneu, které kupuji. Je mi jasné, že běžný řidič běžného auta toto neřeší a ani neví, na čem jezdí - hlavně, ať to stojí co nejméně. Ale i na svých dvou Daciích mám rychlostní index 210km/h, byť jen výjimečně se při jízdě přiblížím 200km/h....🙂
Škodovka už delší dobu žila jen z toho, že prodávala především firmám a na prostý lid z vysoka víte co. A tomu prostému lidu, kterému především ve střední Evropě bylo neustále vtloukáno do hlavy, jaká je ta Škůdka úchvatná, Simply Clever, že má deštníček, škrabku a v poslední době i spoustu asistentů pak nezbylo nic jiného, než ji jako ojetinu kupovat po ukončení operáčáků a podobně. Navíc masírka ve stylu - Ojetá jako nová. Jenže, čím více se Škůdka zaměřovala na detaily a cena šla nahoru, tím více šla kvalita dolů. Takže ani u tříleté Dacie Sandero se 100000 kiláky v interiéru nevrže nic tak, jako v Superbu. Nová Fábča ve Fulce pak na trhu stojí více, než Dacia Duster 1,3TCe 4x4 v plné palbě a víceprvkovou nápravou vzadu. Díky váze 1,3t pak samozřejmě na okreskách si většinu Škodovek dává ke svačince a v terénu jim to nandá s přehledem dvou tříd. Lidé potřebují levná auta za rozumnou cenu, ale současně i hledí na design. Podívejte se na obrovský skok, jaký udělalo Sandero za posledních 5 let a porovnejte s Fábii, která je svým způsobem pořád stejná. Ale mnohem dražší. Nedávno byl zde povyk, že Německo "nařídilo" Škodě, aby byla konkurencí Dacie. Odbory řvaly, prostý lid řval. No a dnes je Dacia Sandero nejprodávanějším autem Evropy, všude její prodej roste a lidé, kteří ji vyzkoušeli už pochopili, že to není jen levné auto pro socky, ale jedno z posledních normálních aut pro lidi. Teď Dacia vypustila na trh ektromodel Spring. Za rok si vzpomeňte, kolik se prodá těchto nákupních tašek a kolik elektrik od Škody jako celku. Škoda se v současnosti nachází v obrovském průseru.
Vlastní příběh. V roce 1987 jsem coby voják z povolání sháněl rychle byt v okolí Přáslavic. Ozvali se nám manželé důchodového věku z vesničky pod Helfštýnem. Bydleli v pěkném rodinném domku. Nabídli nám půlku rodinného domku, kde bychom mohli bydlet. Jediná jejich podmínka byla, abychom jim pomáhali na zahrádce a s údržbou domu a bydleli s nimi až do jejich smrti, kdy barák nám na základě závěti či darovací smlouvy bezplatně připadne. Nemuseli bychom ani platit nájem. Jejich jediný syn se jim totiž zabil v autě a nikoho jiného už neměli. Dům by tedy po jejich smrti připadl státu, či některému hodně vzdálenému příbuznému, který je v životě neviděl!!! Protože jsem měl svůj rodinný dům (byť 90 km od Přáslavic) a hledal jsem opravdu jen pronájem, odmítl jsem. Byli to ale milí lidé, takže jsme s manželkou a dvouletým synem párkrát za nimi dojeli na návštěvu...Opravdu si umím představit, že soužití s nimi by bylo jako s vlastními rodiči. A věřte, že i já sám, pokud bych se ocitnul v jejich situaci, tak raději si najdu milé mladé lidi, se kterými bych to už doklepal a barák jim odkázal, než umírat sám a bez pomoci s vědomím, že vše připadne státu. Rakev totiž kapsy nemá.....
Dělat v dnešní době policistu je buď poslání nebo práce pro lidi se zvýšenou agresí. Což žádné psychotesty neodhalí. Klukům opravdu nezávidím a obdivuji je, že mají žaludek nasazovat krky a ve většině průšvihů to pak sami odnesou. Protože pachateli třeba i mnohdy závažného trestného činu udělali bebínko. V jedné věci by se ale zákony měly změnit. A to stíhat pachatele pod majáky. Já vím, s ohledem na ostatní účastníky a ble ble....Ale právě proto 100x ne!!! Je rozdíl, když jste pachatel a v zádech máte houkající sirény a blikající majáky. To 90% řidičů mozek vypne a začne se vyplavovat adrenalin. A je vám jedno, koho srazíte, usmrtíte, máte jen jediný cíl, co nejrychleji ten zvuk neslyšet. Pokud by ho bez sirén a majáků pronásledovali a policie měla místo posil v označených autech i nějaký civilní supersport, v pohodě a v klidu by tato druhá parta převzala "sledování" a dojela za delikventem až tam, kde zastaví. Protože je z psychologického hlediska jasné, že pachatel, když setřese ty protivné "Poliše", tak jednak už nemá potřebu riskovat svůj život a hledí co nejrychleji někde zastavit a utéct. Aby ho nechytli v autě. Takto by bylo vše zdokumentováno palubní kamerou a místo honičky přes deset kiláků by toto mohlo s mnohem menším rizikem pro všechny skončit třeba jen v půlce. Navíc je směšné, když Policie ve Škůkách či Hyundé honí nabušené BMW, které řídí člověk, který to má v ruce, není ožralý a zfetovaný. Tam se opravdu nechytají.
Pro p. Vastla - mám na to stejný názor, ale trošku jste mimo v tom, že kdysi byl život mnohem jednodušší. Pro 70% lidí. Každá doba má svá pro a proti. Jsem rád, že jsem se narodil na přelomu 50-tých a 60-tých let. Prožil jsem superdětství. Ve škole jsme si nikdo nezáviděl hadry, mobily, žili jsme reálná dětská dobrodružství a ne ta fiktivní na internetu. Rodiče na nás měli čas, jezdili jsme s nimi na dovolené po Československu. V Pionýru to bylo v podstatě jako ve Skautu, nikdo nás politicky nevzdělával a dětské tábory v přírodě byly super. Pak přišla rodina - možnost bezúročných půjček, snadného získání bytu atd. Jasně, spousta věcí nebylo, ale o to víc jsme z nich měli radost. Sehnali jsme barevnou televizi, koupili auto....nic nešlo snadno a hned, ale o to víc jsme se z koupě těšili. Pak přišel sametový puč. Lidé už přestali mít k sobě blízko, závist vůči těm schopným nabírala na síle, honba za penězi, úspěchem a slávou byla dána na piedestal, na výchovu dětí nebyl čas. Takže pro některé drogy, beznaděj, smutek. Ano, pro mě možnost začít dělat sám na sebe. To Ferrari Vám nezávidím, ani to cestování. Taky jsem zcestoval kus světa, ale věřte, že nejšťastnější lidé žijí tam, kde není přepych. Kde si své životní sny musí vydřít. Peníze Vám umožní hodně věcí, ale šťastného Vás neučiní. Dnes, když si chci koupit auto, tak zajdu do salónu a koupím keš. Ale nějak ta radost z koupě chybí...když chci nový mobil, objednám na eschopu a mám. Zase - žádná radost. Dovolená? Prolistuji katalog a letím. Ale, že bych byl na Srí Lance šťastnější, než kdysi v kempu v Rožnově??? Ani náhodou.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Řeklo se A, ale neřeklo se B. Od roku 2016 mají občané topící v kotlích povinnost provádět mimo ročních kontrol spalinové cesty kominíkem i kontroly spalinového zdroje (revizi kotle). Problém je, že poslušné ovečky to udělaly a dělají. Tudíž je revizní technik nahlašuje na odbory životního prostředí, kde tak mají dnes databázi kotlů dle jednotlivých tříd. A většina z nich, pošlušna zákonů už ten starý kotel má vyměněný za nový vyšší třídy. Zbytek se na Zákon o ochraně ovzduší jednoduše vybodl a topí si bez kontrol, které nikdo nevymáhal s výjimkou udání. Takže obce nemají přehled, kdo, jak a čím topí. Tudíž když budu mít kotel první třídy, jednoduše jej zapřu, budu tvrdit, že mám krbová kamna a i v případě, že na mě dojde udání, tak budu mít na krbová kamna v obýváku papír od kominíka a budu tvrdit, že topím v nich. Kontrola mi nesmí do domu (nemám přeci kotel, kde bylo v roce 2016 prolomeno Zákonem č. 320/2016 Sb. ústavní právo nedotknutelností obydlí a povinnost pustit kontrolní orgán do kotelny ke kotli). Vstup do domu bez příkazu k domovní prohlídce nebude možný a nikdo mi nedokáže, zda topím v kotli nebo v kamnech. Dokud stát nevydá zákon, který jednoznačně zakáže topení v čemkoliv jinými palivy, než dřevem a uhlím, pod pokutou 1 milión korun, s tím, že se mohou provádět stěry z komínových průduchů, tak se nic nezmění. Bezdomovci a naši chránění si dál budou topit čímkoliv a pokuta jde pochopitelně mimo ně . protože žijí na dávkách. A kvůli 25000,-Kč jim nikdo dům do exekuce nedá.