Mám dva dotazy a stačí stručná odpověď :
Ad jedna: členové těch kriminálních drogových gangů jsou většinou bílí, světlovlasí muži nordického typu ?
Ad dvě: opravdu srovnáváte míru nebezpečnosti NO GO zón např. v Malmö s Mostem nebo Ostravou ? Opravdu ?
Je mi celkem jedno jaka je barva pleti ci narodnost toho ci onoho, tudiz s rasismem u me nepochodite. A nesrovnavam miru nebezpecnosti, pouze oponuji, ze i v ceske republice mate no go zony, uprimne v Malmø me nikdy neokradli, coz se o Ostrave rici neda
Asi záleží na tom, kde se pohybujete. Já žiji celý život v Česku a ani tady po mně nikdo nestřílel a neokradl mě. A nemáme tu, na rozdíl od Švédska, nogo zóny, kde si migranti vyřizují účty a kam se policie bojí jezdit. Nebo snad s těmi nogo zónami nemám pravdu?
Ad jedna nejedna se o migranty ale o kriminalni a drogove gangy a ucty si vyrizuji mezi sebou. Ad dva v čechach neziji dvanact let, ale o vyloucenych okalitach ( to je no go zona po cesky) u kazdeho vetsicho mesta ctu ve spravach co chile" napr Most, Usti, Teplice, Ostrava atd...
Nechápu Dánsko na 2 místě . Několik útoků Islamistů včetně zavraždění . 4 Nový Zéland ? zde zase vystříleli mešitu a zemřelo 51 lidí?
Rakousko ? Viděl jsem dokument kde místní bílé ženě dali na oblečení kameru s mikrofonem a minisukni se vidala po ulicích Vídně . Tolik nadávek a sexuálních narážek směřovaly na ní , když se prochátela čtvrtí kde žijí muslimové .
Jake utoky islamistu a zavrazdene v dansku mate na mysli? Ja v dansku ziji s o nicem nevim
Tak by mě zajímala kritéria, podle jakých se ten žebříček sestavuje. Ve Švédsku ve velkých městech řádí přistěhovalecké gangy, jsou tam nogo zóny, dokonce tam střílí z kalašnikovů, takže rodilí Švédové utíkají z měst na venkov. Tohle v Polsku není.
Ja jsem ve svedsku poslednich deset let temer kazdy den a nikdo po me nestrilel ani se me nesnazil okrast. Rozdil to proti cesku…
Ono ta spotřeba od cca obsahu 3 litry nahoru už moc neleze. Já mám 2.3 ve 2 tunovém SUV a jezdím 10 - 12 benzínu, soused má F150 s 5 litrem a ten jezdí 13 - 15. Takže jestli 7 litr jezdí reálně 15 - 17 tak nevidím vůbec žádný problém 😄 Defacto se dá říct, že nejhůř je na tom můj focus 1,0 se spotřebou 5 - 6 😄
Jak se to vezne. Pri jizde po mimo mesto ustalenou rychlosti to opravdu nekam k 15 litrum spadne, ve meste, nebo kdyz se jeden rozvasni tak vysoko pres 30 neni problem
Moderní EV baterie v reálu auto přežijí. Jejich životnost je přinejmenším srovnatelná s životností spalovacího motoru. U Tesel jste po 250 000 km obvykle někde na 85 procentech kapacity, což většině řidičů stačí. V praxi baterii skoro nikdo měnit nebude.
Moderni EV napr Nissan Leav 85 procent bat po cca 35-45 000 km, Tesla S 300 000 km bat menena 2x atd atd
Použité baterie se sníženou kapacitou můžou ještě dlouho sloužit jako energetická úložiště. A až doslouží úplně, dají se skoro kompletně recyklovat.
Emise elektromobilu odpovídají tomu, čím ho nabíjíte. V nejhorším do něj tankujete takový podíl čisté elektřiny jaký odpovídá energetickému mixu. A pokud třeba máte vlastní FVE a jste energeticky soběstačný, tak jsou emise prakticky nula.
Taky je treba zapocitat co2 stopu pri vyrobeEV a hlavne baterii a jste na tom po 250 000 km 0:0 se spalivacum motorem. Problem je v tom ze aktualne zadne baterie do EV tolik km nenajedou, pokud nekdo koupi nove za zhruba 500 000 Kc tak je treba pricist nove co2 vznikle pri vyrobe teto a na nulu se dostane podstatne pozdeji.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
No já nevím, ale i v USA se vedou docela vášnivé debaty o tom, zda některé verze Mustangu (ale i Chevrolet Camaro, Plymouth Barracuda, Pontiac Firebird, AMC Javelin či Mercury Cougar) jsou či nejsou "muscle cars"....
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nejsou, Musely by byt postavene na platforme A-body