jo bude to jako FUP u mobilnich oprcatoru. Na mesic si koupite plnej vykon motoru (napr. 150kW za 10k , 110kW za 5k mesicne) a po ujeti jiste vzdalenosti 1000km vam to spadne na nouzovych 35kW. Samozrejme si muzete dokoupit XXL balicek... prvni 3 mesice budou za polovic a navic se muzete tesit i na Vanocni a Velikonocni akce 😉 A to nejlepsi nakonec: pokud nakupujete v Kaufecu dostanete slevove kupony na ekologicky udrzitelny toaletni papir.
Ano, u malých (pokud možno i levných) aut (pojízdných nákupních tašek) do města s dojezdem kolem 300km to smysl dává. Ale musela by být ještě hustší dobíjecí síť. Pak mi to dává ještě smysl pro sportovní auta - kupé, snobský kočkolapy, atd., kde točivý moment elektromotoru je jednoduše nepřemožitelný a odpich je užasný - tam ať si to snobálové zaplatí. Jinak pro mainstream spalovací, max. hybridní za srovnatelné ceny z r. 2017.
Taky mam celoročky a to Continental AllSeasonContact XL (první verze). Jezdím už 3. rokem a vše v pohodě. Oproti letním jsou tišší. Mám o fous vyšší spotřebu cca 0,2l/100km, ale otázka je, zda těma gumama. Výborně excelují proti aquaplaningu. Jinak v zimě ani nepoznám, že nemám dedikované zimní gumy - drží skvěle. Brzdná dráha na suchu, mokru a sněhu ok. A ano, mají i ten pitomej horskej symbol s vločkou.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ano, toto je presne to, co by se mi libilo. Ale bohuzel cena je neakceptovatelna. Byt ten silnejsi diesel kolem 500k, tak do toho jdu.
Sranda je, ze za ty prachy je to jeste podpultovka (kvoty).