Teď jsem měl zase možnost jet v práci naftovým kombíkem a jak jsem zvyklý na komfort hybridu ve městě, tak jsem dost trpěl. Samozřejmě na dálnici mezi Brnem a Prahou je pohodlí v dieslu větší, když to chvíli jede, ale stačí dojet do kolony a popojíždět... Jinými slovy, hybrid na dálnici neztrácí na diesel tolik jako diesel na hybrid ve městě.
jj, tomu verim. Ale tady mi jde o cenu, prakticnost, spolehlivost a budouci jednodussi opravitelnost. Verim, ze hybrid ma lepsi odpich, o fous min zere, je tissi atd. Ale zase trakcni aku bere misto (casto v kufru), vetsi slozitost - jsou tam prece dve pohonna ustroji (navic invertor, elektromotor, aku, vice relatek, ridicich jednotek) no a pak ta opravitelnost. Kupuji auto na 10-15 let, jak vymenim mrtve aku, invertor - bude se jeste vubec dany typ vyrabet? Po zaruce, opravi mi to mechanik z Horni Dolni nebo stale jen predrazeny znackovy servis? Uz jen cenovy rozdil je dejme tomu cca 300k v porizovaci cene, kolik km musim najezdit, aby se mi uz zacal ten hybrid vyplacet?
Ano, auto se mi moc libi. A velmi vazne o tom uvazuji. Bud tohle nebo Ceed kombi, nebo Astrin sourozenec 308 SW (ale ten se mi moc nelibi vnejsim designem). Vse v automatu a nehybrid. Vzadu je dost mista jak pro nohy, tak na hlavu (Toyota Corolla Kombi je tady o palce mensi), kufr fakt nadherne velky cca 590l. Trochu vic se mi ale libi Ceed, pac ma analogovy kokpit a 7 let zaruku a 1,5T ctyrvalec. Tady je jen udejchany 1,2 trivalec benzin nebo tento skvely ctyrvalcovy diesel, ale bohuzel je pres 700k. Jeste se mi u Astry nelibi ten klavirni lak na palubce a u tlacitek - je to hned upatlany ala displej mobilniho telefonu, toto ma 308 SW mnohem lepe vyreseny a u Ceeda ani nemluve. Jinak Astra ma v zakladu na tretiny deleny zadni operadla, takze muzete sklapnout jen prostredni sedadlo a protahnout dlouhy naklad a decka muzou v pohode sedet na krajich v autosedackach s isofixem.
Nejde o emise ale jde o peníze a zrušit co nejvíce starých OS. Automobilů
A z čeho si budou jako chudáčci manažeři automobilek vyplácet odměny? To chcete, aby umřeli hlady? Už teď si sotva vyplatí zlatej padák. Jedině, že bychom zavedli novou komisi, která by řídila jejich dodatečnou výplatu ze státních fondů.
To nestačí: zaveďme specializované složky proti těm, kdo mluví sprostě, kdo kýchá, kdo se se mračí, kdo nehýří optimismem, kdo chrápe, kdo se neholí...
máme přece málo státních zaměstnanců a problémy lidí nás tíží....
Ministerstvo pro administravu Vám děkuje za krásný a konstruktivní podnět. V nejbližším plenárním zasedání určitě provedeme první krůčky k této nápravě.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak přesně to stejné říkali majitelé telefonů Nokia když přišly první "čínské náhražky". A kde jsme teď?
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pravda, ale to bylo diky jejich agresivni cenove politice. V tomto pripade se to nejak miji. Pokud by to auto bylo o 200-300k levnejsi, tak sem s nim.
1 odpověď