Pane analni alpinisto Sojgu, v roce 1994 podepsal vas predchudce Jelcin jiste Budapestske memorandum ve kterem se Rusko zavazalo ze bude respektovat urkajinskou suverenitu a nezavislost v rozmezi tehdy platnych hranic. Od roku 2014 toto memorandum nedodrzujete tak se bezte vite co. Zapad byl srab v roku 2014 kdy mel reagovat ale ted vam to jiz neprojde. Vojnu muzete ukoncit behem par hodin staci dodrzet to k cemu jste se zavazali.
Uvedu par cisel. merna teplena kapacita pisku 800 J/(kg.K), vody 4186 J/(kg.K). Na 10 MWh potrebujete 100 m3 pisku jak se pise. Lambda pisku je 0.95, lambda suche zeminy 0.7, vlhke 1.4. Neverim ze ztraty budou pouze v jednotkach procent bez patricne nakladne izolace. Jenomze izolovat je potreba i ze spodu a tam pod tou vahou nevim jaka izolace prijde vhod. Kdyz tak to postavit jako silo - mala podstava ale plast dobre zaizolovat. Z pohledu "ekologie" asi neco malo jo, ale kdyz rozdelim 1,5 mil na 50 let je to 30 000 KC / rok - z ekonomickeho pohledu nesmysl. Kazdopadne si myslim ze to neni jejich napad tohle tady jiz par let koluje po svete. Oni maji mozna nejaky maly detail jiny aby to mohli brat za sve ale jinac je to v podstate stara vec.
Tady par dukazu ze to jiz existuje:
Nejsem expert na podobne situace ale proc nepozadali Egypt Alzir Spanelsko o vojenske vrtulniky at tam dopravi alespon jidlo. Kdy uz ne zachranare? V techo horach toho moc nedopestuji, najake zvirata tam meli ale ty mohli prchnout ... byl jsem tam ale fakt nic extra pro zachranu fakt komplikovany teren. Cesta ktera byla popsana jako dalnice je asi jako nase silnice 3. tridy - dva pruhy nekde i cary, nerovna zvlnena ... . Logistika po zemi je tam velice spatna.
.. pokracovani ... s cim lze souhlasit je jednoduchost elauta, uricte. Urcite i s pohlady ekologie, pokud vime jak se budou recyklovat clanky a z ceho bude el. energia vyrobena v siti. Dokonce si myslim ze i ta uhelna elektrarna je na tom lepe nez soused ktery topi doma PETkami nebo cim. Uhelna elektrarna je pod odhledem soused tezko. Ale prosim vas delejte ty veci objektivne. Chapu ze je tu spousta lidi co vas hejtuji ale chtelo by to vice objektivity a hlavne vice casu na prechod k EV. To ze se vyrobene elauto doveze tankerem ktereho zplodiny nikdo neokontroluje je vec druha. Budu se opakovat jsem pro ekologii ale delejme to objektinve , rozumne a hlidejme si nejvetsi producenty emisi ale chce to objektivitu a tvrde data. To ze jsme zaspali za to nam "podekujou" nase deti.
Prosim vas jak jsem jiz psal x krat k videim od Honzy St. , prijde mi ze se to snazite obhajit i pres male nepresnsoti. Prosim vas to ze vas pri bocnim narazu do sloupu baterie ochrani je mimo. Baterie je tak pevna ze vam nesnizi G-cko pri narazu takze to chytnete vy. U spalovaku se tyto zony peclive zkoumaji a cilem neni ochranit auto ale posadku. K te baterce, nerikejte ze jsou bezpecne. Prosim vas kdyz odjde k poruseny oddelovacich membran tak vam nezbyva nic nez baterku chladit, chladit ale ona se stajne sama sezere. Nejde uhasit. O Lion Lipol ... ani nemluve. Elauto nejde uhasit a to ze jsou pary netoxicke - tak my vysvetlete proc jsem neprosel zakazkou pravdeodobne pro armadu - analyza toxicity plynu rekla NE. Slo o clanky LiFePo 😉. Dle propoctu objemu clanku vs. toxicita vyslo ze jedna horici Tesla (cca 90kWh) zamori spolehive jeden prumerny shoping park. Tak bud lzou testari kteri testovali moji baterii nebo vy? Proc si nepozvete do videa pozarniky kteri jiz meli nejakou tu moznost skusit uhasit EV? At je to ferovka. K tomu nabijeni z FVE, prosim vas jedine v lete, jaro / podzim jsem rad ze to co vyrobim kryje moji spotrebu domacnosti ne ze z toho budu jeste krmit auto. V lete by to teoreticky slo ale ze bych nabil plne Enyaqa z FVE 7kw zapomente. leda za nekolik dni. Dalsi argument ze budete krimt z auta tyden dum - takze nebudete jezdit autem a kolik ten dum sezere prosim? Kdyz jiz mam FVE tak mam doma vsechno na el. energii a tim padem vsechno potrebuje energii. V zime pri -10 mam spotrebu cca 40kW za den o vikednu kdy se i vari! Vypadky v lete kryje aku FVE. ..
Hozno sleduji vas pravidelne. Jsem za ekologii mam FVE, topim TC ale EV je jeste hodne vzdaleny k realnemu pouziti. Jezdim 2.0 TDI spotreba 6-9 l /100 km. Kdyz jedu pres nemecko a jedu 200km/h tak to zere k 9 litrum. Kdyz pojdeu 120-130 tak jedu za cca 6 l/100km. Co me ale hodne ve vasem videu zarazilo je ulozeni lyzi. Za to bych vam dal obrazne receno na zadek. Jedine v pytli, rakousti policajti by na vas vydelali. Nejde ani o tu pokutu jak o tu bezpecnost. To radsi tu rakev nez toto. Kdyz jedu s detma ja na cestu a neprsi tak rad jezdim v noci. Prazdne cesty vsichni spi nikdo se nepta kdy tam jiz budem. Sedneme na severni morave do auta nekdy v 23:00 a v 5:00 rano jsem u Insbrucku kdy se zacnou probouzet ucastnici zajezdu. Nekdy to pasazeri vydriz az na Brener. Jednou se mi povedlo dojet az do Bolzana. Vubec mi nevadi ze pak musim spat ale poslouchat ty neustale otazky kdy tam jiz budem ... ne radsi at spi a ja jedu. Jet tuto cestu EV mi prijde jako neustaly adrenalin co kdyz toto a ono. Co kdyz se zasekente v kolone venku bude -10C , ja pustim bufika a spime pokud se cesta neuvolni. Cestu Bolzano - SM jsem jel cca 15x a min. 3x jsem travil hodiny v kolone za mrazu nebo za tepla. V klasickem aute mi neprijde ze je to takovy adrenalin. Proste kdyz mi sviti dojezd 100km tak tech 100 dojedu. Kdyz jedu dlouhou cestu tak nikdy nejedu pod 200km pro moznost kolon to vydrzim topit hodne dlouho.
Dle mich informaci Spanele zrusili myto pres Covid a pak zjistili ze o nic neprisli a zrusili ho uplne. To zdrzovani pri branach ... asi zjistili ze to nepotrebuji.
Jinac Francie je zacpana porad tam neumi jezdit, pan je chvali ale ja nemuzu rict na frantiky nic pekneho. V levem pruhu 110 max. staci ze nekdo zpomali a vsichni zapianji vystrane blinkry a pak vsichni dupnou na brzdu a uz se toji. Nemui ridi dle mne. Neuhnou do praveho pruhu ani za nic.
Zpet k Tesle jenom by me zajimala zivotnost baterie. Samotna konstrukce baterie v Tesle je dle meho nazoru uplne mimo. Kdyz si to spoctu tak jste nabijel cca co 300km plus minus. Co pri najezdu 300 000 km je cca 1000 nabijecich cyklu. Dovolim si tvrdit ze po 300 000 km bude jiz baterie na cca 65%. Kdyby to bylo LiFePo tak v pohode ale to LiOn a podobne asi ne.
V neposledni rade mi vune banzinu bude chybet 😉.
Jsem zastancem ekologie, tridim poctive odpad, pouzivam FVE, topim TC ale el. auto kdyz tak na popojizdeni do prace ale na dovolenou radsi 2.0 TDI , cca 950 km na nadrz, 6 l / 100 km a nemusim resit kde a kdy. Spis bych tlacil aby se to co se vozi na kamionech vozilo vlakem. Nemyslim potraviny ale napr. traktor, kombajn ... to se nekupuje denne tak nechapu proc to je povolene vozit kaminome pres celou EU.
Tohle je typicky pripad kdyz nekdo operuje s cisly jenom povrchne.
Italie - kolik lidi tam umrelo v prve vlne Covidu? To se nezohlednuje? Vsichni lidi se slabsi imunitou nebo jinymi problemy zemreli. Ted se jinac frajeri kdyz pochovali xxx xxx lidi. CR bylo premiantem v prvni vlne - nezemrelo ani z daleka tolik lidi jako napr. v Italii. Portugalsko uplne stejne. Pred tim katastrofa a dnes premiant? Nerikam ze smakulada napomaha ale delejte statistiku i zpetne. Kazdopadne Tecka vypada uplne jinac nez bylo propagovano. Jeste k Dansku. Dansko je proockovane mnohem vice nez CR ale taky vyrazne posilili PCR testy, trasovani ... nevy...li se na to a prinasi to ovoce. Tady radsi nebudeme testovat vubec nikoho - ockovani jsou nad lidi a necko zaplat ale k cemu mu to je kdyz sedi doma, k nicemu tak se netestuje. To ze jsou spitali na hranici moznosti - Covid je tady druhy rok, nic o nem nevime - Ken to hlasi porad, jen to ze ockovani funguje, tak proc proboha neposilili personal v spitalech , techniku ... . Nejaka rizikova analyza by se asi hodila ze? Ne mi radsi skopirujeme to co delaji ostani ... proc premyslet kdyz to tak desne boli.
Jindrich chápem že auto nie je Lego ale keby sa od začiatku nastavilo že baterky budú vymeniteľné na počkanie tak sa dostaneme do toho štádia že prídem na e-pumpu kde mi robot z podvozku za pár sekúnd dobre rádovo pár minút vymení baterku a ja fičím ďalej. To je budúcnosť nie to že každý ma svoju baterku ktorú musím nabíjať už stovkami kW aby bola rýchlo nabitá, to fakt hlava neberie. Baterky tým trpia a znižuje sa ich životnosť. Dnes máte na pumpe tiež jeden / dva druhy benzínu a jednu / dve nafty o nádrži to nie je ale čo je v nej. Keby ekoteroristom šlo o ekológiu toto by malo byť prvé čo zadajú. V prípade problému by sa baterka dal rýchlo vytiahnuť a z nebezpečného auta - z pohľadu "horenia" by sa stalo úplne štandardné auto. Ďalší problém je že napr. Tesla používa v podstate Lion ktorý nemá rád nabíjanie pri nízkych teplotách a pri vysokých teplotách tak musí baterku chladiť alebo naopak zahrievať dokonca kvapalinou čo by sa musel vyriešiť úplne ináč. Ja som za ekológiu OPEC a spol len brzdia vývoj elektromobilov ale keď sa stanovia nejaké rozumné pravidla od začiatku tak pôjdeme správnym smerom. Druhá stránka baterka je najdrahší komponent tak prečo nezarábať na ňom predovšektým že?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kouknete se na FB profil jednoho z agresoru R. D. a tohle pise nekdo jako jeho sestra, nevim jestli je to fakt sestra, ale u ciganu clovek nikdy nevi kdo je kdo: "Za.il jsi to bracho ❤️dobře jim tak gadžum sku...nym."
1 odpověď